پنج رمزارز برتر

پنج رمزارز برتری که باید این هفته زیر نظر بگیرید – پادکست

مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، تحلیل‌گر و استراتژیست بلومبرگ معتقده که امسال بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار و اتریوم به ۵ هزار دلار خواهد رسید.

در اپیزود امروز از رادیو اکسکوینو، به نقل از مک‌گلون، ۵ رمزارز برتری رو که باید این هفته زیر نظر بگیریم؛ معرفی کردیم.

پادکست امروز رو بشنوید :

شرایط منفی بازار ارزهای دیجیتال باعث شد تا پریروز شاخص ترس و طمع به ۱۰ از ۱۰۰ برسه! یکی از پایین‌ترین رقم‌هایی که تاکنون تجربه شده، یعنی احساس وحشت کامل توی بازار! جالب‌تر از اون این‌که سال ۲۰۲۱ با یک روند سوپر بولیش شروع شد، تا جایی که همین شاخص ترس و طمع به ۹۳ از ۱۰۰ رسیده بود!

اما این شروع ضعیف سال ۲۰۲۲، مایک مک گلون، تحلیل‌گر بلومبرگ رو هنوز نا امید نکرده. اون معتقده که امسال بیت کوین به ۱۰۰ هزار و اتریوم به ۵ هزار دلار میرسه! از طرف دیگه هم بعضی از تحلیل‌گرها معتقدن که تو شرایطی که نرخ بهره در حال افزایشه، روند بیت‌کوین نمی‌تونه خرسی و نزولی بشه.

اکسکوینویی‌ها سلام، عصر دوشنبه بیستم دی‌ماهتون بخیر. من ساحل اختری هستم و امروز با یک پادکست تحلیلی ویژه در خدمت شمام. در نظر داشته باشین که این پادکست یک سیگنال خرید یا پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و فقط انعکاسی از تحلیل‌های معتبر بین‌المللیه. با این دیدگاه، لطفا تا پایان این پادکست با ما همراه باشید تا ۵ ارز دیجیتالی که احتمالا شرایط بهتری توی هفته پیش رو دارن رو باهم بررسی کنیم.

بیت‌کوین

روند نزولی بیت‌کوین به حمایت قوی ۳۹۶۰۰ رسیده. پریروز الگوی دوجی رو تشکیل داد که نشون دهنده عدم تصمیم گیری بین گاوها و خرس‌ها است. شاخص قدرت نسبی یا همون RSI هم به منطقه فروش بیش از حد رسیده. اگر خرس‌ها بتونن قیمت رو به زیر ۳۹۶۰۰ دلار بکشونن، روند فروش شدیدتر میشه و قیمت می‌تونه به سمت حمایت قوی بعدی یعنی ۲۸۸۰۰ دلار حرکت کنه.

از طرف دیگه، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا بکنه، نمودار قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می‌رسه. اینجاست که معلوم میشه روند ادامه داره یا نه، چراکه اگر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه که تو محدوده ۴۵۴۰۰ دلار هست نتونه عبور کنه، مجددا به سمت ۳۹۶۰۰ برمیگرده و این بار احتمال شکستن این حمایت خیلی بیشتر میشه.

نمودار ۴ ساعته هم نشون میده که روند فروش کم شده و گاوها دارن سعی میکنن ریزش قیمت رو تو همین محدوده متوقف کنن، با وجود اینکه میدونن با رسیدن به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، با فشار فروش زیادی مواجه خواهند شد.

بطور خلاصه میشه گفت که تو شرایط کنونی، عبور از این میانگین متحرک میتونه خیلی سرنوشت ساز باشه و امیدواریم این اتفاق بیافته!

چین‌لینک

چین‌لینک چند ماهه که تو محدوده بزرگ بین ۱۵ تا ۳۵ دلار در حال نوسان زدنه، گاوها قیمت رو به بالاتر از میانگین متحرک‌های ۲۰ و ۵۰ رسوندن و RSI هم تا نزدیکی منطقه خرید بالا رفته که نشون دهنده قدرت زیاد خریداراس.

با اینکه خرس‌ها توی چند روز گذشته فشارهایی رو تا نزدیکیایی ۲۷ دلار ایجاد کردن، اما گاوها اجازه ندادن قیمت به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه برسه. اگر قیمت بالای ۲۷.۶ دلار حفظ بشه، لینک میتونه تا ۳۰ و بعد از اون تا ۳۵ دلار افزایش پیدا کنه.

اینم در نظر داشته باشید که در ص ورت برگشت روند و خراب شدن اوضاع بازار، چین لینک ۱۸ دلاری در دسترس خواهد بود.

آی سی پی

اینترنت کامپیوتر هفته پیش بالای خط روند نزولی بسته شد، نشونه‌ای که میگفت روند نزولی تموم شده. خرس‌ها هم که سعی کرده بودن قیمت رو به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، یعنی ۲۹ دلار برسونن، موفق نشدن. خطوط میانگین متحرک در حال ایجاد یک تقاطع صعودی ان و RSI هم به منطقه مثبت رسیده که خبر از بازگشت گاوها داره.

اگر قیمت به بالای ۳۸ هزار دلار برسه، ICP می‌تونه از ۴۵ دلار هم عبور کنه، سطحی که احتمالا یک مقاومت سنگین به حساب میاد. عبور از ۴۶ دلار هم باعث چشمک زدن ۵۸ دلار به گاوها می‌شه.

لئو

ارز لئو توی هفته های گذشته توی یک روند صعودی تدریجی قرار داشته و روی ۳.۵۵ دلار خیلی خوب حمایت شده.

خرس‌ها سعی کردن قیمت رو به زیر میانگین متحرک ساده برسونن اما موفق نشدن. این امر باعث شد تا روند صعودی با قدرت زیادی ادامه پیدا کنه و لئو به بالاترین قیمت تاریخی خودش یعنی ۳.۹۲ دلار برسه. در صورت ادامه روند صعودی این رمز ارز و عبور از قیمت ۳.۹۲، اولین هدف خرید گاوها برای رسیدن به ۴.۲۵ دلاره.

در صورتی که قیمت نتونه مجددا از سقف تاریخی خودش عبور کنه، میتونیم انتظار یک اصلاح تا قیمت ۳.۴ دلار رو داشته باشیم.

وان

هارمونی وان توی روزهای گذشته بین متحرک نمایی ۲۰ روزه و ۳۳ سنت معامله میشده. افزایش متحرک نمایی ۲۰ روزه و RSI توی محدودت مثبت، برای خریداران یک مزیت محسوب میشه. اگر گاوها بتونن قیمت رو به بالای ۳۳ سنت برسونن، حرکت صعودی از سر گرفته می‌شه و قیمت وان می‌تونه تا ۳۸ سنت هم افزایش پیدا کنه.

وان هم مثل اکثر ارزهای دیگه، توی شرایط بد بازار نزولی خواهد شد و تارکت ۲۱ سنت دور از انتظار نخواهد بود.

هارمونی توی نمودار ۴ ساعته هم توی یک کانال صعودی قرار داره و برگشت از میانگین متحرک ساده ۵۰ نشون‌دهنده احساسات مثبت بازار نسبت به این رمز ارزه و گاوها در حال خرید توی کف‌های قیمتی هستن. در نهایت، خروج قیمت از کانال قیمتی وان می‌تونه باعث رشد قیمتی خیلی بیشتری بشه.

خب دوستان به پایان پادکست امروز رسیدیم، شما می‌تونید نظرات خودتون رو توی همین پست برامون کامنت بذارید. در نظر داشته باشین که هیچکس نمیتونه روند قیمت رو توی بازارهای مالی پیش‌بینی کنه و بخاطر همین همه تحلیل‌ها، حتی تحلیل‌های صعودی، نگاهی هم به برعکس شدن روند دارن و این چیزیه که نمیشه در نظر نگرفت.

امیدواریم مطالب بیان شده براتون مفید بوده باشه و دید بهتری نسبت به روند بازار بهتون داده باشه. با سری پادکست‌های رادیو اکسکوینو همراه باشید!

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.