تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین در چند روز آینده

دوستان کریپتویی سلام؛ امیدواریم رفتارهای اخیر بیت کوین در بازار شما را در دام FOMO نینداخته باشد. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال همیشه فراز و فرودهای بسیاری همراه خود داشته است ولی شما با کمی تحقیق و توجه به عوامل فاندامنتال بازار و آشنایی مختصر با تحلیل نمودار قیمت بیت کوین می‌توانید ریسک سرمایه گذاری خود را به حداقل مقدار ممکن برسانید. بنا به درخواست زیاد همراهان عزیزمان و با توجه به بحث داغ بازار گاوی بیت کوین، تیم محتوای اکسکوینو مفتخر است شما را به وسیله تحلیل‌های روزانه  قیمت این ارز دیجیتال، راهنمایی کند.

ارز دیجیتال بیت کوین پس از یک افت قیمت دوباره به رالی افزایش قیمت خود این بار، کمی محتاطانه‌تر ادامه داد.

در تحلیل‌های قبل خوانده بودیم که اگر قیمت بیت کوین از مرز 11,000 دلار بگذرد به راحتی به قیمت 10,800 دلار خواهد رسید و اگر بیت کوین موفق به شکست این قیمت شود الگوی H&S در نمودار با قیمت هدف 10,500 دلار شکل واقعی تر به خود خواهد گرفت. ولی در هر صورت ما منتظر یک تصحیح قیمت پس از تجربه رالی افزایش قیمت اخیر خواهیم ماند و زمانی که حجم معاملات انجام شده در بازار به اندازه کافی قوی نباشد، حتما تصحیح قیمت اتفاق خواهد افتاد.

سطح مقاومت بیت کوین چقدر است؟

اگر ارز دیجیتال بیت کوین موفق به شکست سطح 11,200/300 دلار شود قیمت هدف واقعی را نمی‌توان تشخیص داد ولی سطح 13,000 دلار را می‌توان به عنوان منطقه مقاومت در نظر گرفت. همانطور که بارها گفته‌ام در طول دو ماه گذشته هیج سطح مقاومت قدرتمندی دیده نشده است ولی با این حال به نظر من سطح 13,000 دلار را می‌توان به عنوان سطح مقاومت قوی در نظر گرفت.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

اگر بیت کوین موفق به شکست قیمت جدید شود حجم معاملات انجام شده در بازار نیز افزایش خواهد یافت.

بازار گاوی در ارز دیجیتال بیت کوین

شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید:

مایتک نتورک؛ سکه ای با آینده روشن

افراد موثر در دنیای بیت کوین

منبع: tradingview

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.