سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
پیش بینی قیمت لایت کوین و قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت لایت کوین تا آخر سال 2018

پیش بینی قیمت لایت کوین و ارز دیجیتال

لایت کوین، یکی از برترین ارزهای بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال در طی یکی دو سال اخیر، پر از ارزهای دیجیتال جدید شده که این امر تنور رقابت بین ارزهای موجود در این بازار را بیش از پیش گرم‌‏تر نموده است. هر یک از ارزهای موجود در بازار در تلاش هستند تا بتوانند ارزش و قیمت سهام خود را در بازار ارزهای دیجیتال بالا ببرند و از این طریق در رقابت با ارزهای دیگر موجود در بازار به برتری رسیده و به سهم بیش‏تری از بازار دست یابند.

این حس رقابت تقریباً در تمامی ارزهای دیجیتال وجود داشته که نتیجه این رقابت‎ها باعث ایجاد نوسانات قیمتی در بازار ارزهای دیجیتال می‏‌شود. حال در تکاپوی این رقابت موجود بین ارزهای دیجیتال، قصد داریم به بررسی و تحلیل قیمتی یکی از برترین ارزهای بازار بپردازیم. در این جا ارز دیجیتال لایتکوین را در دستور کار قرار می‎دهیم و سعی داریم که نوسانات قیمت احتمالی این ارز دیجیتال را تا انتهای سال 2018، پیش‏‌بینی نماییم.

نوسانات قیمت لایت کوین در یک سال گذشته

ارز دیجیتال لایت کوین که در بازار ارزهای دیجیتال با نماد(LTC) شناخته می‏‌شود، هم اکنون دارای ارزشی معادل 65.5 دلار در بازار می‏‌باشد. این رقم در مقایسه با قیمت مشابه لایت کوین در همین بازه‏‌ی زمانی از سال گذشته، بسیار پایین‏‌تر می‌‏باشد و ارزش و قیمت سهام لایت کوین نیز به مانند سایر ارزهای دیجیتال دچار افت شدیدی شده است. حال در شرایط فعلی، کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال این عقیده را دارند که دوران اوج‌‏گیری لایت کوین فرا رسیده است و به احتمال زیاد باید در یکی دو ماه آینده شاهد رشد چشم‌گیر ارزش سهام این ارز دیجیتال در بازار باشیم.

بدین صورت که پیش‏‌بینی می‌‏شود که این رشد ارزش سهام تا حدی باشد که قیمت لایت کوین تا 600 دلار افزایش داشته باشد. این رقم در مقایسه با ارزش فعلی بیت کوین تقریباً 6 و نیم برابر بوده و تصور افزایش قیمت لایت کوین تا این حد برای بسیاری از افراد دشوار می‌‏باشد. ولی باید توجه کرد که لایت کوین همواره به عنوان یک ارز دیجیتال مناسب در سرمایه‏‌گذاری بلند مدت مطرح می‌‏باشد و خرید و نگهداری آن، می‌‏تواند سودآوری زیادی را در بلند مدت برای فرد داشته باشد.

وابستگی شدید قیمت لایت کوینی به قیمت بیت کوین

در عین حال، کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال دلیل این پیش‌‏بینی را وابستگی شدید قیمت لایت کوین به قیمت بیت کوین می‏‌دانند و برای اثبات این مهم الگوی نوسانات قیمت لایت کوین و بیت کوین را نشان می‏‌دهند که تا چه حد به هم شبیه می‏‌باشند. البته کارشناسان این عقیده را دارند که ارز دیجیتال اتریوم نیز در این الگوی مشابه مشترک است. حال در این بین با توجه به افزایش ثبات بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال و حتی احتمال این که قیمت این ارز در چند هفته‏‌ی آینده تا بالای 10 هزار دلار نیز افزایش داشته باشد، بعید نیست که در قیمت ارز دیجیتال لایت کوین نیز شاهد افزایش قیمت باشیم.

همچنین در مورد ارز دیجیتال لایت کوین باید گفت که به دلیل ماهیت سرمایه‌‏گذاری بلند مدت این ارز دیجیتال، بسیاری از شرکت‏‌های سرمایه‏‌گذاری همواره به خرید بخشی از سهام این ارز دیجیتال اقدام می‏‌نمایند و این پیش‏بینی را دارند که ممکن است سود قابل توجهی در دراز مدت از طریق این ارز دیجیتال حاصل شود. لذا با در نظر قرار دادن تمامی این فاکتورها و عکس‌‏العمل‏‌های موجود در بازار، به احتمال زیاد ممکن است که پیش‌‏بینی‌‏های کارشناسان بازار در مورد تغییرات قیمت لایت کوین درست باشد. لذا خرید این ارز هنوز در زمانی که قیمت آن بسیار پایین می‌‏باشد، می‏‌تواند سود قابل توجهی را برای سرمایه‏‌گذارانش در چند ماه آینده، به ارمغان بیارد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.