پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
لایت کوین ها

پیش بینی مسیر قیمت لایت کوین طی روزهای آینده

کاربران عزیز اکسکوینو، تحلیل ارائه شده زیر تغییرات قیمت ارز دیجیتال لایت کوین را به عنوان هفتمین رمز ارز برتر در طولانی مدت بررسی و پیش بینی می‌کند.

اخیرا بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قابل ملاحظه‌ای تجربه نکرده و اکثر رمز ارزها طی چند هفته گذشته در فاز تثبیت قیمت قرار داشتند. البته این مورد به تنهایی نمی‌تواند یک تصویر خرسی از این بازار مالی ارائه دهد.

قیمت ارز دیجیتال لایت کوین طی یک ماه گذشته با کاهش زیادی همراه بوده است. برخی این موضوع را ناشی از عدم انجام به روز رسانی از سمت بنیاد این رمز ارز می‌دانند.

لایت کوین، هفتمین رمز ارز برتر دنیا

در حال حاضر لایت کوین ، هفتمین رمز ارز بزرگ دنیا در محدوده 41.57 دلار و نزدیکی سطوح مقاومتی 42، 44 و 47 دلاری قرار دارد. این سطوح مقاومت پیش از این بارها سبب تغییرات قیمت قابل ملاحظه این ارز دیجیتال شده‌اند. شکست قیمت مناسب در مسیر نزولی لایت کوین می‌تواند منجر به تغییر مسیر و تشکیل الگوی صعودی در نمودار قیمت این رمز ارز شود.

نمودار قیمت لایت کوین‌ها
روند نزولی قیمت لایت کوین ها

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید، لایت کوین به محض شروع اصلاحات شکل گرفته در بازار در ماه ژوئن، روند نزولی قیمت خود را آغاز کرده است. این رمز ارز که مدعی است پرداخت‌های نسبتا فوری و کم‌هزینه را فراهم می‌کند، در مسیر کاهش قیمت خود از 45 به 42 دلار رسیده و در حال حاضر در نزدیکی سطح حمایتی فیبوناچی بازگشتی 0.236 درجه‌ای قرار دارد. از آنجایی که این سطح طی روزهای گذشته نقش یک سطح حمایتی کلیدی و مهم را ایفا کرده است، به نظر نمی‌رسد قیمت این ارز دیجیتال به محدوده کمتر از 41 دلار برسد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که افزایش فشار فروش در بازار ممکن است قیمت این ارز رمزنگاری شده را به سمت سطوح 38 دلار هدایت کند.

اگر لایت کوین توانایی عبور از سطح 42 دلار به عنوان یک سطح مقاومت قوی را داشته باشد، احتمال رسیدن قیمت آن به 44.27 دلار دور از انتظار نیست.

البته این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به قیمت کم این ارز دیجیتال در حال حاضر، احتمال افزایش فشار خرید از سمت سرمایه‌گذاران بسیار زیاد است.

نمودار قیمت لایت کوین‌ها

از طرفی قیمت لایت کوین مانند سایر ارزهای دیجیتال تا حد زیادی به قیمت بیت کوین وابسته بوده و همبستگی زیادی بین این دو برقرار است. طبیعی است که این ارز دیجیتال از نظر روند قیمت طی روزهای آینده از بیت کوین پیروی خواهد کرد.

با این تفاسیر قیمت لایت کوین فرمی u شکل به خود گرفته و انتظار می‌رود به زودی از مرز 42.85 دلار عبور کند.

منبع: ambcrypto

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.