پی‌پال یک قدم از ارزهای فیات دور شد

غول خدمات پرداخت پی‌پال به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را به ارزهای فیات تبدیل کنند. به گفته دن شولمن Dan Schulman، مدیرعامل این غول فین‌تک، اقدام اخیر شرکت پی‌پال، آغازی جهت دور شدن از دنیای فیات‌محور به سمت ارزهای دیجیتال است. شولمن در ادامه گفت، افزودن قابلیت خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال در اواخر سال ۲۰۲۰، سبب افزایش قابل‌توجه تعداد کاربران این شرکت شد. اقدام جدید پی‌پال این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا از ارزهای دیجیتال به عنوان منبع مالی دیگری در کیف پول پی پال خود استفاده کنند.

درقدم اول، این تغییری که پی‌پال مدت‌ها در انتظارش بود، صرفا یک شرکت فین‌تک است که شامل برنامه سرمایه‌گذاری رابین‌هود Robinhood و سایر برنامه‌های مربوط به رمزارز می‌شود. داپونته گفت ایجاد شرایطی برای مصرف‌کنندگان جهت دریافت رمزارز از داخل و خارج از والت‌های پی‌پال خود، شبکه‌های بزرگ را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

داپونته اعلام کرد، ما پلی بین دنیای فیات و رمزارزها ایجاد کرده‌ایم و ترکیب این دو شبکه با هم از ارزش بالایی برخوردار است.

به گفته شولمن، زمانی که صحبت از روش پرداخت به میان می‌آید، کریپتو یک آغازگر نیست. نوسانات در طی زمان کاهش خواهند یافت و کاربردشان بیشتر خواهد شد.

شولمن در پاسخ به این سوال که آیا او ارز دیجیتال دارد و به چه منظور از آن‌ها استفاده می‌کند (به ویژه اینکه کاربران پی‌پال می‌توانند کوین‌های خود را به متاماسک ارسال کنند و برخی از ان‌اف‌تی‌ها را خریداری کنند)، پاسخ داد: من ارزهای دیجیتال را خرید و فروش می‌کنم و خارج از پی‌پال اقدام به فروش نمی‌کنم.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.