چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
افزایش سرمایه بیت کوین و ارزهای دیجیتال

چند برابر کردن سرمایه بیت کوین در طول یک سال

چگونه سرمایه ی بیت کوین خود را در طول یک سال چندین برابر نماییم؟

 افزایش سرمایه بیت کوین در بازار ارز دیجیتال

این روزها ، مفاهیم بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین ، برای کسی ناآشنا نیستند و تقریباً درصد قابل توجهی از مردم دنیا با این مفاهیم به صورت‌‏ها و شکل‌‏های مختلف آشنا شده‌‏اند. بدین صورت که در حال حاضر از بیت کوین به عنوان یک ارز پر کاربرد و سودآور در سراسر دنیا یاد می‌‏شود و همه روزه افراد زیادی ، سرمایه‌های خود را برای کسب درآمد بیش‏تر از ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین، وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌‏کنند. حال در این بین، از آن جایی که ارز دیجیتال بیت کوین، به عنوان بهترین و برترین ارز دیجیتال در بازار شناخته می‌‏شود، اندازه و حجم دارائی‌‏های سرمایه ‏گذاران بازار ارزهای دیجیتال، بر اساس بیت کوین تعیین شده و توسط این معیار و مقیاس، اندازه ‏گیری می‌‏شود.

از طرفی، در این بین باید گفت که همه‏‌ی سرمایه‏‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال، به دنبال افزایش درآمد و چندین برابر نمودن سرمایه‏ ی خود در قالب بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال هستند که در این راه، افراد زیادی توانسته‌‏اند به موفقیت برسند و برخی دیگر از افراد نیز با شکست‌‏ رو به رو شده‌‏اند، لذا برای رسیدن به موفقیت در این بازار، نیاز است که برخی از استراتژی‏‌های تعیین کننده را در خرید و فروش ‏های خود در بازار ارزهای دیجیتال رعایت کنیم چرا که عکس این موضوع باعث بروز ضررهای مالی قابل توجهی خواهد شد.

استراتژی های سودآور در سرمایه گذاری روی بیت کوین

در این مقاله، قصد داریم، سه استراتژی شناخته شده و تأیید شده توسط کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار دهیم. بر اساس نظر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، افراد و سرمایه ‏گذاران از طریق به کارگیری این استراتژی‏‌ها، قادر خواهند بود که به سودها و درآمدهای قابل توجهی رسیده و در نهایت خواهند توانست که سرمایه ‏ی بیت کوین خود را چندین برابر نمایند. البته کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال این تأکید را نیز دارند که استراتژی‏‌های مطرح شده باید در زمان‏ های مناسب و به درستی صورت گیرند که موجب کسب موفقیت شوند. در ادامه به بررسی هر یک از این استراتژی‏ های مطرح در بازار و شرایط استفاده از آن‏ها اشاره خواهیم نمود.

  • Direct Bitcoin Flipping

اگر علاقه دارید که سرمایه‏‌ی بیت کوین خود را با گام‏‌ها و قدم‌‏های محکمی و به تدریج افزایش دهید. روش ” Direct Bitcoin Flipping “، به عنوان یکی از بهترین استراتژی‏‌های خرید و فروش مطرح در بازار ارزهای دیجیتال می‌‏باشد. بدین صورت که فرد سرمایه‌‏گذار به عنوان مثال بیت کوین را در یک قیمت مشخص خرید می‏‌کند. حال این فرد باید بتواند هر چند کم، ولی در هر افزایش قیمت بیت کوین، بیت کوین‏‌های خریداری شده‌‏ی خود را به فروش برساند. در واقع در این استراتژی، فرد سرمایه‏‌گذار با خرید بیت کوین، امیدوار است که در افزایش قیمت بعدی، آن را بلافاصله به فروش برساند و از این نظر به سود کوچکی دست یابد. البته این مورد علاوه بر بیت کوین، برای سایر ارزهای دیجیتال نیز صادق می‏‌باشد.

خرید و فروش ارز دیجیتال

البته در این استراتژی، باید دقت داشته باشید که، از آن جایی که در یک صرافی نسبت به خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود، اقدام می‏‌کنید، سود بدست آمده در هر خرید و فروش، باید بیش‏تر از میزان ” transaction fee ” (هزینه تراکنش) تعیین شده در آن صرافی باشد، تا در مجموع بتوانید به کسب درآمد، هر چند کم دست بزنید.

در این بین، از آن جایی که بازار ارزهای دیجیتال، همواره در نوسانات قیمتی قرار دارد، می‌‏توانید از فرصت‏‌های به وجود آمده، استفاده نموده و برای عملی کردن استراتژی خرید و فروش خود، اقدام نمایید. این استراتژی، نسبت به روش ‏های دیگر بسیار مطمئن‏‌تر بوده و در نهایت با قدم‏‌های محکمی خواهید توانست که سرمایه‏‌ی خود را چندین برابر نمایید و احتمال ضرر و عدم موفقیت در این روش بسیار پایین‏‌تر از سایر روش‌‏ها می‌‏باشد.

فقط این که باید توجه داشته باشید که برای موفقیت در این استراتژی، نیاز است که همه روزه، تغییرات قیمت‏‌های به وجود آمده را آنالیز کرده و از این رو به دنبال یک فرصت مناسب برای اعمال استراتژی در بازار باشید. این روش، نیازمند صرف زمان قابل توجه و در نتیجه، نیازمند صبر کافی می‌‏باشد ولی نتیجه‌‏ی نهایی به صورت قطعی باعث سود برای فرد سرمایه ‏گذار خواهد شد.

 

  • Margin Trading

یکی دیگر از روش ‏های قابل توجه در چند برابر کردن سرمایه‌‏ی بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال، روش ” Margin Trading ” می‌‏باشد. این روش نسبت به روش قبلی، نیازمند صرف زمان قابل توجه برای آنالیز شرایط بازار می‌‏باشد. بدین صورت که در این روش، فرد سرمایه‏‌گذار، با آنالیز و تحلیل نمودارهای نوسانات ارزهای دیجیتال، به دنبال تشخیص زمان شکل‏‌گیری شرایط یک ” dump ” و یا ” pump ” می‌‏باشد. به این صورت که فرد سرمایه‌‏گذار، در زمان ” dump ” بتواند نسبت به خرید ارزهای دیجیتال مورد نظر و یا بیت کوین، اقدام نماید و در زمان بروز ” pump ” نیز بتواند نسبت به فروش ارزهای دیجیتال خود اقدام کند که سود بدست آمده در این روش، نسبت به روش‌‏های دیگر موجود، بسیار قابل توجه‌‏تر می‏‌باشد.

البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که ریسک این روش نیز بالا بوده و ممکن است در اثر اشتباهات صورت گرفته در تشخیص درست شرایط و زمان ” pump ” و ” dump “، بخش قابل توجهی از سرمایه‌‏ی فرد تباه شود ولی در کل، این روش به عنوان یکی از سودآورترین استراتژی‏‌های ممکن در بازار ارزهای دیجیتال است. از طرفی، در این روش پیشنهاد می‌‏شود که حتماً از مشاوره‌‏ی کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید و در عین حال، به صورت فعالی، اخبار منتشر شده در مورد ارزهای دیجیتال را نیز دنبال نمایید چرا که ایده‏‌های مناسبی در راستای زمان مناسب برای اقدام به این استراتژی، در اختیار سرمایه‏‌گذاران خواهند داد.

 

  • The Altcoin Gamble

همانطور که می‌‏دانید در بازار ارزهای دیجیتال، علاوه بر بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال نیز خاصیت سودآوری قابل توجهی را دارند. بخصوص که در یک سال اخیر، برخی از ” altcoin “ها هم توانسته‌‏اند که خود را به عنوان رقیبانی برای بیت کوین مطرح نمایند. لذا از این رو سرمایه‏‌گذاری و خرید و فروش، ” altcoin “ها هم می‏‌تواند باعث کسب درآمد مناسب برای افراد سرمایه‏ گذار در بازار گردد.

ولی باید در نظر داشته باشید که با شروع افت کلی شکل گرفته در بازار ارزهای دیجیتال که این افت از سال 2018 شروع شده ‏است، در کنار بیت کوین، بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر موجود در بازار نیز دچار افت شده‌‏اند و سرمایه‏ گذاران خود را با ضررهای مالی قابل توجه رو به رو کرده‌‏اند در واقع بدین معنا که ” altcoin “ها نسبت به تغییرات صورت گرفته بسیار آسیب ‏پذیر می‏‌باشند و نمی‌‏توان با یقین نسبت به ثبات قیمتی این ارزهای دیجیتال صحبت نمود.

ولی با این وجود باز هم از ” altcoin “ها به عنوان یک راه مناسب در راستای کسب درآمد در بازار یاد می‌‏شود فقط این که باید نسبت به زمان تغییر قیمت‏‌ها و آنالیز نمودارهای نوسانات قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، مسلط باشیم و در عین حال شرایط و میزان وابستگی ” altcoin “های مورد نظر خود برای سرمایه‏‌گذاری، نسبت به بیت کوین را به خوبی آنالیز نماییم که در موقع تغییرات قیمت بیت کوین، بتوانیم تصمیمات درست و به موقع را در مورد خرید و یا فروش این ارزها، مد نظر قرار دهیم.

حرف آخر

در کل می‏‌توان گفت که با استفاده از استراتژی‏‌های معرفی شده در بالا و صرف وقت و در نظر داشتن کمی صبر، افراد سرمایه گذار موفق خواهند بود که در مدت زمان مشخصی، سرمایه ‏ی بیت کوین خود را در بازار ارزهای دیجیتال، چندین برابر نمایند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.