پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
کاهش قیمت آلت کوین ها

چهارشنبه خونین ؛ کاهش شدید قیمت آلت کوین ها!

روز گذشته به عنوان چهارشنبه خونین برای آلت کوین ها ثبت شد. طبق فهرستی که قدرت نسبی بیت کوین را در سرمایه گذاری کل بازار ثبت می‌کند، در چند روز اخیر نفوذ بیت کوین به صورت با ثباتی در حال افزایش بوده است. بیت کوین با حفظ جایگاه رشد 54.7 درصدی خود، دوباره در حالی که سایر آلت کوین ها افت شدید قیمت را تجربه می‌کردند، کنترل اوضاع را در دست گرفت.

بیت کوین کنترل را در دست می‌گیرد.

سال 2019 تا کنون سال خوبی برای بیت کوین بوده است و از روز اول ماه ژانویه 2019، رشد قیمت 46 درصدی داشته و بر اساس گزارش‌های coinmarketcap، با رقم 54.7 درصد و روزانه چیزی حدود کمتر از 1.2 درصد، معامله می‌شود. رقم کل سرمایه گذاری بیت کوین در بازار 97 میلیارد دلار بوده که این رقم شامل 54.7 درصد از کل سرمایه گذاری‌های بازار است.

قیمت بیت کوین و قیمت آلت کوین

بازار گویای همه چیز است

رفتار کلی بازار به طرز قابل توجهی تغییر کرده است. چندی پیش در ماه آوریل قیمت بیت کوین در عرض چند ساعت از 4.150 به 5.300 دلار رسید و پس از آن تغییرقابل ملاحظه ای انجام نشد و در این میان آلت کوین ها جایگاه خود را حفظ کردند و بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.

به‌هر‌حال، اخیرا بیت کوین توانسته است قدرت نفوذ خود را کمی بهبود بخشد و دیروز،23 آپریل 44 درصد افزایش قیمت داشته و به رقم بیشتر از 5.600 دلار رسیده است. اگر چه این قیمت اصلاح شده است ولی قدرت نفوذ این ارز دیجیتال ، همچنان جایگاه بالای خود را حفظ کرده است.
در واقع از دسامبر 2018 تا کنون، بیشترین رقم ثبت شده برای شاخص نفوذ بیت کوین 54.7 درصد ثبت شده است.

با بررسی و دقت در بازار می‌توان به تصویر روشنی از نفوذ رو به رشد بیت کوین رسید. در حالی که ارز دیجیتال کاهش 1.2 درصدی داشته است. بیشتر 20 آلت کوین‌ برتر، روند کاهش قیمت در سرمایه گذاری بازار را تجربه کردند.

کاهش قیمت آلت کوین

یکی از ارز دیجیتال هایی که بیشترین سقوط قیمت را داشته است، ارز دیجیتال آنتولوژی با افت قیمت 14 درصد در 24 ساعت گذشته است. بیت کوین sv هم 12 درصد کاهش داشته است.

از طرفی دیگر آلت کوین هایی مثل BNB  که اخیرا عملکرد خوبی داشتند نیز کاهش قیمت داشتند. بایننس کوین با رقمی حدود 22.15 دلار، که 9 درصد کمتر از روز گذشته است معامله می‌شود. BNB رقم 25 دلار را چند روز پیش به ثبت رسانده است.

منبع: cryptopotato

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.