چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و آلت کوین

چگونه بهترین altcoin  را برای خرید انتخاب کنیم؟

ارزهای دیجیتال

بازار ارز دیجیتال ، پلتفرم مناسب برای کسب درآمد

بازار ارزهای دیجیتال در طی چند سال گذشته، همواره توانسته است که پلتفرم بسیار مناسبی را برای تجارت و خرید و فروش در اختیار سرمایه‏‌گذاران قرار دهد. به طوری که سرمایه‌‏گذاران بازار ارزهای دیجیتال، قادر هستند که با وارد شدن در یک صرافی آنلاین و در ادامه، انتخاب ارز مورد نظر خود، نسبت به انجام معامله‌‏ی مناسب اقدام نمایند. حال در این پلتفرم، مهم‏‌ترین ویژگی‏‌ای که خود را بارزتر از موارد دیگر نشان می‌‏دهد، وجود تنوع و گستردگی زیاد در مورد نوع ارزهای دیجیتال موجود برای معامله می‌‏باشد.

رسیدن به سود مناسب در بازار ارزهای دیجیتال

در واقع در بازار ارزهای دیجیتال تعداد بسیار زیادی از ارزها با ویژگی‌‏ها و قیمت‌‏های مختلف وجود دارند که سرمایه‌‏گذاران آزادانه قادر هستند تا نسبت به خرید هر کدام از این ارزها بپردازند. در این بین باید گفت که بازار ارزهای دیجیتال یکی از بهترین پلتفرم‌‏ها برای کسب درآمد می‏‌باشد. یعنی یک فرد سرمایه‌‏گذار از طریق یک استراتژی خرید و فروش موفق قادر خواهد بود تا به سود مناسبی دست یابد.

بیت کوین، یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری در بازار

حال در مورد ارزهای موجود در بازار نیز باید گفت که مهم‏‌ترین ارز دیجیتال موجود در این پلتفرم، بیت کوین می‏‌باشد که همواره توانسته است که خریداران خود را به سودهای قابل توجهی برساند. پس می‏‌توان گفت که خرید و فروش بیت کوین همواره می‏‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‏‌های سرمایه‏‌گذاری در بازار باشد. البته همانطور که گفته شد، علاوه بر بیت کوین ارزهای دیجیتال دیگری نیز در بازار حضور دارند. به ارزهای دیجیتال غیر از بیت کوین، در بازار altcoin گفته می‌‏شود.

چه altcoinای را برای خرید و فروش انتخاب کنیم؟

از طرفی شایان ذکر است که خرید و فروش altcoinها هم می‏‌تواند برای سرمایه‏‌گذاران پر سود و پر درآمد باشد. ولی این که چه altcoinای را برای خرید و فروش انتخاب کنیم تا بتوانیم سود بیش‏تری بدست آوریم و در عین حال از ضررهای مالی ناشی از نوسانات به وجود آمده نیز در امان باشیم، همواره به عنوان یکی از سوالات اصلی سرمایه‏‌گذاران در بازار مطرح بوده است.

خرید و فروش altcoin های مستقل از قیمت بیت کوین

در این بین توصیه می‌‏شود که همیشه خرید altcoinهایی مانند بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین را با جدیت بیش‏تری دنبال نمایید. چرا که این ارزهای دیجیتال توانسته‌‏اند که تا حدودی خود را از زیر سایه‌‏ی تأثیرات قیمتی مستقیم بیت کوین خارج نمایند. بدین ترتیب در خرید و فروش این ارزهای دیجیتال دیگر نگران کاهش قیمت‏‌های شدید این ارزها در راستای نوسانات منفی بیت کوین نخواهید بود. البته باید توجه داشته باشید که درست است که این ارزها تا حدودی به استقلال قیمتی در بازار رسیده‌‏اند ولی همچنان جای برخی از تأثیرات قیمتی بیت کوین بر روی این ارزها باقی مانده است که انتظار می‏‌رود در طول زمان، شاهد تأثیرات بسیار کم‏تری باشیم.

خرید و فروش altcoin های با تجربه پروژه عملی

از طرفی دیگر، توصیه می‌‏شود که برای خرید altcoinها، آن دسته از ارزهایی را انتخاب نمایید که در زمینه‌‏ی توسعه‏‌ی خود، پویاتر از موارد دیگر می‏‌باشند. بدین معنا که پروژه‌‏های عملی بسیار بیش‏تری در مورد آن‌‏ها صورت می‏‌گیرد. چرا این موضوع باعث خواهد شد تا آن ارز دیجیتال آینده‏‌ی قیمتی بسیار بهتری را نسبت به ارزهای دیجیتال دیگر داشته و بنابراین خرید و نگهداری آن در کوتاه مدت و دراز مدت، می‏‌تواند باعث کسب درآمد مناسبی برای سرمایه‏‌گذاران گردد.

اتریوم و بیت کوین کش از جمله ارزهای موفق در بازار

از جمله‌‏ی این ارزهای دیجیتال دارای پشتوانه و پروژه‌‏های عملی قدرتمند، می‌‏توان به اتریوم و بیت کوین کش اشاره نمود که هر یک از این دو، همه روزه در حال گسترش و توسعه‌‏ی شبکه‏‌ی فعالیت خود هستند. در واقع می‌‏توان این ارزها را به عنوان ابزاری مطمئن برای حفظ ارزش دارایی‏‌های اقتصادی در نظر گرفت که هر کدام از آن‌‏ها در حال رسیدن به یک حالت ثبات رفتاری و قیمتی در بازار می‌‏باشند.

در کل با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم در خرید ارزهای دیجیتال، توصیه می‌‏شود که خرید و فروش ارزهایی مانند بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین و ریپل را همواره با جدیت بیش‏تری در استراتژی‌‏های معاملاتی خود وارد نمایید.

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.