کاهش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در حالی به محدوه زیر 8,000 دلار رسید که اکثر تحلیل‌گران منتظر رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به سطوح پایین‌تر هم بودند. زمانی که رمز ارز بیت کوین با تجربه بهبود نسبی قیمت به سطح 8,500  دلار نزدیک شد ، اکثر تحلیل گران منتظر رسیدن قیمت آن به نقطه 9,000 دلار بودند. ولی با کاهش حجم معاملات انجام شده در بازار، بیت کوین موفق به دستیابی به سطوح بالاتر نشد.

تحلیل‌گران، قیمت بعدی بیت کوین را در محدوده 7,000 دلار پیش بینی کرده‌اند.

طبق گفته‌ی یکی از فعالان مطرح دنیای ارزهای دیجیتال به نام DonAlt، روند قیمت فعلی بیت کوین نشان دهنده کمبود مومنتوم و عدم وجود سطح مقاومت برای فروش در بازار است.

قیمت بعدی بیت کوین 7,000 دلار خواهد بود؟

معامله گران و تحلیل گران ارز بیت کوین اظهار داشته‌اند که قیمت این ارز دیجیتال به سمت سطوح حمایتی 7,000 دلار دور از انتظار نخواهد بود و این حرکت، عکس العمل گاوها برای دستیابی به سطوح حمایتی مهم را در پی خواهد داشت.

شاید رسیدن قیمت بیت کوین به سطح 9,000 دلار غافلگیر کننده به نظر برسد ولی به خاطر داشته باشید که سطح مذکور از لحاظ فنی بهترین سطح مقاومت بعدی برای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

قیمت بیت کوین

در همین راستا اسکات ملکر ( Scott Melker ) که یک چارتیست اهل تگزاس است نیز پیش بینی خود را درباره آینده قیمت بیت کوین به این صورت بیان کرده است: بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیای رمز نگاری شده یعنی بیت کوین، در آینده‌ای نزدیک به سطوح 8,000 دلار نزدیک شده و خود را برای به ثبت رساندن رالی افزایش قیمت قدرتمند آماده خواهد کرد.

در غیر این صورت احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به سطوح پایین‌تر از 8,000 دلار دور از انتظار نخواهد بود.

کاهش حجم معاملات

حجم معاملات انجام شده در بازار ارز دیجیتال بیت کوین در روزهای پایانی هفته کاهش یافته است و وقوع این اتفاق در بازار ارزهای دیجیتال، همواره از تصحیح قیمت در روزهای پایانی هفته جلوگیری کرده و مانع عکس‌العمل گاوها به فروش ناگهانی شده است.

طبق اظهارات سایت ردیابی ارزهای دیجیتالی OnChainFX  ، حجم معاملات انجام شده روزانه تا تاریخ 6 اکتبر و در بازه زمانی 10 روزه، رقمی معادل 212 میلیون دلار پیش بینی شده است که این مقدار به نسبت حجم معاملات انجام شده در تاریخ ژوئن تا آگوست سال جاری با کاهش روبه رو بوده است.

باقی ماندن قیمت بیت کوین در محدوده زیر سطوح 8,000 دلار تا روز یکشنبه، احتمال بسته شدن سه شمع هفتگی قرمز در نمودار قیمت این ارز دیجیتال را تقویت خواهد کرد.

سبقت ارز دیجیتال ریپل از بازار بیت کوین

در حالی که قیمت ارز دیجیتال بیت کوین با روند نزولی همراه بوده است، بازار سومین ارز دیجیتال یعنی ریپل، از روند بهتری نسبت به بیت کوین و اتریوم برخوردار بوده است و در حال حاضر با ثبت افزایش قیمت 4.21 درصدی در حدود قیمت 0.26 دلار مورد معامله قرار می‌گیرد. هفته گذشته خبری همکاری بیت پی، با یکی از شرکت‌های زیر مجموعه ریپل به نام Xpring در جهت تسهیل پرداخت ریپل منتشر شد و همچنین در سال جاری ریپل به عنوان سومین شرکت برتر از لحاظ کارآفرینی انتخاب شد.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.