سه‌شنبه 28 فروردین 1403
کریستیانو رونالدو اولین مجموعه NFT خود را در بایننس راه‌اندازی می‌کند
کریستیانو رونالدو اولین مجموعه NFT خود را در بایننس راه‌اندازی می‌کند

کریستیانو رونالدو اولین مجموعه NFT خود را در بایننس راه‌اندازی می‌کند

اسطوره فوتبال پرتغال و جهان، کریستیانو رونالدو Cristiano Ronaldo، قصد دارد اولین مجموعه‌ توکن‌های غیرمثلی NFT‌ خود را با نام CR7 NFT روز جمعه ۱۸ نوامبر در بازار توکن‌های غیرمثلی بایننس عرضه کند. این در حالی است که اولین همکاری رونالدو با صرافی بایننس به ماه ژوئن سال جاری بر می‌گردد و هدف او از این مشارکت معرفی توکن‌های غیرمثلی و ارزهای حوزه وب ۳ به چند میلیون هواداران خود بوده است.

شایان ذکر است این NFTها دارای چهار سطح از کمیابی است که هرکدام از این سطوح نمایانگر یک لحظه نمادین از زندگی حرفه‌ای و شخصی این فوتبالیست‌ است. علاوه‌براین، هر یک از این ۴ سطح حاوی مزایای ویژه‌ای از جمله پیام شخصی رونالدو، هدایای امضاشده توسط او و از قبیل است.

این ورزشکار مطرح جهان تاکنون برنده ۵ توپ طلا شده است و برای غول‌های باشگاهی اروپایی از جمله منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس بازی کرده است. رونالدو همچنین پرطرفدارترین بازیکن فوتبال در اینستاگرام شناخته شده است.

گفتنی است که بزرگترین رقیب آرژانتینی رونالدو، یعنی لیونل مسی Lionel Messi، نیز به تازگی وارد دنیای کریپتو شده است. این ستاره فوتبال آرژانتین با امضای یک قرارداد ۲۰ میلیون دلاری در ماه مارس با شرکت سوشیوس Socios، سفیر جهانی توکن‌های هواداری این شرکت شد.

او همچنین برای تبلیغ صرافی بیت گت Bitget و معرفی مزایای وب ۳ به کاربران جهانی، همکاری خود را با این صرافی شروع کرده است.

منبع:  cryptopotato

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.