پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خرید و فروش و استخراج ارز دیجیتال بیت کوین

کسب درآمد از ارز دیجیتال با ۵ راه عجیب! (قسمت دوم)

ارزهای دیجیتال تنها به حیطه خرید و فروش بیت کوین و دیگر کریپتوکارنسی‌ها خلاصه نمی‌شوند، بلکه بخش مرجع رمز ارزها، نحوه ماین و استخراج کردن آن­‌ها می‌باشد که این روزها با توجه به قیمت ارز (های دیجیتال و فیات در ایران) این فضا رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

ارز­های دیجیتالی همچون بیت کوین به طور به خصوصی از یک مکانیسم استخراج غیر متمرکز خودکار بهره می­‌برند که در انبوهی از تلاش‌­ها و درخواست برای دریافت پاداش بتوانند کارایی بالایی داشته باشند.
هر فردی با یک رایانه پرقدرت (به طور ویژه رایانه‌های مخصوص استخراج) و بهره‌مندی از الکتریسیته می‌­تواند به این امر بپردازد؛ با نرم افزار­هایی رایگان!

در مقاله قبل به چند مورد از روش هایماین کردن کریپتوکارنسی‌­ها به نحوی غیر متعارف صحبت کردیم. ادامه این مقاله را بخوانید تا با سایر روش ها آشنا شوید.

مدل تجاری استخراج کریپتو – کریپتوجکینگ

کسب درآمد از ارز دیجیتال

مسئله­‌ای غیرقابل اغماض، سرقت ارزهای دیجیتال است که از همان زمان 30 دلار شدن بیت کوین و تنها قبل از سقوط به 1 دلار آغاز شد و تاکنون نیز متاسفانه وجود داشته و افراد بسیاری نیز گول این فریب کاری این گونه سایت‌­ها را می‌­خورند؛ وعده­‌هایی از قبیل دوبرابر کننده بیت کوین (Bitcoin Multiplier) و باز پرداخت وام بیت کوینی (Bitcoin Loan Refund).
اما کریپتوجکینگ، در واقع سوءاستفاده از پردازنده رایانه­‌های دیگران و برق تامین کننده آن است.

این مسئله در سال 97 بغرنج‌­تر از سال 96 شده است و معمولا هیچ نشانه­‌ای نیز ندارد. علت آن نیز پیشرفته­‌تر شدن برنامه­‌های مخرب توسعه داده شده در این زمینه می­‌باشد.

یکی بزرگترین بازارهای هدف، رایگان بودن نرم افزار­ها در این زمینه بوده و معمولا آدرس دریافت پاداش هش­‌های استخراج شده در این برنامه­‌ها، والت سارق بوده و جایگزین آدرس وارد شده می­‌باشد.

ماینر­های مبتنی بر مرورگر و اپلیکیشن­‌های تلفن همراه هم از این قضیه مستثنی نیستند.

مدل تجاری استخراج کریپتو – استخراج در افت قیمت

یکی از استراتژی­‌های مهم ماینینگ بیت کوین پس از استراتژی حفظ کریپتو Hodl، استخراج در زمان کاهش قیمت می­‌باشد زیرا سختی استخراج بسیار پایین بوده و می‌­تواند در زمان کوتاه­تری یک بلاک تکمیل شود.

البته این در صورتی است که ضرر احتمالی قیمتی را بپذیرید و به دید افزایش محتمل‌­تر بیت کوین در آینده بدان نگاه کنید!

همه موارد بالا از ویژگی­‌های بازار ارزهای دیجیتال بوده و به نظر نمی‌­رسد به این زودی‌­ها تغییر محسوسی در این مکانیسم­‌ها به وجود بیاید. نکته قابل تامل اینجاست که متاسفانه یا خوشبختانه همه باید بدانند که به دو دلیل هیچ­گاه بازار کریپتو نه بسیار کاهش یافته و نه ترک می‌­شود؛ علت آن جرائم عمده و سازمان یافته سایبری و پولشویی است.

امیدواریم که از این نوشته لذت برده باشید. با اکسکوینو همراه باشید.

 

منبع: forbes

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.