خرج بیت کوین و ارز دیجیتال

کشورهایی برای خرج بیت کوین

کشورهایی برای خرج بیت کوین

پرداخت بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال در مقابل دریافت خدمت یا کالا!

در حال حاضر افراد زیادی با کار خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال مشغول هستند و همه روزه حجم قابل توجهی از ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین در بین سرمایه ‏گذاران این بازار، مبادله می‏‌گردد. حال با توجه به این حجم از مبادلات، بسیاری از افراد سودها و درآمدهای قابل توجهی را بدست می‌‏آورند. در این بین علاوه بر این که افراد می‌‏توانند به سودهای مناسبی دست یابند، برخی دیگر از افراد نیز هستند که در کنار بدست آمدن سود از ارزهای دیجیتال، به فکر استفاده و کاربرد عملی از این ارزها نیز می‏‌باشند.

در واقع قصد دارند قسمتی از سرمایه‌‏ی خود را به جای وارد کردن در بازار ارزهای دیجیتال،  در سفرهای خود و یا خرید اشیا مشخص، از طریق اینترنت، مصرف نمایند. در این بین باید گفت که در دنیا، همه‏ ی کشورها نسبت به ارزهای دیجیتال و استفاده و کاربرد آن‏ها، خوش‏‌بین نبوده و حتی برخی از کشورها نیز کاربرد این ارزها را به طور کلی ممنوع اعلام نموده‌‏اند. ولی در عین حال برخی دیگر از کشورها نیز هستند که افراد می‌‏توانند سرمایه‏ ی ارز دیجیتال خود را بطور مستقیم و بدون نیاز به تبدیل نمودن به ارز رایج در این مکان‏ ها خرج نمایند.

گستره شناخت و توسعه بیت کوین و دیگر رمز ارزها

در این مقاله سعی داریم، به معرفی برخی از کشورهایی که میزبان‏ های مناسبی برای دارندگان ارزهای دیجیتال محسوب می‌‏شوند، بپردازیم تا افرادی که قصد سفر و یا خرید محصولاتی خاص از بخش‏‌های مختلف دنیا را دارند ولی بدلیل وجود برخی از محدودیت‌‏های ارزی، قادر به انجام این کار نیستند، با مکان‏‌هایی آشنا شوند که دیگر با محدودیت رو به رو نبوده و به راحتی بتوانند نسبت به انجام خواسته‌‏های خود اقدام نمایند.

بیش از 13 هزار و 150 مکان مختلف برای پرداخت مستقیم بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی

بر اساس آمار منتشر شده توسط ” Coinmap “، در سراسر دنیا به تعداد 13 هزار و 150 مکان مختلف وجود دارد که افراد می‌‏توانند در این مکان‌‏ها، نسبت به استفاده از ارزهای دیجیتال خود و بخصوص بیت کوین، اقدام نمایند. از جمله‏‌ی این مکان‏‌ها، می‌‏توان به مغازه‌‏ها، هتل‏‌ها، ATMها و برخی از رستوران‏‌ها اشاره نمود که تعدادشان، همه روزه در حال افزایش بوده و مکان‏‌های توریستی نیز برای جذب تعداد بیش‏تری از مشتریان، خود را با گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال در دنیا، همگام نموده‌‏اند.

در شکل زیر، یک شمای کلی از مکان‏‌هایی از دنیا نشان داده شده است که در آن‌ها، افراد می‌‏توانند از ارز دیجیتال بیت کوین برای انجام خریدها و یا پرداخت ‏های خود، استفاده نمایند ، در تصویر مکان‏ های حامی بیت کوین و ارزهای دیجیتال  به صورت رنگی مشخص شده ‏اند و  میزان تیرگی رنگ ، نشان از این دارد که مکان‏ های مناسب بیش‏تری برای استفاده از بیت کوین در آن جا، وجود دارد.

چک، مالت، آمریکا و آرژانتین بهترین مکان‌‏ها برای استفاده از ارزهای دیجیتال

همانطور که در تصویر بالا دیده می‌شود، بیش‏ترین مکان‏‌های حامی بیت کوین، مربوط به اروپای غربی، قسمت‏‌هایی از آمریکا و منطقه‏‌ی آمریکای مرکزی، بخش‏‌هایی از آمریکای جنوبی، قسمت‌های نادری از آسیای مرکزی، بیش‏تر کشورهای آسیای شرقی و در نهایت استرالیا می‌‏باشد. وجود این چنین تنوعی از مکان‏‌های حامی بیت کوین، می‌‏تواند فرصت مناسبی برای مسافران و تجاری باشد که سرمایه‏‌ی ارز دیجیتال خود را در این مکان‏‌ها استفاده و مصرف نمایند. در عین حال، تصویر بالا نمایی کلی از شمای توسعه‌‏ و ترویج ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا می‌‏دهد که کشورهایی که ارزهای دیجیتال بیش‏تر در آن‏ها توسعه داشته ‏اند در عین حال به عنوان مکان‏‌هایی مناسب برای استفاده از این ارزها نیز به شمار می‏‌روند.

در این بین باید گفت که کشورهای چک، مالت، آمریکا و آرژانتین از جمله‏‌ی بهترین مکان‌‏ها برای استفاده از ارزهای دیجیتال می‏‌باشند. پیش ‏بینی می‌‏شود که در طی چند سال آینده، امکان استفاده مستقیم از ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین برای انجام خریدها، همگانی‏‌تر شده و ارزهای دیجیتال مکان‏‌های بیش‏تری را در دنیا به خود اختصاص دهند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.