چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
کشور رویایی برای سرمایه گذاری ارز دیجیتال

کشور رویایی برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

کشور رویایی برای سرمایه گذاری ارز دیجیتال

یک سال اخیر را می توان سال پیشرفت و شکوفایی ارزهای دیجیتال دانست. در این دوره افراد و سرمایه گذاران زیادی وارد بازار ارز دیجیتال شده و به سود و در آمد قابل توجهی دست یافتند. این امر باعث معرفی افراد ثروتمند جدیدی تحت عنوان میلیونرها و میلیاردرهای ارزهای دیجیتالی در جامعه شد. افرادی که توانستند از طریق ارز دیجیتال و سرمایه گذاری های آگاهانه سرمایه و ثروت خود را چند برابر نمایند. البته بسیاری از کشورهای دنیا به مقابله با این شرایط پرداختند و قوانینی را برای گرفتن مالیات از چنین در آمد هایی وضع نمودند که این امر شرایط را برای سرمایه گذاران دشوار و نا مطلوب می نمود به طوری که مجبور بودند بخش یا قسمت زیادی از در آمد خود را در قالب مالیات در اختیار کشورها قرار دهند.

مالیات برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

در راستای جلوگیری از وقوع این شرایط و برای دور زدن موضوع مالیات، سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال به دنبال چاره ای اساسی بودند که بحث ایجاد یک منطقه مستقل مطرح شد که در آن فقط از ارزهای دیجیتالی استفاده شده و هیچ گونه مالیاتی شامل حال سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال نشود. این ایده با حمایت پورتوریکو کشوری واقع در آمریکای مرکزی شکل واقعیت به خود گرفته است. پورتوریکو به عنوان یک کشور مستقل و دارای قوانین منعطف در مقایسه با کشورهای دیگر دنیا شناخته می شود که شرایط بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال فراهم آورده است. کشور پورتوریکو با آغوشی باز منتظر پذیرایی از ثروتمندان و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال می‏باشد و این وعده را می دهد که از این افراد مالیات گرفته نشود تا آزادانه به کسب در آمد خود پرداخته و بر سرمایه ی خود بیفزایند.

تاثیر سیاست جدید برای ارز دیجیتال

هدف کشور پورتوریکو از چنین سیاستی را می توان به این شکل بیان کرد که این کشور قصد دارد سرمایه ی ثروتمندان دنیا را وارد قلمرو خود کرده و با این کار باعث رونق و توسعه ی اقتصاد خود شود. در واقع پورتوریکو این را می داند که اگر سرمایه های بزرگی وارد کشور شود، می تواند باعث ایجاد فرصت های شغلی جدید، احداث و توسعه ی مراکز تجاری متعدد و افزایش سطح رفاه جامعه شود که همه ی این موارد به سود کشور می باشند و در عوض کشور پورتوریکو از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال مالیاتی بابت فعالیت های تجاری این افراد دریافت نخواهد کرد که کشور پورتوریکو را به یک بهشت رویایی برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال تبدیل نموده است و هر روز که می گذرد بر تعداد افرادی که در پورتوریکو سرمایه گذاری می کنند، افزورده می شود.

همچنین افراد به دنبال این ایده هستند که در کشور پورتوریکو استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله ی خرید و فروش را نهانیده کنند تا این کشور علاوه بر پذیرایی از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، به استفاده و کاربرد ارزهای دیجیتال نیز روی آورد.

سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، کشور پورتوریکو را به عنوان Crypto Utopia، نام گذاری کرده اند که به معنای کشور آرزوها برای ارزهای دیجیتال می باشد، محیطی که ارزهای دیجیتال در آن می توانند با آسودگی و آرامش به رشد و رونق خود ادامه دهند.

 

 

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.