پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

با ریزش رمزارزها کنترل تورم فدرال رزرو به پایان رسیده است

جیم کرامر Jim Cramer روز پنجشنبه در برنامه تلویزیونی مد مانی Mad Money از شبکه سی ان بی سی CNBC، در مورد رمزارزها و مبارزه فدرال رزرو با تورم صحبت کرد. کرامر یک مدیر سابق صندوق تامین و همچنین یکی از بنیان‌گذاران د استریت دات کام Thestreet.com، یک وبسایت خبری مالی است.

او با بیان این که کریپتو شما را در برابر هیچ چیز محافظت نمی کند شروع کرد، از جمله قیمت سهام و اشاره کرد که اخیرا حتی بدتر از بازار سهام عمل کرده است. مجری برنامه مد مانی، رمزارزها را «آخرین سنگر سوداگری‌های افسارگسیخته» خواند و اعلام کرد که این چیزی است که «فدرال رزرو در تلاش است تا برای مهار تورم آن را از بین ببرد».

او ضمن اشاره به تلاش‌ های فدرال رزرو برای مقابله با تورم، گفت: ما هنوز تورم زیادی داریم. او مسکن، خرده فروشی، کالا، حمل و نقل، دستمزد و تورم مالی را نام برد و اشاره کرد که این مورد به عنوان سفته بازی نیز شناخته می شود. مجری برنامه مد مانی معتقد است که فدرال رزرو در برابر همه نوع تورمی که او ذکر کرد، به جز تورم دستمزد پیروز شده است. کرامر گفت: من فکر می‌کنم فدرال رزرو شروع به پیشرفت واقعی در مبارزه با تورم کرده است و من به آن‌ها درود می‌فرستم.

او گفت: «یک جبهه جنگ با تورم وجود داشت که یک پیروزی کامل برای فدرال رزرو بود و آن نبرد، سفته بازی مالی است.» با نابود کردن رمزارزها، کار فدرال رزرو تقریبا کامل شده است، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها هنوز آن را نمی‌دانند.

کرامر بیان کرد که بخش رمزارز در هفته‌‌های اخیر ضربه‌‌های بزرگی را متحمل شده و به این اشاره کرد که برخی از شرکت‌ های بزرگ رمزارز با بحران پرداخت بدهی روبرو هستند در حالی که برخی کارمندان خود را اخراج می‌‌کنند. او به سرمایه‌گذاران در مورد وام‌دهندگان کریپتو که بازدهی بالایی ارائه می‌کنند، هشدار داد.

کرامز در ادامه گفت: می‌‌دانم که سهامداران بدبخت شرکت را دوست دارند، اما این ریزش قیمتی رمزارزها، مادر همه بدبختی‌‌ها است، من فکر می‌کنم که دلیل اصلی برای این سه ماهه وحشتناک همین موضوع می باشد.

همچنین ببینید

بازار ریالی اکسکوینومارکت

بازار ریالی در اکسکوینومارکت فعال شد

اکسکوینومارکت یک بستر معاملاتی همتا به همتا است که با ارائه ویژگی‌هایی چون سفارشات آنی/محدود، …

آشنایی با جشنواره قلک به همراه مثال برای محاسبه امتیازات

جشنواره قلک اکسکوینو شروع شد! جشنواره قلک در اصل یک طرح پس‌انداز با جایزه ویژه …

oco به اکسکوینومارکت اضافه شد

سفارش او سی او OCO به اکسکوینومارکت اضافه شد! + آموزش تصویری

شاید شما هم به عنوان یک تریدر بخواهید که در هر روند صعودی یا نزولی …

طلا و بیت کوین از اجزای مهم سبد سرمایه‌گذاری‌اند

روز دوشنبه (۴ جولای)، چارلی اریت Charlie Erith، مدیر سبد سهام و مدیر عامل شرکت …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.