پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
صرافی ارز دیجیتال در سنگاپور

استفاده از ارز دیجیتال و ارز معمول در کنار هم!

یک استارتاپ در سنگاپور قصد دارد یک صرافی با قابلیت استفاده از ارز دیجیتال و ارزهای معمول را در کنار هم تأسیس نماید.

صرافی ارز دیجیتال در سنگاپور

در حال حاضر در سراسر دنیا تعداد زیادی صرافی آنلاین ارز دیجیتال موجود است که همه روزه در آن‌‏ها افراد زیادی به خرید و فروش ارز دیجیتال مشغول هستند. صرافی‏‌های ارز دیجیتال یکی از بهترین روش‌‏های کسب درآمد و رسیدن به سود بالا هستند چرا که در هر تراکنش و یا تبدیل ارز دیجیتال صورت گرفته در آن، مبلغی ناچیز به عنوان هزینه‌‏ی تراکنش به حساب صرافی ارز دیجیتال واریز می‏‌شود. این شرایط را در نظر بگیرید که روزانه چند میلیون عمل تبدیل ارز در یک صرافی صورت می‏‌گیرد و با توجه به این تعداد این تراکنش‌‏ها و همان هزینه‌‏ی هر تراکنش، در پایان روز مبلغ هنگفتی وارد حساب صرافی می‏‌گردد و بدین طریق صرافی سود بالایی را کسب می‌‏نماید.

لذا در این روزها بازار تأسیس صرافی ارز دیجیتال بسیار در رونق بوده و همه روزه شاهد خبرهایی مبنی بر تأسیس صرافی جدید از سراسر دنیا هستیم. در یکی از این آخرین خبرها، اعلام شده که یک استارتاپ در سنگاپور قصد دارد یک صرافی با قابلیت استفاده از ارزهای دیجیتال و ارزهای معمول را در کنار هم تأسیس نماید.

استارتاپ Cryptology

این استارتاپ ” Cryptology ” نام داشته و قصد دارد که امکان استفاده و تبدیل ارز دیجیتال و ارزهای معمول را در خود داشته باشد. امکان و سرویسی که در بیش‏تر صرافی‌‏ها وجود نداشته و این استارتاپ با قرار دادن چنین امکانی قصد دارد که مشتریان و کاربران بیش‏تری را از سراسر دنیا برای فعالیت در صرافی خود جذب نماید. در عین حال برای این که تراکنش‌‏های صورت گرفته در درون این صرافی از شفافیت و سرعت بالایی برخوردار باشند، استارتاپ Cryptology قصد دارد تا از حمایت همه جانبه‏‌ی یک بانک قدرتمند که اسم آن هنوز مشخص نشده، بهره‌‏مند گردد.

همچنین با توجه به افزایش کاربرد موبایل در بین مردم، این استارتاپ هدف گذاری کرده‏‌است تا ورژن‏‌های مختلفی از صرافی خود را برای سیستم‏ عامل‏‌های IOS و آندروید وارد بازار نموده و از این طریق افراد بیش‏تری را مورد خطاب قرار دهد. قرار است این صرافی در ابتدای فعالیت خود علاوه بر ارزهای معمول (دلار، یورو) از ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین پشتیبانی نماید که پیش‏بینی شده در صورت رونق فعالیت صرافی در آینده‏، بر تعداد این ارزها افزوده شود. همچنین این صرافی برنامه‏‌ریزی کرده که در مدت کوتاهی وارد بازارهای جهانی از جمله، بازارهای ژاپن و آمریکا گردد. در حال حاضر این صرافی برای شروع کار علاوه بر بازار داخلی، بازارهای اروپایی را هم تحت پوشش قرار خواهد داد.

احراز هویت کاربران

از جمله موارد مهم در این صرافی، نحوه‏‌ی شناسایی و احراز هویت کاربران خواهد بود که از آن جایی که خدمات و سرویس‌‏های بیش‏تری را ارائه می‏‌دهد، قصد دارد شرایط احراز هویت کاربران خود را هم با سخت‌گیری در پیش گیرد و کاربران برای استفاده از امکانات سطح بالا در این سایت نیازمند ارسال مدارک عمومی، همراه با سلفی خود هستند و یا این که باید مدارک مستندتر دیگری را برای استفاده‏‌ی هر چه بیش‏تر از خدمات صرافی، ارسال نمایند. حامیان این پروژه امیدوارند با راه اندازی این صرافی، بتوانند بازارهای زیادی را تحت پوشش قرار داده و در نتیجه به سود و درآمد بالایی دست یابند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.