۱۰ توکن جدید به اکسکو‌ینومارکت اضافه شد
۱۰ توکن جدید به اکسکو‌ینومارکت اضافه شد

۱۰ توکن جدید به اکسکو‌ینومارکت اضافه شد

از اهداف اصلی اکسکوینو، ایجاد بستری امن و رایگان برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال، آگاهی‌بخشی به فعالان این حوزه و شناخت بیشتر کاربرانش است. علاوه‌براین، این شرکت برای جلب رضایت هرچه بهتر کاربران و مطابق درخواست زیاد شما دوستان عزیز، تلاش می‌کند تا به‌طور مستمر به تعداد رمز‌ارزهای موجود این پلتفرم اضافه کند. در حال حاضر شما کاربران گرامی اکسکوینو می‌توانید بدون کوچکترین مشکلی به خرید و وفروش بیش از ۱۰۰ رمز ارز محبوب و دلخواه خودتون در این پلتفرم بپردازید.

از اقدامات اخیر اکسکوینو در راستای ترویج فناوری بلاک‌چین و معاملات امن و ساده رمزارزها، راه‌اندازی اکسکوینومارکت بوده است. اکسکوینو‌مارکت به لطف برخورداری از محیطی متفاوت و حرفه‌ای‌تر، این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا به انجام معاملات و تریدهای موردنظر خود با کارمزدهای بسیار پایین بپردازند. نمودار قیمتی، ابزار تحلیل، امکان سفارش‌گذاری محدود و آنی، مشاهده حجم سفارشات سایر کاربران به همراه بسیاری از امکانات دیگر از ویژکی‌های و مزایای اکسکوینو‌مارکت است.

پلتفرم معاملاتی اکسکوینومارکت

در اکسکوینو‌مارکت هم همواره سعی بر این بوده تا به تعداد رمز‌ارزهای محبوب علاقه‌مندان به انجام معاملات و تریدها اضافه شود. در همین راستا به تازگی ۱۰ رمز ارز جدید به لیست ارزهای اکسکوینو‌مارکت اضافه شده و در حال حاضر شما می‌توانید به معامله بیش از ۷۰ رمز ارز با کمترین کارمزد در این پلتفرم بپردازید.

توکن‌های کلاور فایننس (CLV)، رد فاکس (RFOX)، سرتیک (CTK)، توکو (TKO)، زلوین (ZLW)، یرن فایننس ۲ (YFII)، دیریس (DERC)، سیف‌پل (SFP)، بای‌سواپ (BSW)، اَلِف (ALEPH) ۱۰ توکن جدید اضافه‌شده به اکسکوینو‌مارکت هستند.

توکن کلاور فایننس CLV

پلتفرم و ارز دیجیتال کلاور فایننس (Clover Finance) در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک پاراچین (Parachain) از پولکادات ساخته شد. پلی میان‌زنجیره ای و کاملاً غیر متمرکز و بدون وثیقه از اتریوم به پولکادات. CLV یک دارایی چندمنظوره در اکوسیستم Clover Finance است. همچون توکن ETH در اتریوم از این ارز برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها در پلتفرم کلاور فایننس استفاده می‌شود.

معرفی توکن کلاور فایننس CLV
معرفی توکن کلاور فایننس CLV

توکن رد فاکس RFOX

هدف  پروژه رد فاکس  ایجاد یک محیط مجازی و متاورسی برای خرده فروشی است. این پروژه چند قابیلت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ایجاد یک ایستگاه فضایی متاورسی معلق در آسمان که کاربران می‌توانند در این فضای متاورسی در زمینه فروش و خرده‌فروشی فعالیت کنند.

بخش مالی: با استفاده بخش مالی و صرافی این پلتفرم کاربران می‌توانند به استیکینگ و کسب سود از توکن رد فاکس بپردازند.
گیمینگ‌: یک اکوسیستم برای اجرای بازی‌هایی با تکنولوژی VR.  بازی‌های بلاکچینی مختلف می‌توانند با لانچ شدن بر روی پلتفرم RFOX از امکانات این پلتفرم بهره ببرند.
NFTs: یک بستر برای طراحان توکن های غیرمثلی تا بتوانند با طراحی، ساخت NFT ها از آنها در محیط بازی ها یا متاورس از آنها استفاده کنند و یا به خرید و فروش اونها بپردازند.

معرفی توکن رد فاکس RFOX
معرفی توکن رد فاکس RFOX

توکن سرتیک CTK

پروتکل ارز دیجیتال سرتیک یک پروتکل بلاک‌چین مبتنی بر اثبات سهام وکالتی است که بر امنیت شبکه‌ها تأکید دارد و برای کارکرد درست اپلیکیشن‌هایی مثل سیستم‌های مالی غیرمتمرکز، NFT ها (توکن‌های غیرمثلی)، وسایل نقلیه خودکار و غیره کاربرد دارد. این ارز دیجیتال در زمینه‌های سیستم بلاک‌چین، والت‌ها، Dappها، قراردادهای هوشمند هم فعالیت می‌کند.

نکته مهم در مورد این ارز دیجیتال اینکه سرتیک یک سیستم عضویت غیرمتمرکز است که امکان بازپرداخت ارزهای دیجیتال ازدست‌رفته یا دزدیده‌شده را از هر شبکه دیگری فراهم می‌کند. در این سیستم کاربران رمزارزهای خود را در شبکه‌های خاصی سرمایه‌گذاری می‌کنند و از این طریق امنیت دارایی‌های خود را حفظ می‌کنند.

معرفی توکن سرتیک CTK

توکن توکو TKO

پروژه توکو توکن که با نماد TKO در بازار ارز های دیجیتال شناخته می‌شود توسط شرکت توکوکریپتو (TokoCrypto) در سال ۲۰۱۸ در اندونزی راه‌اندازی شد. توکوکریپتو خود را به عنوان اولین شرکتی معرفی می‌کند که از فناوری بلاک چین و توابع ترکیبی ارز دیجیتال در یک پلتفرم استفاده می‌کند و حوزه مالی غیرمتمرکز (DeFi) را برای عموم مردم اندونزی به ارمغان می‌آورد.

پلتفرم توکوکریپتو ادعا می‌کند فناوری انقلابی را به دنیای مالی اندونزی وارد می‌کند و با استفاده از قدرت تمرکززدایی بلاک‌چین قرار است به اندونزیایی‌ها کمک کند تا بخشی از یک سیستم مالی جهانی مدرن باشند. از مهمترین اهداف پروژه این ارز دیجیتال اینه که به کاربران امکان می دهد تا در مبادلات رمز ارزها، برنامه‌های ذخیره‌سازی و پس انداز، برنامه‌های پلتفرم دیفای (DeFi) و بازارهای NFT شرکت کنند.

معرفی توکن توکو TKO
معرفی توکن توکو TKO

توکن زلوین ZLW

زلوین یک بازار جهانی از کالاهای رمز ارزی است که توانسته فناوری بلاک‌چین را با خرید انلاین ترکیب کند. پلتفرم زلوین بستر پرداختی رو فراهم کرده که در آن فروشندگان، واسطه‌ها و حتی خریداران سود کسب می‌کنند. در این سیستم پرداخت امکان خرید با ارزهای فیات مث دلار و یورو و بیشتر از ۳۰ واحد پول ملی با استفاده از ویزا کارت و مستر کارت وجود دارد.

امکان خرید با بیت کوین و اتریوم و ارز بومی خود این پلتفرم یعنی زلوین هم از ویژگی‌های دیگر آن است. نکته جالب اینکه با هر خرید درصدی از مبلغ تراکنش به صورت توکن بومی زلوین به کاربر پاداش داده می‌شود که افراد می‌توانند در صورت تمایل ان را به ارزهای دیگر تبدیل کنند.

معرفی توکن زلوین ZLW
معرفی توکن زلوین ZLW

توکن یرن فایننس ۲ YFII

یرن فایننس ۲ یک توکن اتریومی مبتنی بر بستر دیفای یا همون امور مالی غیر متمرکز ایت که هدف آن ساخت محصولات بر پایه تامین نقدینگی، معاملات اهرمی و بازاریابی خودکار است. توکن یرن فایننس ۲ توکن بومی پلتفرم دیفای مانی و شاخه ای از توکن یرن فایننس است که در سال ۲۰۲۰ بوجود آمد.

کاربران در شبکه دیفای مانی می‌توانند از طریق مکانیسم فلش لونز (flash loans) یا وام‌های سریع بدون هیچ وثیقه‌ای در کمتر از چند ثانیه وام بگیرند و وام دهندگان هم خیلی سریع با درخواست آنها موافقت می‌کنند. به این ترتیب کاربر قادر ایت با وام خود درامد‌زایی کرده و آن را به همراه سود تسویه کند.

LUVTD توکن یرن فایننس ۲ YFII
LUVTD توکن یرن فایننس ۲ YFII

توکن دیریس DERC

ارز دیجیتال دیریس خودش را به‌عنوان اکوسیستم مسابقه اسب دوانی NFT معرفی می‌کند و هدف آن ایجاد یک استاندارد جدید برای بازی است. این توکن فراهم آوردن فرصتی برای خرید و فروش اسب‌های NFT با ویژگی‌های منحصربفرد، شرط‌بندی در مسابقات اسب سواری NFT در زمان واقعی و ساخت NFT برای میزبانی مسابقات و  کسب سود است.

دیریس تجربه بازی شخصی‌سازی شده صدرصد منصفانه و شفاف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران تنها محدود به اینکه تماشاگر باشند نیستند و می‌توانند با خرید اسب های NFT منحصربفرد برای خود در این بازی و مسابقات شرکت کنند.

معرفی توکن دیریس DERACE
معرفی توکن دیریس DERACE

توکن سیف پل SFP

پلتفرم سیف پل یک توکن بومی و اختصاصی به نام ارز سیف پل با نماد (SFP) داشته که نقش زیادی را در این پلتفرم بر عهده دارد. توکن سیف پل یک توکن BEP-20، مبتنی بر بایننس اسمارت چین یا همان زنجیره هوشمند بایننس است. این توکن نقش حاکمیتی در پلتفرم سیف پل دارد و برای مدیریت پلتفرم استفاده می‌شود. ارز سیف‌پل دسترسی کاربران به برنامه‌های CeFi و دیفای را در محیطی مناسب فراهم می‌کند.

با استفاده از این توکن کاربران می‌توانند برای خرید کیف پول سخت افزاری سیف پل و لوازم جانبی آن تخفیف دریافت کنند. این تخفیف زمانی به کاربران داده می‌شود که محصولات سیف پل را با استفاده از توکن SFP خریداری کنند.

سیف پل اولین کیف پولیه که توسط صرافی معروف بایننس پشتیبانی شد. این کیف پول تو هر دو نسخه سخت افزاری و نرم افزاری موجوده و نسخه نرن افزاریشم تو هر دو سیستم عامل اندروید و ای‌او‌اس قابل نصبه. علاوه بر ذخیره سازی رمز ارزهای بلاک‌چینای بایننس‌اسمارت‌چین، اتریوم و ترون، کیف پول سیف پل امکان فعالیت تو اپلیکیشن های غیرمتمرکز رو فراهم میکنه.

معرفی توکن سیف پل SFP
معرفی توکن سیف پل SFP

توکن بای سواپ BSW

بای سواپ یک توکن غیرمتمرکز بر بستر بایننس اسمارت چین است. بای سواپ اولین پلتفرم با سه نوع سیستم رفرال یا همان دعوت از دوستان و کمترین میزان کارمزد شبکه است. مقدار کارمزد معاملات در صرافی غیرمتمرکز بای‌سواپ، ۰.۱٪ است؛ این در حالی است که کارمزد معاملات درصرافی غیرمتمرکز «یونی‌سواپ» ۰.۳٪ و در «پنکیک‌سواپ» برابر با ۰.۲٪ است.

هدف از راه‌اندازی این پروژه افزایش قابل توجه سرعت معاملات و کاهش هزینه تراکنش‌ها به صورت تضمینی است. بای سواپ قصد دارد تا تبدیل به یکی از بهترین پلتفرم‌های غیرمتمرکز برای خرید و فروش رمزارزهای مختلف در سراسر دنیا شود. قسمت «NFT Earn» این پلتفرم، برای درآمدزایی از طریق NFTها ایجاد شده؛ قسمتی که بای‌سواپ را از صرافی‌های غیرمتمرکز دیگر متمایز می‌کند. کاربران با خرید NFTهایی که خود پلتفرم بای‌سواپ طراحی می‌کند، درآمدزایی می‌کنند.

معرفی توکن بای سواپ BSW
معرفی توکن بای سواپ BSW

این NFTها تصاویر ربات‌هایی با نام روبی (Roubi) است که ۶ سطح مختلف دارند و ربات‌هایی که در سطح ۶ قرار دارند کمیاب‌ترین نوع هستند و قیمت بسیار بالاتری هم نسبت به بقیه روبی‌ها دارند. برای استفاده از خدمات صرافی بای‌سواپ کافی است والت خود را به این پلتفرم متصل کنید. برای این کار می‌توانید از والت‌های Metamask، TrustWallet، WalletConnect، MathWallet، Coin98، Binance Chain یا Safepal Wallet استفاده کنید.

توکن الف ALEPH

ارز دیجیتال الف که با نماد ALEPH نشان داده می‌شود یک توکن اتریومی است و شبکه آن یک شبکه متقابل منبع باز است که دارای پایگاه داده غیرمتمرکز شامل ذخیره سازی فایل، محاسبات و چارچوب هویت غیرمتمرکزه (DID) است. ماموریت اصلی Aleph.im این است که به برنامه‌ها و پروتکل‌های غیرمتمرکز کمک کند تا بخش‌های متمرکز خود را حذف کرده و به یک معماری کاملاً غیرمتمرکز دست یابند.

شبکه غیر متمرکز الف یک شبکه آف چین است و فقط از طریق شبکه‌های بلاک‌چین می‌سود با آن ارتباط برقرار کرد.

الف در حال حاضر با بسیاری از پروژه های برجسته بلاک چین از جمله Ethereum ، Polkadot ، Cosmos و BinanceChain سازگار است. این باعث می‌شود هر پروژه‌ای که بر روی این سیستم عامل ها ایجاد می‌شود با پایگاه داده غیر متمرکز و ذخیره فایل ادغام شود.

معرفی توکن الف ALEPH
معرفی توکن الف ALEPH

شما دوست دارید چه توکن‌های دیگری به اکسکوینو‌مارکت اضافه شوند؟
نظرات خود را با ما در میان بکذارید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.