چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
رویداد

۵ اتفاق مهم کریپتویی در سال ۲۰۲۲ – پادکست

رویدادها و اتفاقات زیادی هستند که گاهی به طور مستقیم و گاهی به شکل غیرمستقیم بازار کریپتو رو تحت تاثیر قرار می‌دهند.
کمتر از یک ماه دیگه سال میلادی جاری تموم می‌شه و باید دید که چه رویدادهایی در سال جدید در انتظار رمزارزهاست.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این اپیزود از پادکست رادیو اکسکوینو، ۵ اتفاق مهم کریپتویی در سال ۲۰۲۲ رو بهتون معرفی کنیم.

پادکست امروز را گوش کنید:

چیز زیادی تا پایان سال جاری میلادی و شروع سال ۲۰۲۲ باقی نمونده و شاید جالب باشه بدونید چه اتفاقات مهمی در حوزه کریپتو در سال بعد اتفاق خواهند افتاد.

اکسکوینویی ها سلام عصر یکشنبه 23 آبان ماهتون بخیر من ساحل اختری هستم و در اپیزود 104 م از مجموعه پادکست های رادیو اکسکوینو می خوایم به سراغ ۵ اتفاق مهم کریپتویی در سال ۲۰۲۲ بریم

اما قبل از شنیدن کامل این اپیزود، حواستون باشه که این پادکست به هیچ عنوان یک توصیه مالی نیست و محتوای این پادکست در هیچ‌شرایطی برای من و مجموعه اکسکوینو منفعت مالی در بر نداره.

 تلاش ما در رادیو اکسکوینو اینه که با کیفیت‌ترین مطالب در حوزه رمز ارزها، بلاک‌چین و اقتصاد کریپتو را در اختیار مخاطبانمون قرا بدیم. پس، پیش از اتخاذ هرگونه تصمیم مالی، خوب مطالعه کنید و آگاهانه گام بردارید.

راستی، اگه میخواید در این حوزه‌ها بیشتر بدونید، به وبلاگ ما به آدرس اکسکوینو دات‌کام اسلش بلاگ مراجعه کنید. ضمنا، اپیزودهای جدید رادیو اکسکوینو رو میتونید در همه پلتفرم‌های پادگیر مثل ناملیک، کست‌باکس و انکر دنبال کنید.

شاید مهمترین اتفاق سال بعد کنفرانس بیت‌کوین در میامی باشه که توسط مجله بیت‌کوین برنامه‌ریزی و اجرا میشه. جالبه بدونین مجله بیت‌کوین در سال ۲۰۱۱ توسط چند نفر از جمله ویتالیک بوترین، هم‌بنیانگذار اتریوم، راه‌اندازی شد.

 این کنفرانس قبلا در شهر پر از زرق و برق لس‌انجلس برگزار می‌شد. ولی با کارازار شهردار میامی، برای بدل کردن این شهر به پایتخت کریپتوکارنسی‌ها، این کنفرانس هم به این شهر نقل مکان کرد.

امسال این کنفرانس در ششم تا نهم آوریل برگزار شد و قیمت بلیط برای شرکت در اون ۱۵۰۰ دلار بود. اما خبر خوب اینه که بلیط امسال بسیار ارزانتر خواهد بود و سایت رسمی کنفرانس امسال الان با قیمت ۴۹۹ دلار بلیطها را میفروشه.

توکن بیست چهل‌ونه اتفاق مهم بعدی هست که در سال ۲۰۲۲ داریم و خب این یکی در بیرون از آمریکاست. این کنفرانس سالانه دو نسخه داره: نسخه اروپایی‌اش در لندن و نسخه آسیایی‌اش در سنگاپور برگزار میشه.

این کنفرانس امسال در روزهای هفتم و هشتم اکتبر در لندن برگزار شد و دور بعدی اون در روزهای چهارم و پنجم ماه می در سال ۲۰۲۲ در سنگاپور برگزار خواهد شد.

بنابر اطلاعات ارائه شده در صفحات رسمی این کنفرانس، توکن بیست چهل‌ونه میزبان بیش از ۲۰۰۰ کارآفرین، سرمایه‌گذار، برنامه‌نویس، و افراد معتقد به کریپتو است. در حال حاضر ۲۵۰ بلیط برای کسایی که میخوان زودتر از بقیه آماده سفر بشن در سایت این کنفرانس فروخته میشه. قیمت فعلی ۳۹۹ دلار هست که یعنی ۶۰۰ دلار تخفیف.

اما اتفاق بعدی باز در آمریکا برگزار میشه: کانسنسس یه جشن بزرگ هست که کوین‌دسک اون را برگزار میکنه. در حالی‌که آخرین دوره این فستیوال در نیویورک برگزار شده بود، دور بعدی در روزهای دهم تا دوازدهم ژوئن سال ۲۰۲۲ در شهر آستن ایالت تگزاس برگزار میشه.

خب از صدقه سر این ویروس کرونا و پاندمی کووید، کانسنسس در سال ۲۰۲۱ به شکل مجازی برگزار شده بود و گفتگو‌ها متمرکز بر مسائل منطقه‌ایی در برزیل، سوئیس، دوبی و کره‌جنوبی بود.

پس تا اینجای کار سه کنفرانس داشتیم که همگی بر کریپتو متمرکز بودن. اما چهارمین اتفاق مهمی که میخوایم الان راجع بهش صحبت کنیم موضوعش وسیعتر هست.

مانی‌کانف یه کنفرانسه بزرگه که هر سال در لیسبون پرتغال برگزار میشه. مانی کانف از ارائه‌های بر روی سن، جلسات مباحثه پنل و پرسش و پاسخ تشکیل شده و حوزه‌های کریپتو و توکن‌های غیر مثلی هم از جمله موضوعات مورد بحث درش هست.

بانکداری باز یا اوپن بنکینگ از دیگر موضوعات مورد تمرکز این کنفرانس هست. آینده بدون پول نقد و مفاهیم سنتی پولی مثل پس‌انداز، خرج‌کرد و وام‌دهی از دیگر حوزه‌‌های مورد تمرکز در این کنفرانس هستن.

و پنجمین اتفاق کریپتو سال بعد هم میتونه اجلاس آینده بلاک‌چین در دوبی باشه. دولت دوبی از سال ۲۰۱۸ این اجلاس را استارت زد تا محلی باشه برای دورهم جمع شدن رهبران این حوزه. هزینه بلیط این اجلاس هم تقریبا معقول هست و فقط در حدود ۵۰ دلار میشه که با این اوصاف میشه گفت هم فاله و هم تماشا. دور بعدی این اجلاس در اکتبر سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد. 

همراهان عزیز رادیو اکسکوینو خیلی ممنونم که تا پایان این اپیزود همراه ما بودید . امیدوارم که اطلاعات این پادکست براتون مفید بوده باشه . تا اپیزود بعدی خدا نگهدارتون باشه.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.