پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
ارز دیجیتال

۵ اتفاق مهم که میتونه خیلی سودآور باشه – پادکست

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال در کنار همدیگه می‌تونند ما رو در رسیدن به اهداف معاملاتمون یاری کنند. در این بین، بررسی اخبار و وقایع موثر بر بازار هم می‌تونه بسیار مفید و موثر باشه.

در این اپیزود از پادکست رادیو اکسکوینو، به چند اتفاق مهم پیش‌رو که می‌تونند تاثیر زیادی روی برخی از آلت‌کوین‌ها داشته باشند؛ اشاره کردیم.

این اپیزود رو بشنوید:

بخشی از عوامل موثر بر قیمت رمزارزها مربوط میشه به اخبار فاندامنتال. یعنی اگه بدونید چه اتفاقی قراره کی بیوفته کلی میتونید جلو بیوفتید و با اقدام درست و به موقع سود خوبی به دست بیارید. گای که مجری برنامه یوتیوبی کوین‌بیورو هستش در اپیزود روز شنبه این کانال آنلاین به چند اتفاق مهم که میتونه تاثیر زیادی روی چند تا از آلتکوینا داشته باشه اشاره کرده. در این اپیزود از رادیو اکسکوینو همراه باشید.

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر سه شنبه 28 دی ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 168 از رادیو اکسکوینو

مقدمه

اخبار فاندامنتال یکی از ابزارهای سرمایه‌‌گذارا و تریدرهاست. در این اپیزود مروری داریم بر چند اتفاق مهم فاندامنتال که میتونه قیمتا رو به نحو چشمگیری بالا ببره. گای میگه اون هنوز معتقده که بازار گاویه و چند اتفاق مهم کریپتویی میتونن موجب تغییر روند کلی بشن.

ولی قبل از این که بیشتر پیش بریم، یادآوری می‌کنم که این پادکست تنها برای آموزش و افزایش دانش کاربرای کریپتو طراحی شده و به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست. پس حواستون باشه که برای اتخاذ تصمیمات مالی باید خودتون مطالعه کنید و بر مبنای شرایط همون لحظه تصمیم بگیرید.

سولانا

اولین رمزارزی که گای میگه میتونه با یه خبر فاندا یه رشد حسابی بکنه سولاناست که از لحاظ مارکت‌کپ در رده ششم قرارداره.

این اینفلوئنسر میگه شبکه سولانا از لحاظ فنی هنوز در مرحله بتا و آزمایشی هست و لانچ شبکه اصلی این پروژه میتونه یه اتفاق بزرگ برای توکن بومی این پروژه باشه. به نظر گای لانچ شبکه اصلی سولانا احتمالا در ماه مارس امسال یعنی در فاصله ده اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ باشه.

البته این تنها اتفاقی نیست که میتونه سولانا را دوباره پامپ کنه و رویداد مهم دیگه معرفی حاکمیت آن‌چین در بلاک‌چین سولاناست.

لایت‌کوین

گای بعدش میره سراغ لایت‌کوین. فیچر جدید لایت‌کوین که با اسم میمبل‌ویمبل (MimbleWimble) در راهه منجر به افزایش پرایوسی یا همون حریم شخصی کاربران این پروژه میشه و همین میتونه لایت‌کوین رو بدل کنه به دردسترس ترین رمزارز جهان که فیچر‌های حفظ حریم خصوصی داره.

اون وقت تقاضا برای لایت‌کوین باید به احتمال قوی خیلی بالا بره که در نتیجه شاهد رشد قیمتش هم خواهیم بود.

دوج‌کوین

اما بریم سراغ توکن جنجالیه دوج‌کوین.

گای میگه دو اتفاق مهم برای این پروژه در راهه که میتونه منجر به رشد قیمتیش بشه. اولین اتفاق مهمی که میتونه خیلی به نفع دوج‌کوین باشه راه‌اندازی کیف‌پول گیگا‌والت هست که به شرکت‌ها اجازه میده تا از دوج‌کوین برای پذیرش پرداخت استفاده کنن.

اتفاق مهم دیگه لانچ یه کیت برنامه‌نویسی هست که به برنامه‌نویسا اجازه میده تا محصولاتی مرتبط با دوج‌کوین طراحی و تولید کنن.

پالیگان ماتیک

اما گای میگه باید منتظر یه رشد خوب در پروژه پالیگان ماتیک هم باشیم. پالیگان ماتیک که یه راه‌حل افزایش سرعتِ لایه دوم اتریومه داره روی دوتا پروژه کار میکنه که اگه لانچ بشن میتونن قیمت توکن بومی این پروژه رو به طور چشمگیری پامپ کنه.

پس پروژه‌های پالیگان مایدن (Miden) و پالیگان زیرو (Zero) رو از نزدیک دنبال کنین چون قراره ماتیک رو ببرن به ماه.

اکسی اینفینیتی

اما آخرین پروژه‌ایی که گای در موردش صحبت کرد گیم بازی کن و پولدربیار اکسی اینفینیتیه. گای میگه ساید‌چین اکسی اینفینیتی که اون رو به اتریوم وصل میکنه قراره در اوایل ماه فوریه یعنی اواخر بهمن توکن بومی خودش رو عرضه کنه و همین موضوع میتونه تاثیر به سزایی در قیمت توکن بازی اکسی داشته باشه.

حتی گای معتقده این اتفاق میتونه روی همه پروژه های بازی برای کسب درآمد و حتی ان‌اف‌تی‌ها تاثیر مثبتی بذاره.

خب به پایان این اپیزودمون رسیدیم. اما قبل از اتمام مثل همیشه یادآوری می کنم ، اگه میخواید در مورد کریپتو، بلاک‌چین و انواع تحلیل بیشتر بدونید، حتما به وبلاگ ما به آدرس اکسکوینو دات‌کام اسلش بلاگ سر برنید. ضمنا، اپیزودهای جدید رادیو اکسکوینو رو میتونید در همه پلتفرم‌های پادگیر مثل کست باکس و ناملیک دنبال کنید. با رادیو اکسکوینو همراه بمونید .

همچنین ببینید

اکس باکس اکسکوینو

اکس باکس اکسکوینو: یک جعبه پر از پاداش و جایزه

اکس باکس اکسکوینو،‌طرح جدیدی است که کاربران می‌توانند در آن، با استیکینگ مبلغ مشخص، روزانه …

بیمه غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین چیست؟

ضرب‌المثل معروف گذر پوست به دباغ‌خانه می‌افتد به‌خوبی در مورد شرکت‌های بیمه صدق می‌کند. چه …

امنیت بیت کوین

آیا بیت کوین امن است؟ امنیت بیت کوین چگونه تامین می‌شود؟

رمزارز بیت کوین در چند ماه گذشته، فراز و فرود شدید و بی‌سابقه‌ای را تجربه …

همه‌چیز در مورد نوآوری‌های ارز دیجیتال کسپا (KASPA)

این روزها کمتر کسی است که به بازار رمزارزها علاقه داشته باشد و حداقل یک‌بار …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.