۵ توکن جدید در اکسکوینو فهرست شدند (همراه با ویدئوی معرفی)

پلتفرم معاملاتی اکسکوینو در جهت ایجاد فضای کاربردی و متنوع برای معاملات رمزارز، ۵ توکن جدید را به محیط کلاسیک خود اضافه کرده است تا کاربران بتوانند به ارزهای بیشتری دسترسی داشته باشند. اکسکوینو همواره در تلاش بوده تا علاوه بر حفظ امنیت دارایی کاربران، ارزهای متنوعی را به افراد ارائه دهد. در همین راستا، اکسکوینو به ‌تازگی ۵ توکن جدید را اضافه کرده است.
۵ توکن جدیدی که به اکسکوینو اضافه شده‌اند شامل:
تلوس (TLOS)
پرومتوس (PROM)
دیویژن نتورک (DVI)

پروتون (XPR)
آیوز نتورک (AIOZ)

شما کاربران عزیز در حال حاضر امکان دسترسی و خرید و فروش و مبادله بیش از ۲۰۰ رمزارز و جفت ارز را در مجموع دو پلتفرم اکسکوینو و اکسکوینومارکت خواهید داشت.

توکن تلوس TLOS چیست؟

تلوس TLOS توکن بومی شبکه تلوس است که کاربردهای زیادی از جمله حاکمیت، مالکیت، پرداخت پاداش، وسیله‌ای برای پرداخت در اپلیکیشن‌‌ها و خدمات روی این شبکه دارد. عرضه کل آن حدود ۳۵۵ میلیون واحد است که تقریبا ۲۷۰ میلیون آن در گردش است.

لوگوی توکن تلوس

ساختار غیرمتمرکز حاکمیت بلاک‌چین تلوس با مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند، به دارندگان این توکن قدرت می‌دهد. این مدل حاکمیتی در موارد متعددی مانند تولیدکنندگان بلاک، اصلاحات قوانین و پیشنهادات رای‌گیری پیاده‌سازی می‌شود؛ به طوری که می‌توان گفت تقریبا هر جنبه‌ای از عملیات شبکه را می‌توان از طریق رای جامعه اصلاح کرد، چیزی که در سایر بلاک‌چین‌ها کمتر دیده می‌شود.

توکن پرومتوس PROM چیست؟

ارز دیجیتال شبکه پرومتوس، اکوسیستمی امن و غیرمتمرکز توصیف شده است که برای حل مشکلات دنیای واقعی در کارگزاری‌های مجازی به کمک کاربران می‌شتابد. این صنعت برای بازاریابی، صنایع بازار پزشکی و بیمه ایجاد شده است. شبکه پرومتوس توسط شرکت دانش بنیان پرومتوس لبز Prometeus Labs توسعه داده شده است.

این رمزارز در سیستم عامل اتریوم فعالیت می‌کند. برخلاف سایر ارزهای رمزپایه اصلی، نمی‌توان مستقیما آن را با ارزهای فیات خریداری کرد. با این حال، هنوز هم می‌توانید با خرید بیت‌کوین از هر صرافی بزرگ، به راحتی این کوین را خریداری کنید و سپس به صرافی که از خرید و فروش این کوین پشتیبانی می‌کند منتقل کنید.

لوگوی توکن پرومتوس

ارز دیجیتال شبکه پرومتوس، انتقال داده‌ها در بازار رمزارزها را سهولت می‌بخشد و روش‌های جدیدی را برای انتقال داده‌ها و سود حاصل از آنها معرفی می‌کند. این سیستم عامل برای اینکه بتواند فراتر از مرزها فعالیت کند از سیستم یک‌به‌یک و متناظر استفاده می‌کند.

ماموریت این سیستم عامل این است که کنترل داده‌ها را به صاحبان آن برگرداند و آزادی بیان را به همه اعطا کند. شبکه پرومتوس منبع باز و عمومی است. عضویت و استفاده از آن رایگان است و هیچ کس مالک یا کنترل کننده آن نیست.
زیرساخت مبتنی بر بلاک چین این‌ ارز برای برقراری ارتباط در سراسر جهان و رایگان و بدون هیچ‌گونه سانسوری طراحی شده است. این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا هر داده‌ای را به روشی ایمن و غیرمتمرکز خریداری کرده و بتوانید بفروشید.

توکن دیویژن نتورک DVI چیست؟

دی‌‌ویژن‌نتورک Dvision Network یک اکوسیستم محتوا مبتنی بر بلاک چین است که ارز دیجیتال آن با نماد DVI در بازار رمزارز شناخته می‌شود. دیویژن نتورک یک متاورس چند زنجیره‌ای است که در بستر شبکه‌های هوشمند بایننس و اتریوم ساخته است. کاربران در این جهان دیجیتال می‌توانند علاوه‌بر بازی و سرگرمی در کنفرانس‌ها و رویدادهای علمی و تجاری مختلف مشارکت کنند.

لوگوی توکن دیویژن نتورک

ارز دیجیتال دیویژن‌نتورک یک توکن کاربردی و حاکمیتی است که برای پرداخت در بازی، مشارکت در حاکمیت متاورس و استیکینگ به‌کار می‌رود. دیویژن نتورک سرویس متاورس سه‌بعدی مجازی تحت وب را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند به راحتی محتویات متاورس مانند نمایشگاه‌ها و بازی‌ها را تجربه کنند.

در پلتفرم دیویژن‌نتورک، هرکسی می‌تواند به راحتی و بدون داشتن تخصص مربوط به توسعه‌، موارد ان‌اف‌تی را ایجاد کند

توکن پروتون XPR چیست؟

پروتون Proton یک بلاک چین جدید و پلتفرم قرارداد هوشمند است که در شبکه بلاک چین اتریوم طراحی شده است و برای پرداخت‌های همتا به همتا و برنامه‌های کاربردی طراحی شده و ارز دیجیتال آن با نماد XPR شناخته می‌شود.

لوگوی توکن پروتون

هدف پلتفرم پروتون ارائه یک حساب ایمن با تایید هویتی است که با یک لایه مالی یکپارچه است و به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور مستقیم با این هویت به حساب های فیات لینک شوند، فیات پرداخت کنند و رمزارز خریداری کنند و از رمزارز در برنامه‌ها بدون ارسال اطلاعات خصوصی و حساس کاربر استفاده کنند.

توکن آیوز‌نتورک AIOZ چیست؟

آیوز نتورک که با علامت اختصاری AIOZ نمایش داده می‌شود یک شبکه تحویل محتوا مبتنی بر بلاک‌چین است که هدف آن ایجاد انقلابی در صنعت سرگرمی است. این ارز دیجیتال از بلاک‌چین برای توزیع بهتر محتوا از طریق عدم تمرکز استفاده می‌کند.

لوگوی توکن آیوز‌نتورک

یک شبکه توزیع محتوای توزیع‌شده است که از نودها برای ذخیره، پخش و انتقال داده‌ها به جای مراکز داده سنتی استفاده کرده و بر روی مدل همتا به همتا کار می‌کند. آیوز‌نتورک از یک پلتفرم سریع‌تر، ارزان‌تر و قوی‌تر برای پخش محتوا استفاده می‌کند.

با استفاده از این فناوری انقلابی، آیوز می‌تواند شیوه پخش محتوا در جهان را به طور موثر تغییر دهد. بنابراین جهان را یک قدم به آینده نزدیک می‌کند.

ویدئوی معرفی
می‌توانید معرفی مختصری از توکن‌های بالا را در ویدیوی زیر ببینید:

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.