۵ توکن جدید در اکسکوینو فهرست شدند

پلتفرم معاملاتی اکسکوینو در جهت ایجاد فضای کاربردی و متنوع برای معاملات رمزارز، ۵ توکن جدید را به محیط کلاسیک خود اضافه کرده است. این توکن‌ها قبلا فقط در اکسکوینو مارکت موجود بودند و اکنون در کیف کلاسیک اکسکوینو هم فهرست شده‌اند و کاربران می‌توانند به راحتی عملیات واریز، برداشت و انتقال را انجام دهند. اکسکوینو همواره در تلاش بوده تا علاوه بر حفظ امنیت دارایی کاربران، ارزهای متنوعی را به افراد ارائه دهد. در همین راستا، اکسکوینو به ‌تازگی ۵ توکن جدید را اضافه کرده است.
۵ توکن جدیدی که به اکسکوینو اضافه شده‌اند شامل:
• زلوین (Zelwin)
• اتوماتا (Automata)
• فیوزنتورک (Fuse Network)
• کرونوتک (Chrono Tech)
• الف (ALEPH)
شما کاربران عزیز در حال حاضر امکان دسترسی و خرید و فروش و مبادله بیش از ۲۰۰ رمزارز و جفت ارز را در مجموع دو پلتفرم اکسکوینو و اکسکوینومارکت خواهید داشت.

توکن زلوین Zelwin چیست؟

زلوین با نام اختصاری ZLW یک رمزارز یا شکلی از دارایی دیجیتال است که فناوری بلاک چین و خرید آنلاین را ترکیب کرده است. تاریخچه این پروژه به سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد، زمانی که تیم نیکولای شکیلف Nikolay Shkilev شروع به توسعه یک سیستم عامل منحصر به‌ فرد کرد. در سال ۲۰۲۰ زلوین راه اندازی شد در واقع این شبکه به فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا محصولات خود را بفروشند و مشتریان می‌توانند با پرداخت هزینه با هر روشی ساده‌ای کالاهای خود را با سود مناسب خریداری کنند.

لوگوی توکن زلوین

این پروژه توانست در میان ۲۰ پروژه استارت‌آپی بلاک چین در سال ۲۰۲۰ حضور داشته باشد. تا کنون همکاری‌های گسترده‌ای با غول‌های بزرگ فناوری اطلاعات چون استرایپ Stripe، یاندکس Yandex و کوین‌بیس‌کامرس Coinbase Commerce منعقد کرده است که قصد ندارد در اینجا متوقف شود. خالق زلوین قصد دارد تا پایان سال جاری اهداف زیر را تحقق بخشد:

  • در وبسایت کوین‌مارکت‌کپ Coinmarketcap وارد فهرست ۲۰ ارز دیجیتال برتر شود.
  • سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری را بدست آورد.
  • بیش از ۱۰۰۰ فروشنده را به سیستم عامل دعوت کند.

در آینده نزدیک، زلوین قصد دارد یک پلتفرم شرط‌بندی تحت عنوان پی‌تو‌پی زلوین P2P Zelwin راه‌اندازی کند و به طراحی بازی‌ها برای کاربران خود بپردازد و همچنین سازماندهی یک کمپین تبلیغاتی جدی با همکاری وبلاگ‌نویسان محبوب فضای رمزارز را برعهده بگیرد.

توکن اتوماتا Automata چیست؟

در سال‌های اخیر رشد بخش دیفای به عنوان یکی از جدیدترین حوزه‌ها در بلاک چین بسیار چشمگیر بوده است. اما این حوزه با محدودیت‌هایی همراه است. شبکه اتوماتا و توکن بومی آن، آتا ATA به دنبال بهبود مواردی همچون ایجاد قابلیت همکاری میان زنجیره‌ای و اتصال شبکه‌های مختلف به یکدیگر است.

لوگوی توکن اتوماتا

اتوماتا و رمزارز آتا به دنبال رفع یکی از نواقص اساسی حوزه دیفای هستند. این پلتفرم در تلاش است تا قابلیت همکاری بین‌ زنجیره‌ای و اتصال شبکه‌های مختلف به یکدیگر را ایجاد کند. شبکه اتوماتا یک پروتکل خدمات غیرمتمرکز است که یک لایه میان‌افزار حریم خصوصی برای دپ‌ها dApp یا برنامه‌های غیرمتمرکز رو در چندین بلاک‌چین ارائه می‌کند. این توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 و BEP-20 است و بطور کلی یک میلیارد از این توکن عرضه شده است. از طرفی، با استفاده از توکن آتا می‌توان هزینه‌های پروتکل را هم پرداخت کرد.

توکن فیوزنتورک Fuse Network چیست؟

پروژه فیوزنتورک به افراد مختلف اجازه می‌دهد تا کیف‌پول خود را با مارک خودشان یا شرکتشان تولید نمایند. قصد این پروژه ساده‌تر کردن فعالیت افراد مختلف و مخصوصا کارآفرینان است تا آنها وقت و تمرکز بیشتری برای فعالیت اصلی خود و جلب مشتری داشته باشند. توکن این پروژه که فیوز fuse نام دارد برای تایید تراکنش‌ها به شبکه پرداخت می‌شود. این ارز دیجیتال روی بستر اتریوم و استاندارد ERC-20 تولید شده است.

لوگوی توکن فیوزنتورک

همچنین از این توکن برای پاداش اعتبارسنج‌ها هم استفاده می‌شود. با استفاده از این پلتفرم تا به حال بیش از ۳۷۰ هزار عدد کیف‌پول ساخته شده است. یکی از امکاناتی که افراد با داشتن توکن این پروژه می‌توانند به دست آورند این است که می‌توانند توکن خودشان را به افرادی که وظیفه اعتبار سنجی تراکنش‌های مختلف را دارند، بسپارند و همزمان از آن سود کسب کنند به این صورت که هرگاه اعتبارسنجی کار خودش را درست انجام بدهد و افرادی که با آن اعتبار سنج توکن خودشان را داده‌اند پاداش دریافت می‌کنند.

از این توکن به عنوان توکن حاکمیتی نیز استفاده می‌شود. که به موجب آن افراد می‌توانند در امور مختلف و هداف آتی پروژه تصمیم گیری نمایند.

توکن کرونوتک Chrono Tech چیست؟

کرونو‌تک یک شرکت بلاک‌چینی استرالیایی است که در تلاش است تا از این فناوری در جهت ارائه راه‌حل‌های نرم‌افزاری جهت مدیریت منابع انسانی استفاده کند. کرونو‌تک با این هدف فعالیت می‌کند که تمام افراد در سراسر جهان، شغل و درآمد عادلانه‌ای داشته باشند.

لوگوی توکن کرونوتک

توکن اختصاصی این پلتفرم، تایم TIME است که مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم و استاندارد ERC-20 فعالیت می‌کند. جالب است که بدانید عرضه کل این توکن فقط حدود ۷۱۰ هزار توکن تایم است.  البته کاربران این اکوسیستم می‌توانند با استیک توکن تایم پاداش دریافت کنند.

توکن الف ALEPH چیست؟

الف یک شبکه میان زنجیره‌ای منبع باز است که دارای پایگاه داده غیرمتمرکز شامل ذخیره‌سازی فایل، محاسبات و چارچوب هویت غیرمتمرکز (Decentralized Identity) است. ماموریت اصلی الف این است که به برنامه‌ها و پروتکل‌های غیرمتمرکز کمک کند تا بخش‌های متمرکز ساختمان داده خود را حذف کنند و به یک معماری کاملا غیرمتمرکز دست یابند.

می‌توانید الف را به عنوان یک فایربیس firebase، یک پلتفرم برای تولید برنامه‌های موبایل و وب غیرمتمرکز در نظر بگیرید. الف روی سوپرشارژ کردن اکوسیستم دیفای DeFi متمرکز شده است.

ارز دیجیتال الف یکی از پرطرفدارترین پروژه‌های تازه‌وارد به حوزه دیفای است که خدمات بلاک ‌چین را ارائه می‌دهد و تنها چند ماه از زمان ورود آن به بازار می‌گذرد. در حال حاضر، وب سرویس‌های آمازون، بازار را رهبری می‌کنند ولی همچنان میزان تقاضا برای راه‌حل‌های غیرمتمرکز بسیار بالا است.

لوگوی توکن الف

به صورت کلی، جهت اثبات موفقیت الف، وب‌سایت آن‌ در حال‌حاضر در حال اجرا است. همچنین الف به عنوان یکی از شرکای اجرا‌کننده پروژه به شدت محبوب سرم Serum نخستین صرافی کاملا غیرمتمرکز مشتقات ارزی در جهان، فعالیت خواهد داشت و می‌توانید محاسبات ابری را بدون نیاز به سرور، ذخیره‌سازی داده و پایگاه داده انجام دهید.

علاوه بر این، این امکان را به تمام کاربران اینترنت می‌دهد تا بر محتوا و اطلاعات شخصی خود کنترل داشته باشند. ماموریت اصلی الف این است که به برنامه‌ها و پروتکل‌های غیرمتمرکز کمک کند تا بخش‌های متمرکز خود را حذف کنند و به یک معماری کاملا غیرمتمرکز دست یابند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.