۵ توکن جدید در اکسکوینو فهرست شدند

پلتفرم معاملاتی اکسکوینو در جهت ایجاد فضای کاربردی و متنوع برای معاملات رمزارز، ۵ توکن جدید را به محیط کلاسیک خود اضافه کرده است. این توکن‌ها قبلا فقط در اکسکوینو مارکت موجود بودند و اکنون در کیف کلاسیک اکسکوینو هم فهرست شده‌اند و کاربران می‌توانند به راحتی عملیات واریز، برداشت و انتقال را انجام دهند. اکسکوینو همواره در تلاش بوده تا علاوه بر حفظ امنیت دارایی کاربران، ارزهای متنوعی را به افراد ارائه دهد. در همین راستا، اکسکوینو به ‌تازگی ۵ توکن جدید را اضافه کرده است.

۵ توکن جدیدی که به اکسکوینو اضافه شده‌اند شامل:

شما کاربران عزیز در حال حاضر امکان دسترسی و خرید و فروش و مبادله بیش از ۲۰۰ رمزارز و جفت ارز را در مجموع دو پلتفرم اکسکوینو و اکسکوینومارکت خواهید داشت.

توکن ای‌دی‌ایکس (ADX) چیست؟

شبکه ادکس AdEx خودش رو به‌عنوان یک راه حل جدید معرفی کرده است که هدف آن رفع و اصلاح برخی از بزرگترین ناکارآمدی‌های صنعت تبلیغات آنلاین است. این شبکه در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک تبادل آگهی غیرمتمرکز ایجاد و متعاقبا به یک پروتکل کامل برای تجارت در صنعت تبلیغات و آگهی تبدیل شد.

ای‌دی‌ایکس
لوگوی توکن ای‌دی‌ایکس (ADX)

شبکه ادکس کلیه تعاملات بین ناشران، تبلیغ‌کنندگان و کاربران نهایی رو پوشش می‌دهد. توکن بومی این شبکه ادکس با علامت اختصاری ADX شناخته می‌شود که برای ایجاد انگیزه در زمان اعتبارسنجی و اطمینان از اجرای روال تمام کمپین‌های تبلیغاتی در بستر AdEx از آن استفاده می‌شود. اعتبارسنج‌ها برای هر کمپین تبلیغاتی در شبکه منصوب می‌شوند و وظیفه آن‌ها پردازش پرداخت‌های خرد بین ناشران و تبلیغ‌کنندگان از طریق کانال‌های پرداخت لایه ۲ است. هرچه تعداد توکن‌ها بیشتر باشد، ضمانت‌های موجود در شبکه هم قویتر می‌شود.

توکن آوا (AVA) چیست؟

آوا یک توکن چند زنجیره‌ای مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس BEP-20 و بلاک‌چین اتریوم ERC-20 است. آوا که در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک توکن کاربردی در حوزه سفر ایجاد شد به مسافران سراسر جهان کمک می‌کند که محصولات مربوط به سفر از جمله بلیط، هتل، تور و… را رزرو کرده و از پلتفرم Travala.com تخفیف‌ها و جوایز متنوعی دریافت کنند.

توکن آوا
لوگوی توکن آوا (AVA)

آوا به عنوان رمز ارز بومی Travala.com فعالیت می‌کند و به کاربران خود خدمات اختصاصی را ارائه می‌دهد. Travala.com مدعی است که بهترین پلتفرم رزرو سفر مبتنی بر بلاک‌چین است که بیشتر از ۳ میلیون محصول را در ۲۳۰ کشور جهان با قیمتی ارزان‌تر از سیستم‌عامل‌های اصلی رزرو سفر ارائه می‌دهد.

توکن ردفاکس لبز (RFOX) چیست؟

ردفاکس لبز یک رمزارز چند زنجیره‌ای است که به اکوسیستم متاورس به همین اسم تعلق دارد و به فناوری همه‌جانبه آن کمک می‌کند. توکن ردفاکس لبز برای تراکنش‌های داخلی این متاورس، خرید و فروش آیتم‌های درون بازی، استخرهای نقدینگی و فعالیت‌های گسترده‌تر کاربرد دارد. البته می‌توانید ردفاکس لبز را داخل این پلتفرم به عنوان جایزه هم دریافت کنید.

توکن ردفاکس لبز
لوگوی توکن ردفاکس لبز (RFOX)

توکن ردفاکس لبز در حال حاضر مبتنی بر شبکه‌های اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس فعالیت می‌کند و به گفته تیم فنی این پروژه قرار است که در بلاک‌چین‌های بیشتری در دسترس قرار گیرد. ردفاکس‌لبز قصد دارد تا به یکی از پرچم‌داران حوزه متاورس تبدیل شود و تجربه‌های همه‌جانبه‌ای را در صنعت خرده‌فروشی، رسانه، بازی و سیستم پاداش‌دهی در متاورس ارائه کند.

توکن یرن فایننس ۲(YFII) چیست؟

توکن یرن فایننس ۲ با نماد اختصاری YFII فورکی از وای‌اف‌آیه YFI و یکی از جدیدترین و کارآمدترین فناوری‌ها در صنعت رمزارز است که توانست در همان آغاز کار به هزار دلار برسد. در کل، تعداد ۳۹,۳۷۵ توکن از دی‌اف‌آی دات مانی DFI.Money وجود دارد. این توکن مبتنی بر بلاک‌ چین اتریوم است و برای تشویق بیشتر کاربران به فراهم کردن نقدینگی برای پلتفرم‌ها ایجاد شده است.

یرن فایننس ۲
لوگوی توکن یرن فایننس ۲

توکن یرن فایننس ۲ در حال حاضر در محدوده ۱۲۰۰ دلار معامله می‌شود. این فناوری که یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است بر بستر دیفای کار می‌کند و مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. با توجه به کاربردها و مزایایی که این ارز دیجیتال به کاربران عرضه می‌کند، دور از انتظار نیست که در آینده انقلابی در صنعت ارزهای دیجیتال ایجاد کند. همین خرید ارز یرن فایننس را به گزینه‌ای وسوسه‌انگیز بدل می‌کند.

توکن دی‌ریس (DERACE) چیست؟

توکن دی‌ریس یا DeRace یک اکوسیستم ان‌اف‌تی NFT کامل از مسابقات اسب سواری است که ارز دیجیتال آن با نماد DERC شناخته می‌شود و در شبکه بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این توکن خود را به عنوان یک اکوسیستم ان‌اف‌تی مسابقات اسب سواری توصیف می‌کند که می‌خواهد یک استاندارد جدید برای صنعت شرط‌بندی و بازی تعیین کند.

توکن دی‌ریس
لوگوی توکن دی‌ریس (DERACE)

دی‌ریس فرصتی برای خرید و پرورش اسب‌های ان‌اف‌تی با ویژگی های منحصر به فرد و شرط بندی بر روی مسابقات اسب سواری در زمان واقعی و ساخت هیپودروم Hippodrome خود برای میزبانی مسابقات و کسب سود را فراهم می‌کند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.