پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
۶ ارز دیجیتال جدید به اکسکوینو اضافه شد
۶ ارز دیجیتال جدید به اکسکوینو اضافه شد

۶ توکن‌ جدید به کیف پول اکسکوینو اضافه شد

در این مطلب قصد داریم به معرفی شش ۶ توکن جدیدی که قبلا تنها در پلتفرم معاملاتی اکسکوینومارکت به آنها دسترسی داشتید و اکنون به کیف پول اکسکوینو هم اضافه شده بپردازیم. به این ترتیب کاربران اکسکوینو از هم‌اکنون می‌توانند این رمز ارزها را در محیط اکسکوینو خرید و فروش کرده و یا به اکسکوینومارکت و یا هر آدرس دیگری انتقال دهند.

این ۶ توکن تازه اضافه شده به کیف اکسکوینو عبارتند از سی ‌نودوهشت (C98)، سوپر (Super)، آلفا (Alpha)، ماسک (Mask)، ایلان (Elon) و تریلیوم (TLM).

شما کاربران عزیز در حال حاضر امکان دسترسی و خرید و فروش و مبادله بیش از ۲۰۰ رمزارز و جفت ارز را در مجموع دو پلتفرم اکسکوینو و اکسکوینومارکت خواهید داشت.

توکن کوین ۹۸ (C98)

پلتفرم سی نودوهشت یک پلتفرم رمز ارزی چند کاربردی است که اهداف مختلفی را دنبال می‌کند، یک تجمیع کننده نقدینگی در حوزه دیفای (Defi) و یک صرافی غیرمتمرکز که مبادله توکن‌ها را با فناوری میان‌زنجیره‌ای یا کراس‌چین (Cross-Chain) میسر می‌کند.

از طرفی دیگر، این پلتفرم سرویس‌های مختلفی را برای تسهیل رشد کسب وکارهای نوپا ارائه می‌دهد. این سرویس‌ها شامل سرویس وام‌دهی، وام‌گیری، سپرده‌گذاری یا همان استیکینگ (Staking) و صرافی غیرمتمرکز می‌شود. به‌طور خلاصه می توان گفت که سی‌نودو‌هشت یک راه‌حل همه جانبه برای امور مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای است.

معرفی توکن کوین ۹۸ (C98)
معرفی توکن کوین ۹۸ (C98)

توکن سوپر (Super)

ارز دیجیتال سوپرفارم (SuperFarm) یک توکن بر بستر اتریوم (ERC-20) که برای ساخت NFT از آن استفاده می‌شود. حتی آن دسته از کاربرانی که هیچ آشنایی با کد نویسی ندارند می‌توانند در این پلتفرم به سادگی NFTهای خود را ایجاد کنند.

علاوه‌بر خدمات پرداخت، توکن‌های SEPER برای رای گیری در شبکه، استیکینگ و سپرده گذاری هم استفاده می‌شوند. همچنین، دارندگان این توکن با سپرده‌گذاری توکن‌های خود در پلتفرم سوپرفارم قادر به دریافت NFTهای انحصاری و ارائه شده توسط این پلتفرم بعنوان پاداش خواهند بود.

معرفی توکن سوپر (Super)
معرفی توکن سوپر (Super)

توکن آلفا (ALPHA)

توکن آلفا متعلق به شرکت آلفا فایننس لب (Alpha Finance Lab) است که با هدف ایجاد یک پروژه متن باز مبتنی بر بلاک‌چین، فعالیتش را شروع کرد. تمرکز این پروژه بر روی سیستم‌های مالی دیفای و پرداخت وام غیرمتمرکزه و با طراحی روش‌های جدید ادعا می‌کند که راه‌حل‌هایی مناسب برای رفع مشکلات فعلی شبکه‌‌های دیفای را به ارمغان می‌آورد.

از دید تیم این پروژه، ظرفیت‌های فعلی شبکه اتریوم برای برپایی دیفای با حجم تقاضای فعلی و میزان تقاضایی که برای آن پیش‌بینی می‌شود خیلی محدود است.

به همین دلیل آنها پلتفرم بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) را برای این کار انتخاب کردند. این پلتفرم سرعت تراکنش‌‌های توکن آلفا را افزایش  داده و در عین حال باعث ارزان‌تر شدن کارمزد این تراکنش‌ها می‌شود.  

معرفی توکن آلفا (ALPHA)
معرفی توکن آلفا (ALPHA)

توکن ماسک (MASK)

رمزارز ماسک با نماد اختصاری MASK دارای یک پلتفرم غیرمتمرکز است که به کاربران اجازه داده تا ارزهای دیجیتال خود را برای دیگران ارسال کنند. کاربران حتی می‌توانند پیام‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی رمزنگاری کرده و فقط به دوستان خود اجازه رمزگشایی این پیام‌ها را بدهند.

این پروتکل به‌عنوان پلی میان اینترنت و شبکه‌ای غیرمتمرکز که روی آن اجرا می‌شود عمل می‌کند. شبکه ماسک در حال حاضر توانایی تامین اعتبار برنامه‌های گیت کوین، برنامه‌های مربوط به پرداخت‌های نظیر به نظیر و عملکرد ذخیره‌سازی غیرمتمرکز را دارد.

نام توکن این پروژه ماسک است. ماسک یک توکن حاکمیتی است که هر توکن نشان‌دهنده یک رای در سیستم است. این پروژه برای افزایش ارزش توکن خود با پروژه‌هایی مانند متامسک، میرور، یونی‌سواپ و کوین‌مارکت‌کپ همکاری می‌کند. افرادی که این توکن را در اختیار دارند از طریق سهام یا استیکینگ توکن‌های خود، رای می‌دهند.

دارندگان ارز دیجیتال ماسک، اگر در رای برنده شوند، پاداش دریافت می‌کنند و اگر طرف بازنده باشند، توکن از دست خواهد داد. برای اطلاع از جزئیات این پروژه حتما به وبلاگ ما به آدرس اکسکوینو دات‌کام اسلش بلاگ (Excoin.com/blog) مراجعه کنید.

معرفی توکن ماسک (MASK)
معرفی توکن ماسک (MASK)

توکن ایلان (Elon)

توکن ایلان با نماد اختصاری Elon یک فورک از دوج‌کوین و با نام مستعار دوج‌لان مارس Dogelon Mars است. این ارز دیجیتال همانند رمزارزهایی همچون شیبا و دوج میم‌کوین نیست. این رمزارز مدعی است که نام آن به نام پایتخت مریخ نامگذاری شده و به‌عنوان ارز بین‌سیاره‌ای در انتظار ورود اولین مهاجران به مریخ راه اندازی شده است.

ایلان یه میم‌کوین با تم سگ در اتریوم و شبکه پولیگان است و از کوین‌های موفق دیگر مانند دوج‌کوین، شیبااینو و فلوکی‌اینو پیروی می‌کند. دوج‌لان‌مارس روی چندین تم محبوب در فضای میم‌کوین اجرا می‌شود. نام آن ترکیبی از دوج‌کوین و ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر است که از حامیان سفت و سخت دوج است.

دوج‌لان‌مارس، فراتر از نام ساده خود، توانسته بیش از ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده در توییتر و بیش از ۸۴ هزار دنبال کننده در تلگرام برای خود داشته باشد. اگر این رمزارز سیر مشابهی را دنبال کند معامله‌گران می‌توانند سودهای عمده‌ای را کسب کنند.

به بیان بهتر اگر قیمت آن فقط به ۰.۱۰ دلار برسد ۱ میلیارد ایلان به ارزش ۱۰ میلیون دلار خواهد بود. برای دونستن در مورد این پروژه حتما به وبلاگ ما به آدرس اکسکوینو دات کام اسلش بلاگ مراجعه کنید.

معرفی توکن ایلان (Elon)
معرفی توکن ایلان (Elon)

توکن تریلیوم (TLM)

توکن تریلیوم با نماد اختصاری TLM، توکن بومی بازی بلاک‌چینی الین ورلدز (Alien worlds) است که یک توکن غیرمثلی NFT متاورسی غیرمتمرکز بوده و وظیفه آن شبیه‌سازی رقابت اقتصادی و همکاری بین بازیکنان در فضای بین کهکشانی و سیارات است.

بازیکنان در بازی متاورسی Alien worlds، می‌توانند در یکی از سیارات، زمین خریداری کنند و با استفاده از توکن‌های NFT به استخراج یا همان ماین تریلیوم بپردازند یا ملک خودشان را برای ماین کردن به بقیه اجاره بدهند، در جنگ‌ها شرکت کنند و ماموریت‌های مختلف بازی را تکمیل کنند.

نکته مهم این که امکان مشارکت در بهبود اکوسیستم بازی ALIEN WORLDS برای کلیه کاربران وجود دارد. به منظور تشویق افراد برای نقش آفرینی در این زمینه هم پاداش در قالب ارز دیجیتال تریلیوم به آن‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

معرفی توکن تریلیوم (TLM)
معرفی توکن تریلیوم (TLM)

در پایان تاکید می‌کنیم که انتقال ارزهای دیجیتال از پلتفرم اکسکوینو به اکسکوینومارکت و بالعکس نیاز به پرداخت هیچ هزینه کارمزد اضافی نداشته و این انتقالات به صورت کاملا رایگان انجام می‌شوند.

نکته جالب توجه دیگر این که کلیه سفارشات  لیمیت (محدود) در اکسکوینومارکت با کارمزد ۰.۱ درصد انجام شده و برای ثبت سفارشات آنی (سفارشات به قیمت بازار) تنها ۲/. درصد کارمزد پرداخت خواهید کرد.

لطفا نظرات خود را درباره توکن‌های جیدید که می‌خواهید در پلتغرم اکسکوینو و اکسکوینومارکت اضافه شوند در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.