سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
توکن‌های جدید اکسکوینو

5 توکن اتریومی در یک روز به اکسکوینو اضافه شدند!

پلتفرم معاملاتی اکسکوینو در راستای ایجاد فضای کاربردی و متنوع برای معاملات رمزارز، ۵ توکن پرطرفدار اتریومی را به پلتفرم خود اضافه کرده است تا کاربران بتوانند به ارزهای بیشتری دسترسی داشته باشند.

به گزارش اکسکوینو، تلاش اکسکوینو همواره این بوده تا ضمن حفظ امنیت دارایی کاربران، گزینه‌های معاملاتی و ارزهای متنوعی را به افراد ارائه دهد. در همین راستا، اکسکوینو به‌تازگی ۵ توکن ساخته‌شده روی شبکه اتریوم که از محبوبیت بالایی هم برخوردار هستند را اضافه کرده است.

۵ توکن جدید و محبوبی که به اکسکوینو اضافه شده‌اند عبارت‌اند از:

  • ریوین (REV)
  • لایو پیر (LPT)
  • استورج (STORJ)
  • دی‌وای‌دی‌ایکس (DYDX)
  • اوشن پروتکل (OCEAN)

در این مطلب، تلاش می‌کنیم با ارائه یک معرفی مختصر و مفید، شما را بیشتر با این ۵ توکن آشنا کنیم.

ریوین REV

ریوین یک پلتفرم آنلاین برای بررسی توکن‌های اتریومی است که به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا بازخوردهای مختلف را در مورد پروژه‌های خود دریافت کنند. ریوین اولین پلتفرمی بود که امکان بررسی و نظردهی کاربران را در کنار فناوری بلاک‌چین قرار دارد.

هدف اصلی ریوین این است که یک پلتفرم را برای دریافت بازخوردها و نظردهی کاربران در مورد پروژه‌هایی ایجاد کند که از فناوری‌های نوظهور مثل بلاک‌چین استفاده می‌کنند.

لایو پییر LPT

لایو پییر در سال 2017 به‌عنوان اولین پروتکل پخش زنده محتوای ویدیویی راه‌اندازی شد که کاملا غیرمتمرکز محسوب می‌شود. پلتفرم لایو پییر قصد دارد تا به نخستین پلتفرمی تبدیل شود که به روشی مقرون به‌صرفه از فناوری بلاک‌چین برای پخش زنده ویدیو استفاده می‌کند.

در حال حاضر با اهمیت روزافزون حوزه تولید محتوای ویدیویی، بسیاری از پلتفرم‌ها امکان پخش زنده ویدیو را فراهم کرده‌اند که تقریبا همه آن‌ها وابسته به یک شرکت یا تیم متمرکز هستند. هدف لایو پییر از بین بردن این انحصار و تمرکز در بین پلتفرم‌های پخش زنده است.

استورج STORJ

استورج یک فضای ذخیره ابری (Cloud) و منبع باز (Open Source) است. استورج از نودهای (دستگاه‌های کامپیوتر) بلاک‌چین برای ذخیره داده‌ها استفاده می‌کند. پلتفرم استورج با استفاده از روش‌های پیشرفته رمزنگاری، امنیت داده‌ها را تامین می‌کند.

به گفته وبسایت این پروژه، استورج یک پلتفرم غیرمتمرکز و همتا به همتا برای ذخیره ابری داده‌های کاربران است. پروژه استورج در اواخر سال 2018 به‌‌طور رسمی راه‌اندازی شد. افراد می‌توانند با فضای هارد کامپیوتر و البته اتصال مناسب به اینترنت، به‌عنوان یکی از نودهای شبکه استورج فعالیت کنند. کسانی که فضای ذخیره لازم را برای این داده‌های رمزنگاری شده فراهم می‌کنند، پاداش خود را به شکل توکن‌های استورج دریافت می‌کنند.

دی‌وای‌دی‌ایکس DYDX

دی‌وای‌دی‌ایکس یک توکن حاکمیتی برای صرافی غیر متمرکز دی‌وای‌دی‌ایکس به حساب می‌آید. این توکن به تریدرها و اعضای این صرافی غیر متمرکز امکان مشارکت در پروژه‌های آتی و رای‌گیری‌های شبکه را می‌دهد. هولدرهای توکن DYDX حق پیشنهاد تغییرات در پروتکل دی‌وای‌دی‌ایکس را دارند.

با استفاده از این توکن، افراد می‌توانند در استیکینگ این پروتکل شرکت کنند و سود‌های مناسبی را به شکل توکن DYDX به دست آورند. صرافی دی‌وای‌دی‌ایکس از یک موتور پردازش به نام استارک‌ایکس استفاده می‌کند که باعث می‌شود سرعت تراکنش‌ها بیشتر شده و کارمزد کمتری هم برای معاملات پرداخت شود.

اوشن پروتکل OCEAN

اوشن پروتکل یک اکوسیستم مبتنی بر بلاک‌چین است که به افراد و کسب و کارها امکان می‌دهد تا داده‌های خود را به‌صورت توکن درآورده و به فروش برسانند. این دیتا توکن‌ها با استفاده از استاندارد شبکه اتریوم ERC-20 ساخته می‌شوند.

این دیتا توکن‌ها که حاوی اطلاعات مختلفی هستند در بازار اوشن با عنوان اوشن مارکت به فروش گذاشته می‌شوند. هریک از این دیتا توکن‌ها حاوی مجموعه‌ای از اطلاعات هستند.

۵ ارز اضافه شده به اکسکوینو را می‌توانید از همین حالا در کمترین زمان و با حداقل کارمزد معامله کنید.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

2 نظرات

  1. حمیدرضاعقلی

    سلام خسته نباشید چه زمانی خریدوفروش بی بی دوج ازاینجا فعال میشود

    • نفیسه محروقی

      سلام وقت شما بخیر.
      در اکسکوینومارکت میتونید بیبی‌دوج رو معامله کنید در خود اکسکوینو فعلا مشخص نیست. در صورت اضافه‌شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.