با طرح استیکینگ ۳ و ۳ اکسکوینو هر ماه هدیه بگیرید

در طرح ۳ و ۳، کاربران اکسکوینو به واسطه موجودی داخل حساب خود از دو نوع هدیه بهره‌مند می‌شوند. این هدایا شامل دو نوع ماهیانه و روزانه است.

شرایط دریافت پاداش استیکینگ ماه‌شمار

برای بهره‌مندی از پاداش استیکینگ ماهیانه، میانگین موجودی رمزارزی کاربر نباید در طول ماه به کمتر از ۵۰۰ دلار کاهش یابد. اگر این شرط محقق شود در آخر ماه معادل ۳ درصد پاداش سالیانه به موجودی وی افزوده می‌شود.

شرایط دریافت هدیه ماه‌شمار

فرض کنید شما در طول ماه معاملاتی در اکسکوینو داشتید اما هیچ‌وقت دارایی رمزارزی شما به زیر ۱۰۰۰ دلار نیامده است. از آنجایی که شرط دریافت پاداش استیکینگ ماهیانه، حداقل میانگین حساب ۵۰۰ دلاری است شما در پایان ماه معادل سه درصد پاداش سالیانه دارایی خود را از اکسکوینو دریافت می‌کنید.

یا حالت متفاوت‌تری را در نظر بگیرید. برای مثال در ده روز حدودا ۴۰۰ دلار در حساب خود دارید و در بیست روز دیگر حداقل در حسابتان ۸۰۰ دلار رمزارز دارید. از آن‌جایی که میانگین حساب شما در ماه ۶۶۷ دلار است پس واجد شرایط دریافت این پاداش خواهید شد.

شرایط دریافت پاداش استیکینگ روزشمار

حالت استیکینگ بعدی به صورت روزانه واریز می‌گردد. در این بخش به هر رمزارز متعلق به شما به صورت جدا جدا هدیه تعلق می‌گیرد و نه به کل دارایی‌های شما.

برای دریافت این پاداش نیز دو شرط وجود دارد. شرط اول این است که ارزش هر رمزارز نباید کم‌تر از ۵۰ دلار باشد.

شرط دوم به تبدیل رمزارزها مربوط می‌شود. در این قسمت به رمزارزی که در آن روز خریده‌اید حتی اگر بالای ۵۰ دلار باشد پاداشی تعلق نمی‌گیرد ولی به رمزارزی که با آن رمزارز دوم را خریده‌اید به شرط بیشتر از ۵۰ دلار بودن، این پاداش تعلق می‌گیرد. اگر همه شرایط محقق شود شما پاداشی معادل سالیانه ۳ درصد از این دارایی را از اکسکوینو دریافت می‌کنید.

شرایط دریافت هدیه روزشمار

برای مثال شما ۲۰۰ دلار بیت‌کوین در کیف‌پول خود دارید. اگر در یک روز، با این بیت‌کوین میزان ۱۰۰ دلار اتریوم بخرید برای شما ۱۰۰ دلار بیت کوین باقی خواهد ماند. به ۱۰۰ دلار اتریوم شما در روز تبدیل هیچ پاداشی تعلق نمی‌گیرد اما بیت‌کوین‌های شما چون بعد از تبدیل همچنان بیشتر از ۵۰ دلار است شامل این پاداش روزشمار خواهد شد.

در حالت دیگر فرض کنید ۱۰۰ دلار تتر در حساب خود دارید و ۶۰ دلار از آن را به کاردانو تبدیل می‌کنید. با وجود اینکه موجودی کاردانو شما از ۵۰ دلار بیشتر است اما به دلیل تبدیل در همان روز اول شامل پاداش نمی‌شود. از آن‌جایی که تتر‌های شما نیز کمتر از ۵۰ دلار شده‌اند به آن‌ هم پاداشی تعلق نخواهد گرفت.

این طرح به پایان رسیده است و حالا می‌توانید در طرح اکس باکس اکسکوینو پاداش بگیرید.

11 نظرات

  1. خلیل رفیع پورماسوله

    سلام وقت بخیر
    ایامعاملات اهرم دار وفیوچرزدر اکسکوینو بازگشایی میشود؟؟؟

  2. سلام به من تعلق میگیره

  3. خريد و فروش ارز

  4. امیرحسین قالینی پور

    عزیز نسبت به سرمایه گذاری های دیگه و در سراسر کشور خیلی بهتر و عالی تر کاربرد داره. با تشکر از زحمات شما عزیزان

  5. سود روز شمار

  6. سلام، بنده تمام شرایط لازم طرح ۳و۳ رو دارم، اما پایان ماه فروردین هدیه ماهانه به حسابم واریز نشد! دلیلش چیه؟ ممنون

  7. سلام وقت بخیر من شرایط دریافت هدیه روزشمار رودارم ولی ولی هیچی تاحالادریافت نکردم

  8. ضمن سلام وخسته نباشی خدمت مدیرمحترم وکارمندان پر تلاش بنده به دلیل امنیت و راحتی کارکردن بااکسکوینو وطرحهای متنوای که اعلام می کند دوست دارم امیدوارم روزبروز بهتر وبهتر ومشتریهای بیشتری جذب کنید عظیمی

  9. با سلام فقط اینو بگم ک بد تو ضرر هستم

  10. باسلام
    متاسفانه نه پیام بنده رو ارسال میکنید نه به سوالم پاسخ میدید الان بیش از یک سال هست من کل سرمایم اوردم سایت شما کلیه شرایط دریافت جایزه 3 در 3 رو هم دارم ولی بجز پاداش روزانه، پاداش ماهیانه واریز نمیشه ای کاش اصلا این نوع شرایط دریافت جایزه اعلام نمیشد اگرم اعلام شده حداقل دلیل عدم واریز اطلاع رسانی میشد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.