قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در شبکه بلاک چین

Jim Breyer بیلیونر بیت کوین: از وضعیت فعلی بیت کوین ترسی ندارم

جیم بریر از وضعیت فعلی بیت کوین ترسی ندارم

Jim Breyer یکی از سرمایه‏ گذاران مطرح و بیلیونر در بازار با وجود آن که بازار مدتی است که در وضعیت قیمتی چندان مناسبی به سر نمی‏‌برد، همچنان اعتقاد دارد که آورده‏ ها و وعده‏ هایی که تکنولوژی ارزهای دیجیتال با خود به ارمغان می‏‌آورد به صورت همیشگی بوده و در برابر نوسانات کوتاه مدتی که قیمت بیت کوین تجربه کرده است، دوام آورده و آینده‏ ی خوبی را برای ارزهای دیجیتال به وجود خواهند آورد.

زمانه ی تست و آزمون در بازار ارزهای دیجیتال

جیم بریر در خلال سخنان خود در فروم جهانی تجاری و مالی در Gaungzhou چین، این چنین بیان نمود که شرایط فعلی، زمان تست و آزمون فضای سرمایه‏ گذاری ارزهای دیجیتال است. چنین دوره‏‌هایی همواره در یک چرخه، خود را نشان می‏‌دهند که بالاخره به پایان خواهند رسید.

بلاک چین در حال پیشرفت

Breyer ( سرمایه‌‏گذار ارزهای دیجیتالی چون اتریوم و VeChain )، همچنین در جلسه ‏ای در خلال یک گردهم‏ایی به شرایط فعلی بازار ارزهای دیجیتال اشاره نمود و این چنین بیان کرد که وضعیت فعلی غیر قابل اجتناب بوده و این شرایط تقریباً یکبار در هر دهه اتفاق می‌‏افتد. به عقیده‏ ی او، بر خلاف آن که ارزهای دیجیتال در بازار با آشفتگی‏‌ رو به رو هستند، تکنولوژی بلاک چین توانسته به موفقیت‏‌هایی در راه خود برسد و از طریق آزمایش ‏ها و موارد دیگر، بتواند با شرایط فعلی تطابق یابد که این موضوع باعث می‌‏شود که با امید بسیار بیش‏تری به آینده‌‏ی ارزهای دیجیتال و بدست آوردن شرایط قبلی نگاه کنیم.

شرایط استخراج در وضعیت سقوط آزاد قیمت بیت کوین

چندی پیش CNN، گزارش داد که کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال برتر بازار، شدیداً بر عرصه‏‌ی استخراج ارزهای دیجیتال تأثیرگذار بوده است. بدین صورت که این شرایط باعث شده است تا فعالیت در زمینه‏‌ی استخراج ارزهای دیجیتال برای تولیدکنندگان کوچک و بزرگ دیگر اصلاً سودآور نباشد. به طوری که بیت کوین به عنوان با ارزش ‏ترین ارز بازار اخیراً به کم‏ترین مقدار قیمتی خود در طول 13 ماه اخیر رسیده است و ارزش کل بیت‏ کوین‎های موجود در بازار تنها به 140 بیلیون دلار می‌‏رسد که این مقدار به عنوان یکی از کم‏ترین مقادیر ممکن از شروع سال 2018 است.

سقوط بازار ارزهای دیجیتال که اصطلاحاً بدان حالت قتل عام گفته می‏‌شود، بسیاری از افراد دخیل در بازار عرصه‏‌ی ارزهای دیجیتال را از جمله تجار، سرمایه‌گذاران و استارت آپ‏‌ها تحت تأثیر قرار داده است. یکی ازافرادی که از شرایط فعلی متضرر شده است، Mike Novogratz است که در رأس شرکت Galaxy قرار دارد.  مایک نوگراتز ضرر خود را در 3 ماهه‏‌ی سوم سال در حدود 41 میلیون دلار عنوان  کرده است و این باعث شده است تا ضرر کلی وی در طول سال 2018 از سرمایه‌‏گذاری ارزهای دیجیتال، به 136 میلیون دلار برسد.

عقیده بیلیونر سرمایه گذار در رابطه با آینده بیت کوین

در این شرایط  نا امیدکننده فعلی  Breyer می‏گوید که چندان نگران این وضعیت نیست. بد نیست  به تجربه‏‌ی سرمایه‌‏گذاری و فعالیت‏‌های قبلی وی نگاه کنیم ، بری‌یر یکی از سرمایه ‏گذاران اولیه سایت facebook در سال 2005 بود که در نهایت این سایت توانست به موفقیت قابل توجهی دست یابد. در شرایط فعلی جیم بری‌یر هنوز معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال از طریق تکیه به انطباق در حال افزایش تکنولوژی بلاک چین، خواهد توانست به شرایط ایده‌‏ال قبلی خود در بازار برسد. و از طرفی بر این باور است که جلسات و گردهم‌‏آیی‏‌های متعددی که با دانش‏جویان، کارآفرینان تکنولوژی در سراسر دنیا برگزار کرده است، این یقین را به او داده است که شرایط سقوط بازار یک وضعیت موقتی است.

جیم بری‌یر اذعان داشت:

” بسیاری از دانش‏مندان مطرح کامپیوتر و دانش‏جویان دکتری  در حال یادگیری عمیق و درگیر در آزمایشات، بر روی تکنولوژی بلاک چین هستند. این قشر علاقه‏‌ی زیادی به آورده‏‌های تکنولوژی بلاک چین دارند. پس بنابراین شما نمی‏توانید در برابر این قدرت بزرگ و در حال گسترش به مخالفت بپردازید. ”

با توجه به شخصیت Breyer و تجربه ‏ی او در انجام سرمایه‏ گذاری‏ های موفق در زمینه‏ هایی چون هوش مصنوعی و هوش مبتنی بر کامپیوتر، اظهارنظرهای او می‏ تواند امید کوچکی را در افراد فعال در بازار نسبت به بهبود شرایط فعلی بازار به وجود آورد. همچنین یکی دیگر از امیدواری‏‌های موجود، حمایت ویژه‏‌ی او از تکنولوژی بلاک چین است  که آن را به عنوان تکنولوژی‏ای با بیش‏ترین پتانسیل در طول تاریخ معرفی کرده است.

منبع : ccn

 

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.