سه‌شنبه 28 فروردین 1403
بلاک چین تلگرام

آزمایش TON ؛ شبکه بلاک چین تلگرام

بالاخره پس از حرف و حدیث های فراوان، به گزارش یک خبرگزاری روسی Vedomosti، پیام رسان جهانی تلگرام یک شبکه خصوصی به صورت آزمایشی به راه انداخته است که روی آن تست بلاک چین را انجام دهد.

بر اساس اطلاعاتی که از این گزارش به دست آمده است، تلگرام دسترسی به نسخه آزمایشی بلاک چین TON را برای افراد که از توسعه دهندگان جهانی که از جمله تیم های توسعه روسی هستند، باز کرده است.

این خبرگزاری روسی طی صحبت هایی که با دو نفر از توسعه دهندگان که دسترسی اولیه را دریافت کرده‌اند، داشته است، نوشت: تیم های توسعه این امکان را دارند تا بتوانند نودهای TON را اجرا کنند.

خبرهای خوب برای سرمایه گذاران

در حال حاضر نتایج خاصی از این تست انتشار پیدا نکرده است اما تعدادی از افرادی که به عنوان آزمایش کننده مشغول به کار هستند، گفته اند که بلاک چین تلگرام سرعت‌ تراکنش فوق‌العاده بالایی دارد. یکی دیگر از این اشخاص هم گفته است تا زمانی که کد بلاک چین شامل قرارداد های هوشمند از این آزمایش با موفقیت بیرون نیاید، نمی‌توان اشاره ای به شاخص‌های دیگر داشت.

برای این که اطلاعات بیشتری در مورد ارز دیجیتال گرام به دست آورید و اتفاقات رخ داده برای آن را بخوانید، مقاله ارز دیجیتال گرام و حرف و حدیث های جدید را مطالعه کنید.

شبکه اجتماعی تلگرام در سال ۲۰۱۳ به واسطه دو برادر روسی که پاول دورف و نیکولای دروف نام دارند، مورد استفاده قرار گرفت و توانست در همان سال ابتدای کارش، تعداد زیادی مخاطب جذب کند. بر اساس گزارش‌‌های رسمی این شبکه اجتماعی در ماه مارس سال ۲۰۱۸ به ۲۰۰ میلیون کاربر ماهانه فعال رسید. درست در زمانی که فیسبوک و اینستاگرام قابلیت ارائه خدمات در چندین نقطه از جهان را نداشتند، این شبکه اجتماعی در ۲۴ ساعت به سه میلیون کاربر جدید دست پیدا کرد.

درباره عرضه ارز دیجیتال فیسبوک می توانید در مقاله فیسبوک در حال ورود به فناوری بلاک چین بیشتر بخوانید.

انتشار نسخه نهایی بلاک چین تلگرام

همان طور که پیش تر اشاره کرده بودیم، تلگرام در سال 2018 دو دوره به صورت خصوصی توکن های خود را پیش فروش کرد که به واسطه این کار توانست حدود ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه جذب کند.

خبرگزاری Vedomosti پیش تر در یک گزارش اعلام کرده بود که نسخه تست شبکه باز تلگرام که همان TON است، انتهای سال 2018 منتشر خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد و تا به حال هم هیچ تاریخی به صورت رسمی برای عرضه آن اعلام نکرده است.

در مقاله تلگرام امیدوار به موفقیت در ارز دیجیتال ، می توانید پیشرفت ها و تصمیمات گرفته شده برای این شبکه اجتماعی را بخوانید.

البته بر اساس منابع غیر رسمی و گزارش هایی که منتشر شده است، تلگرام به سرمایه گذاران وعده داده است که نهایتا تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ بلاک چین TON را راه‌اندازی می کند. بنا بر این گزارش، اگر پلتفرم غیر متمرکز تلگرام ( TON ) تا تاریخ ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی نشود، تمامی توافقنامه‌هایی که برای خرید توکن های گرام انجام شده بود، (به صورت یک طرفه) لغو خواهد شد.

 

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.