ارز دیجیتال ملی پیمان بر پایه شبکه بلاک چین ققنوس

آغاز به کار ارز دیجیتال ملی پیمان بر پایه بلاک چین ققنوس

روز گذشته (8 خرداد ماه 98) شبکه بلاک چین ققنوس فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرد و اولین تراکنش هم با حضور تعدادی از سرمایه گذاران خصوصی انجام شد.

شبکه ققنوس در واقع پروژه ای است که پشتوانه آن طلاست و هدف آن توکنیزه کردن طلاست که روز گذشته با حضور برخی سرمایه گذاران و برخی سازمان های سرمایه گذاری ، اولین بلاک از شبکه بلاک چین خود را انجام داد. در بین شرکت های سرمایه گذاری نام بانک پارسیان، بانک پاسارگاد، بانک ملی به چشم می خورد که هر کدام یک شرکت زیر مجموعه را برای رونمایی از شبکه ققنوس به این مراسم فرستاده بودند.

در توزیع عمومی توکن پیمان ابهامات زیادی وجود دارد و در برخی از جوانب پروژه ققنوس شفاف سازی های لازم وجود ندارد و حتی فقط در وایت پیپر بیان شده است.

این رونمایی و آغاز به کار روز گذشته در دانشگاه خاتم برگزار شد و افرادی که در این مراسم حضور داشتند، بعد از ایجاد بلاک اولیه بلاک چین ققنوس که به آن جنسیس بلاک گفته می شود، در مورد ارز دیجیتال ملی پیمان هم صحبت کردند و در مورد هدف هایی که این پروژه قرار است به آن برسد، صحبت شد.

نسخه اولیه وایت پیپر پروژه ققنوس در همایش الکترونیک و نظام‌های پرداخت که در بهمن سال گذشته برگزار شد، رونمایی شد و بر اساس تاخیری که در زمان توزیع عمومی توکن ها اتفاق افتاد، گفته شد که نسخه آپدیت شده این وایت پیپر در تاریخ ۱۱ خرداد 98 رونمایی خواهد شد و پس از آن در تاریخ 1 تیرماه، ۱۵ درصد از توکن های ارز دیجیتال ملی پیمان به فروش عمومی خواهد رسید.

اهمیت پروژه بلاک چین ققنوس برای ایران

این پروژه یکی از مهم ترین طرح های داخل کشور محسوب می شود چون به کمک آن بانک ها و سیستم های مالی به حوزه بلاک چین ورود خواهند کرد و این موضوع کمک شایانی به این سیستم خواهد کرد تا همه چیز قانونمند شود. ارزهای دیجیتال قابل تامل هستند و در صورتی که برای آن ها برنامه ریزی درستی صورت گیرد، می توانند به پذیرش عمومی شان و پیشرفت در این فضا کمک زیادی بکنند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.