سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
بیت کوین

آقایان در صدر رویدادهای ارزهای دیجیتال!

همانطور که در جامعه جهانی، آقایان بیشترین آمار خرید و فروش بیت کوین و ارز­های دیجیتال را دارا هستند، بر اساس آخرین گزارش از نرم افزار Bizzabo بیش از 79% از شرکت‌کنندگان در رویداد­های کریپتوکارنسی‌­ها را نیز آقایان تشکیل می‌­دهند.

پس از بررسی اطلاعات ثبت­ نام کنندگان 100 ایونت کریپتو در 15 کشور توسط بیزابو (که یک نرم افزار مرتبط با رویداد­های کریپتوکارنسی است)، آقایان کفه سنگین ترازو علاقه مند به این مباحث هستند. این گزارش در کشور­های ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، بلژیک، کانادا، هنگ ­کنگ، چین و استرالیا تهیه شد که آمریکا در صدر برگزارکنندگان از لحاظ کمیت بود. در این گزارش بیان می‌­شود 57% از شرکت‌کنندگان در حیطه اقتصادی، 14% در بخش­‌های آی ­تی، 13% در زمینه نرم ­افزارهای رایانه‌­ای و 10% نیز در بانک استخدام بودند.

جنسیت در کریپتوکارنسی

آلون آلروی، خالق بیزابو از شکاف بزرگ جنسیتی سخن می­‌گوید و آن را درست مشابه با صنعت آی ­تی می‌­داند. “تفاوت عمده جنسیتی در شرکت­‌کنندگان به صنایعی که آنان به رویداد­ها مراجعه داشتند، برمی‌­گردد. خدمات اقتصادی و بخش­‌های تکنولوژی عمدتا با توجه به نیاز و دیدگاه‌­های متفاوت اقدام به استخدام افراد می‌نمایند که در نهایت، این مسئله را موجب می‌­شود.”

طی دو ماه گذشته، و بر طبق گزارش­‌ها 70 درصد از مراجعین و 65% از سخنرانان آقا بوده‌­اند. همچنین با بررسی شرکت Circle سرمایه‌­گذاری بی ­نظیر خانم‌­ها بر روی ارزهای دیجیتال و در کل خرید و فروش بیت کوین را نشان می‌­دهد. با وجود این ­که این آمار به اندازه نیمی از مردان است، اما یک پیشرفت چشمگیر مشارکت خانم­‌ها نمایان است.

در سال جدید میلادی نیز با توجه به آمار در سال گذشته، و تغییر لحظه‌­ای قیمت ارز­های دیجیتال تعداد سرمایه­‌گذاران خانم­ در خرید و فروش بیت کوین به دو برابر افزایش یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز­های دیجیتال، قیمت­ های ارزهای دیجیتال و مشارکت در خرید و فروش بیت کوین با اکس­کوینو همراه باشید.

 

منبع: cointelegraph

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.