ارز دیجیتال بیت کوین کش

افزایش آمار استفاده از بیت کوین کش BCH – Bitcoin Cash

آمار استفاده از بیت کوین کش  BCH - Bitcoin Cash در سراسر دنیا در حال افزایش است

با نوید اضافه شدن ارز دیجیتال بیت کوین کش BCH – Bitcoin Cash  به لیست ارزهای دیجیتال قابل خرید و فروش  و اضافه شدن والت آن به کیف پول های موجود در سایت اکسکوینو به شما کاربران گرامی در این مقاله به اخبار روز در رابطه با این ارز دیجیتال خوش آتیه  پرداخته ایم.

بیت کوین کش  BCH  ، ورود به بازار با هدف اصلاح و رقابت با بیت کوین

دلایل ظهور و پیدایش ارزهای دیجیتال مختلف در بازار، همواره با هم متفاوت بوده و هر یک از ارزهای موجود در بازار با هدف مشخصی وارد این حیطه شده‌‏اند. برخی برای رفع مشکل خاصی به وجود آمده و برخی دیگر نیز در راستای ایجاد تغییرات و رفع نواقص ارزهای دیجیتال قبلی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌‏اند. در این بین ارز دیجیتال بیت کوین کش نیز تقریباً 13 ماه پیش با هدف ایجاد تغییراتی اساسی در بازار ارزهای دیجیتال وارد این عرصه شد.

هدف عمده و غالب بیت کوین کش، جایگزینی مقام و عنوان بیت کوین در بازار بود و در حالت کلی برخی از نواقص موجود در بیت کوین، در بیت کوین کش برطرف شده بود و این ارز دیجیتال جدید بسیار قوی بوده و برای رقابتی سخت با بیت کوین آماده بود و حتی بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال نیز امید زیادی برای موفقیت بیت کوین کش در جایگزینی بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال داشتند که در ادامه روند ورود بیت کوین کش در بازار ارزهای دیجیتال، بنا به دلایلی خاص، بیت کوین کش نتوانست در اهداف تعیین شده‌‏ی خود، به موفقیت برسد و بعد از شکست در جایگزینی بیت کوین، به عنوان یکی از ارزهای عادی در بازار شناخته شد تا بتواند در ادامه، در صورت افزایش قدرت خود، دوباره در جایگاه رقابت گسترده با بیت کوین باشد.

خرید و فروش و گردش مالی بیشتر، رمز موفقیت بیت کوین کش  BCH برای ادامه رقابت با بیت کوین

کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، از جمله دلایل شکست اولیه بیت کوین کش در رقابت با بیت کوین را به دلیل کمبود استفاده و کاربرد این ارز دیجیتال عنوان می‏‌کردند به طوری که بیت کوین کش با وجود داشتن یک پروژه و زیر ساخت قدرتمند به دلیل عدم استقبال قابل توجه توسط سرمایه‏‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال، نتوانست قدرت مناسبی در راستای رقابت با بیت کوین بدست آورد. هر چند که این ارز دیجیتال در حال حاضر، از نظر قیمت و ارزش به عنوان دومین ارز دیجیتال برتر در بازار شناخته می‏‌شود. لذا به نظر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال برای این که بیت کوین کش بتواند دوباره در راه انجام اهداف اولیه خود قرار بگیرد و توانایی رقابت با بیت کوین را داشته باشد، نیاز است که میزان خرید و فروش‌‏ها و در واقع حجم گردش مالی خود را در بازار ارزهای دیجیتال افزایش دهد.

210  درگاه پرداخت ، امکان پرداخت با بیت کوین کش   BCH را دارند

در این راستا گویا خبرهای مثبتی در مورد افزایش کاربرد و استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین کش در سراسر دنیا منتشر می‌‏شود. به طوری که اخیراً شاهد افزایش مکان‏‌هایی هستیم که امکان خرید با ارز دیجیتال بیت کوین کش را برای کاربران خود فراهم نموده‌‏اند. در واقع این مکان‏‌ها، بیش‏تر سایت‏‌های اینترنتی هستند که برای افزایش میزان خریدهای خود تصمیم گرفته‌‏اند تا روش پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را نیز برای کاربران خود فراهم نمایند. به گونه‌‏ای که در حال حاضر در سراسر دنیا، 210 نقطه و یا مکان وجود دارند که از روش پرداخت با ارز دیجیتال بیت کوین کش پشتیبانی می‌کنند که در این بین کشور استرالیا با داشتن 80 نقطه پشتیبانی از روش پرداخت با بیت کوین کش، در این زمینه نسبت به جاهای دیگر در شرایط بهتری قرار دارد.

اهمیت این حمایت صورت گرفته از بیت کوین کش، به قدری بالا است که بیت کوین کش هم از طریق این حمایت صورت گرفته، توانسته که شرایط خود را برای بقای هر چه بیش‏تر در بازار ارزهای دیجیتال فراهم نماید و هم این که از طریق خریدهای بیش‏تر صورت گرفته توسط کاربران که به همان نسبت که از سایت‏‌های پشتیبانی شده و از طریق بیت کوین کش، خرید انجام می‏‌دهند باعث شده تا به همان نسبت هم ارز دیجیتال بیت کوین کش را از صرافی‏‌ های ارز دیجیتال خریداری نمایند که در نهایت، همه‏‌ی این موارد باعث افزایش خرید بیت کوین کش در بازار ارزهای دیجیتال شده به طوری که از این طریق، بیت کوین کش می‌‏تواند توان خود را برای رقابت هر چه بیش‏تر با بیت کوین و حتی سایر ارزهای دیجیتالی که همه روزه با پروژه‏‌هایی قدرتمند وارد بازار می‏‌شوند، افزایش دهد.

خرید محصولات جانبی خودرو با بیت کوین کش   BCH

در این بین یکی از نمونه‌های جدید پشتیبانی از پرداخت با بیت کوین کش  BCH ، در یک سایت فروش محصولات جانبی اتومبیل رخ داده است. این سایت ” Newparts ”  نام دارد که بنابر گفته‌ی مدیر عامل این سایت یعنی آقای ” Dano Ramovich “، سایت ” Newparts “، قصد دارد از این پس، امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال را در بین روش‌‏های پرداخت موجود در سایت اضافه نماید. به طوری که از این به بعد کاربران و خریدارانی که از این سایت نسبت به خرید و تهیه وسایل جانبی اتومبیل اقدام می‏‌کنند، قادر خواهند بود که خریدهای خود را از طریق 7 ارز دیجیتال عمده در بازار ارزهای دیجیتال انجام دهند که بارزترین نمونه‌های آن، بیت کوین BTC و بیت کوین کش  BCH می‌‏باشند.

این سایت امیدوار است که با پیاده‏‌سازی و حمایت از روش پرداخت با ارزهای دیجیتال، بتواند که میزان خریدهای صورت گرفته در سایت خود را تا حدود زیادی افزایش دهد. چرا که از این طریق خواهد توانست که مشتریان بیش‏تری را مورد خطاب قرار داده و در واقع بازار عرضه‌‏ی خود را گسترش دهد.

سایت هایی با درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین کش  BCH

البته شایان ذکر است که استفاده از ارزهای دیجیتال برای خرید از سایت، هم از نظر زمانی و هم از نظر هزینه‏‌های جانبی، باعث راحتی هر چه بیش‏تر خریداران سایت شده و این افراد با سرعت و راحتی بیش‎تری نسبت به روش‌‏های پراخت قبلی موجود در سایت، می‌‏توانند نسبت به انجام پروسه‌‏ی خرید خود در سایت اقدام نمایند که این موضوع نیز باعث افزایش جذابیت سایت ” Newparts ” برای مشتریان خرید قطعات جانبی و یدکی خودرو شده است. البته از طرفی دیگر، باید گفت که پیاده‌‏سازی این اقدام توسط سایت ” Newparts ” که از جمله‏‌ی سایت‏‌های معتبر در زمینه‏‌ی فروش قطعات جانبی خودرو می‌‏باشد، برای اولین بار در این عرصه صورت نگرفته است و قبلاً هم سایت‏ هایی مشابه مانند : ” Cars.com “، ” Carbidnow “، ” speedonline.com  6″ و ” Sam Pack’s Five Star Ford ” نیز در این زمینه، فعالیت‏‌های مشابهی را در راستای حمایت از ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین کش انجام داده‌‏اند.

افزایش خرید و فروش ارزهای دیجیتال و بیت کوین کش  BCH و تاثیر در روند نمودار قیمتی آن ها

در کل پیش‏ بینی می‌‏شود که با افزایش حمایت سایت‌‏هایی این چنینی از ارزهای دیجیتال و در نتیجه افزایش خریدهای صورت گرفته با این ارزها، شاهد نوسانات به مراتب مثبتی در وضعیت بازار ارزهای دیجیتال شویم و شرایط موجود بخصوص برای بیت کوین کش به صورت امیدوارکننده‌‏ای تغییر یابد و در دراز مدت شاهد افزایش ارزش و قیمت این ارز دیجیتال در بازار باشیم. پس می‌‏توان نسبت به خرید ارز بیت کوین کش و در نتیجه کسب درآمد در دراز مدت در بازار ارزهای دیجیتال، بسیار امیدوار بود.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.