تحلیل قیمت بیت کوین

آیا ارز دیجیتال بیت کوین به روزهای اوج خود بازخواهد گشت؟

روز سه شنبه 10 سپتامبر ( 19 شهریور ) اکثر ارزهای دیجیتال نظاره گر حرکات جانبی در نمودار روزانه قیمت خود بودند. در میان 20 ارز دیجیتال برتر، تنها ارز Huobi ( HT ) موفق به ثبت افزایش قیمت شد.

ارز دیجیتال بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین روز گذشته پس از رسیدن به قیمت 10,390 دلار  با کاهش قیمت روبه رو شد و با طی روند نزولی، سرانجام در محدوده 10,204  دلار مورد خرید و فروش قرار گرفت. کاهش قیمت 0.5 درصدی این ارز دیجیتال منجر به تشکیل شمع روزانه قرمز رنگ در نمودار قیمت شد.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

طی بحث توییتری داوی ون ( Dovey Wan )، یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال پرایمتیو، با ادم بک ( Adam Back )، وی عنوان کرده است: برتری اخیر آلت کوین ها در فضای رمز نگاری شده یک موقعیت موقت بوده و ارز دیجیتال بیت کوین دوباره  به دوره تسلط 90 درصدی خود بر بازار ارزهای دیجیتال باز خواهد گشت.

در همین راستا، بسیاری از چهره‌های مطرح این بازار مانند مکس کایسر و پیتر برانت هم انتقادات خود را از آلت کوین ها بیان کرده و بر این باورند بیت کوین پادشاه بلا منازع ارزهای دیجیتال باقی خواهد ماند.

پیش بینی قیمت آینده بیت کوین از زبان تحلیل گران

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، احتمال حرکت قیمت بیت کوین به سمت مستطیل سبز رنگ ترسیم شده در نمودار بسیار زیاد است.

این مستطیل سبز رنگ دارای سطوح مهم و قوی در تغییر جهت حرکت قیمت این ارز دیجیتال است. به عبارت دیگر بیت کوین در ماه سپتامبر با یک حرکت مهم در نمودار قیمت خود باعث شگفتی همگان خواهد شد. این ارز دیجیتال که سفر خود را در الگوی مثلثی شکل نمودار قیمت شروع کرده بود، به نظر می‌رسد  جهش قیمت خود را از این سطح آغاز خواهد کرد.

تحلیل قیمت بیت کوین

محدوده 10,000 دلار می‌تواند به عنوان یک سطح حمایت قوی عمل کند. این محدوده پیش از این بارها عملکرد خوبی از خود نشان داده و در نیمه دوم ماه آگوست هم به عنوان سطح حمایتی قوی عمل کرده است. همچنین موج بازگشتی فیبوناجی 62 درصدی هم در این محدوده قرار گرفته است.

خط روند آبی رنگ هم می‌تواند به عنوان سطح حمایتی عمل کند. گرچه این روند از قدرت کافی برخوردار نیست ولی می‌تواند بر قدرت این محدوده بیفزاید.

شاخص میانگین متحرک 100 روزه هم به عنوان سطح حمایتی عمل کرده و در این منطقه قرار دارد. خط روند پایین مثلث شکل گرفته در نمودار، آخرین و پایین‌ترین سطحی است که می‌توان به عنوان سطح حمایتی در نظر گرفت. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این مثلث سبز رنگ می‌تواند به عنوان شانه راست الگوی سر و شانه برعکس در نمودار قیمت این ارز دیجیتال در نظر گرفته شود. همانطور که قبلا گفته شد، این محدوده را نمی‌توان به عنوان یک معیار در نظر گرفت.

اشتباهی که اکثر معامله گران انجام می‌دهند از این قرار است که به محض مشاهده شانه راست در نمودار قیمت ارزهای دیجیتال، فکر می‌کنند که زمان ترید فرا رسیده است. در صورتی که این فقط یک احتمال از پیش بینی شرایط آینده است و نه بیشتر. الگوهای نمودار قیمت ارزهای دیجیتال پس از تجربه شکست قیمت از اعتبار کافی برای شروع سرمایه گذاری برخوردار خواهند بود. قبل از آن، دلیل منطقی برای شروع سرمایه گذاری و صرفا به محض مشاهده شانه راست یک الگو در نمودار قیمت منطقی به نظر نمی‌رسد.

محدوده قرمز رنگ، در حقیقت قیمت هدف پس از جهش قیمت را مشخص می‌کند و می‌تواند یک موقعیت خرید مناسب برای خریداران مهیا کند.

منطقه آبی کم رنگ می‌تواند به عنوان محدوده ای که بیت کوین پس از سقوط به این منطقه می‌رسد، در نظر گرفته شود.

ارز دیجیتال اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم به عنوان بزرگ‌ترین آلت کوین دنیای رمز نگاری شده هم با رنگ قرمز، شمع نمودار قیمت روزانه خود را بست. این ارز دیجیتال با کاهش قیمت 0.6 درصدی در حال حاضر در محدوده قیمت 180.6 دلار در دسترس دوستداران خود قرار می‌گیرد.

قیمت ارز دیجیتال اتریوم

ویتالیک بوترین، خالق رمز ارز اتریوم در یک برنامه پادکست شرکت نموده و اعلام کرده است: نسخه دوم اتریوم با بهره بردن از قابلیت پردازش ده ها هزار تراکنش در ثانیه، در حقیقت یک کامپیوتر جهانی خواهد بود.

ارز دیجیتال ریپل

ارز دیجیتال ریپل با کاهش قیمت 0.5 درصدی روزانه در محدوده 0.259 دلار در بازارهای ارز های دیجیتال مورد معامله قرار گرفت.

قیمت ارز دیجیتال ریپل

در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال با حرکات جانبی در نمودار قیمت خود همراه بودند، ارز دیجیتال Huobi توانست به افزایش قیمت 4  درصدی دست پیدا کند و پس از آن ارز دیجیتال لایت کوین با ثبت افزایش قیمت 3.2 درصدی بیشترین افزایش قیمت را در بازار ارزهای دیجیتال تجربه کرد.

از میان ارزهایی که در نمودار قیمت خود با روند نزولی همراه بودند ارز دیجیتال ایاس با 4 درصد، بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد.

مقدار کل سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال رقمی معادل 263.3 میلیارد دلار است و سهم ارز دیجیتال بیت کوین از این بازار چیزی حدود 69.7 درصد کل این مقدار است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.