قیمت ارز دیجیتال اتریوم

آیا قیمت اتریوم به 250 دلار خواهد رسید؟

آیا قیمت اتریوم به 250 دلار خواهد رسید؟

پیش بینی قیمت اتریوم و تحلیل شرایط موجود

مدت‏هاست که تحلیل‏‌های گوناگونی در مورد نوسانات احتمالی و تغییرات قیمت‏‌ اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال صورت می‏‌گیرد. در بیش‏تر این تحلیل‏‌های صورت گرفته که توسط کارشناسان بازار انجام می‏‌شود، پیش ‏بینی می‌‏شود که اتریوم بتواند با افزایش قیمت رو به رو شود. حال برای درک بهتر شرایط اتریوم و انجام تحلیل‏‌های سالم‌‏تر و نزدیک به واقعیت، شرایط فعلی اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌‏دهیم.

رکود قیمت اتریوم ، واقعیت فعلی این ارز دیجیتال

با نگاه به وضعیت قیمتی اتریوم، مشخص می‌‏شود که این ارز دیجیتال حدود چند ماهی است که در وضعیت قیمتی مناسبی سیر نمی‌‏کند. به طوری که بارزترین حالت این رکود قیمت، مربوط به کاهش قیمت اتریوم تا حدود 170 دلار در ماه‏‌های پیش بوده است. البته در شرایط فعلی نیز اتریوم هنوز نتوانسته خود را از وضعیت نابسامان هفته‏‌های اخیر خود، خارج کند. به طوری که قیمت این ارز دیجیتال دائماً در حدود قیمتی 200 دلاری در حال نوسان می‏‌باشد.

اتریوم ، تلاش برای بالا کشیدن ارزش و قیمت

البته در برخی از زمان‏‌ها، در پی نوسانات مثبت شکل گرفته، شاهد آن بودیم که اتریوم توانست قیمت خود را تا حدود 230 دلار افزایش داده و خود را به صورت نسبی از بحران خارج نماید. در آن شرایط بود که بیش‏تر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال عقیده داشتند که قیمت اتریوم، دیگر با کاهشی رو به رو نشده و حتی  به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داشت که با وجود این انتظارات مثبت، دوباره شاهد کاهش قیمت اتریوم بودیم. گویا این ارز دیجیتال نمی‌‏تواند خود را بالا ببرد و از نظر توانی هنوز نتوانسته است که این قابلیت را در خود به وجود آورد که خود را بالا بکشاند.

اتریوم ، کاربردی و خوش آتیه در بازار ارزهای دیجیتال

البته با توجه به تحلیل‏‌های صورت گرفته در مورد پروژه‌‏های مربوط به اتریوم که در آن پروژه‌‏ها، ارزهای دیجیتال جدید زیادی به صورت توکن به وجود آمده و از اتریوم به عنوان هسته و اصل پروژه استفاده نموده‌‏اند، پیش‏ بینی بسیار قوی‌‏ای می‏‌شود که اتریوم با داشتن این چنین پشتوانه‌‏هایی بتواند خود را دوباره در بازار بالا ببرد. ولی همچنان اتریوم در وضعیت سکون و حتی کاهش قرار داشته و جنب و جوش‌‏های مثبتی از این ارز دیجیتال را شاهد نیستیم.

ولی با وجود این وضعیت نابسامان، کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، اعتقاد دارند که اتریوم در حال جمع کردن قدرت و پشتوانه است و تا زمانی که از پشتوانه‏‌های قدرتمندی در بازار ارزهای دیجیتال برخوردار نباشد، نمی‌‏توانیم شاهد جهش‏‌های مثبت این ارز دیجیتال در بازار باشیم. البته از طرفی دیگر این اعتقاد نیز وجود دارد که در زمان کوتاهی بالاخره این نوسان رو به بالا را شاهد خواهیم بود و اتریوم خواهد توانست که خود را بالا بکشاند. در این روند پیش‌‏بینی شده، بسیاری بر این عقیده هستند که حتی اتریوم بتواند از بیت کوین کش نیز پیشی بگیرد و به رتبه‏‌ی دوم در بازار صعود نماید.

ولی بسیاری دیگر از کارشناسان بازار نیز، به صورت واقع بینانه‌‏تری به موضوع نگاه می‏‌کنند و این نظر را دارند که قیمت اتریوم بتواند نهایتاً تا حدود 250 دلاری افزایش قیمت داشته باشد. بدین صورت که این کارشناسان این نظر را دارند که اتریوم بتواند در طول چند هفته به این هدف برسد.

خرید اتریوم در شرایط افت قیمت

در این بین در شرایطی که در آن قرار داریم، بهترین استراتژی، می‏‌تواند خرید اتریوم باشد. چرا که هم قیمت این ارز در وضعیت فعلی پایین می‌‏باشد و هم این که پیش ‏بینی افزایش احتمالی قیمت اتریوم، چندان دور از ذهن نیست و همه این تصور را دارند که بالاخره این ارز دیجیتال با افزایش قیمتی مناسبی رو به رو شود. پس در این بین سرمایه ‏گذاران قادر خواهند بود به سود و درآمد مناسبی دست یابند.

 قیمت اتریوم | خرید اتریوم | فروش اتریوم در اکس کوینو

اکس کوینو پلتفرمی برای خرید و فروش بیت کوین ، ریپل ، اتریوم ، بیت کوین کش ، لایت کوین پرفکت مانی و دیگر ارزهای دیجیتال مطرح است . تیم اکسکوینو با ارائه  قیمت لحظه ای  اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال و انتشار تحلیل قیمت بیت کوین ،بیت کوین کش ،  اتروم ، ریپل و دیگر ارزهای مطرح در بازار، که توسط سایت های مطرح در دنیا ارائه می‌شود، شما کاربران را در مسیر پیش‌گیری استراتژی مناسب جهت خرید بیت کوین و سایر رمزارزها و فروش بموقع آن ها  راهنمایی نماید. همچنین با ارائه کیف پول بیت کوین ، ولت لایت کوین و کیف پول بیت کوین کش امانت دار اموال کریپتوکارنسی شما بوده و در این راستا با ارائه پلتفرمی امن و با کاربری آسان ،  تمام تلاش خود را برای پاسداشت اعتماد شما خواهد نمود.

 

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.