لایت کوین

احتمال افزایش قیمت 100 درصدی لایت کوین!

پیش از این ارز دیجیتال لایت کوین در کنار برترین ارزهای دیجیتال دنیا مانند بیت کوین، اتریوم و ریپل مورد خرید و فروش قرار می‌گرفت ولی در طی چند سال اخیر و پس از حباب شکل گرفته در بازار کریپتوکارنسی، لایت کوین نیز قدرت خود را از دست داد.

در حال حاضر و هنگام نگارش این مطلب، ارز دیجیتال لایت کوین هفتمین رمز ارز بزرگ دنیا محسوب می‌شود. این رمز ارز از لحاظ میزان سرمایه گذاری در بازار در موقعیت بدی قرار ندارد ولی با روزهایی که در اوج قدرت قرار داشت خیلی فاصله دارد.

قیمت لایت کوین

یکی از تحلیل‌گران برجسته بیت کوین به تازگی اعلام کرده است که لایت کوین در آستانه کسب قدرت در برابر سایر آلت کوین ها بوده و به نظر می‌رسد یک چرخه جدید در نمودار قیمت این ارز دیجیتال در حال شکل گیری باشد.

در حقیقت طی ماه گذشته و طبق داده‌های به دست آمده از coin360، ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان بزرگ‌ترین رمز ارز دنیا با کاهش قیمت 35 درصدی همراه بود و این در حالیست که لایت کوین در مقایسه با بیت کوین توانست افزایش قیمت 76 درصدی را تجربه کند.

یکی از تحلیل‌گران برتر ازرهای دیجیتال بر این باور است که اگر قیمت جفت ارز بیت کوین/لایت کوین در محدوده بالای 0.0075  بیت کوین باقی بمانند، ( یعنی در محدوده بالایی خط آبی در نمودار زیر ) احتمال تشکیل چرخه جدید بازار این رمز ارز بیشتر خواهد شد.

شقیمت لایت کوین

در طول این بازه زمانی بیت کوین با رشد 95 درصدی همراه بود و دارایی‌های سنتی نیز رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کردند.

کاردانو غیرمتمرکزترین ارز دیجیتال دنیا

چارلز هاسکینسون مدیر عامل کاردانو ( Cardano ) اعلام کرده است: کاردانو غیرمتمرکزترین ارز دیجیتال دنیا خواهد شد.

او گفت: پس از به پایان رسیدن تمام به روز رسانی‌ها، کاردانو به غیرمتمرکزترین ارز دیجیتال دنیا تبدیل خواهد شد، حتی 50 الی 100 برابر غیرمتمرکزتر از بیت کوین.

وی اظهارات خود را طی مصاحبه‌ای با کوین تلگراف در یک ایونت مربوط به ارزهای دیجیتال که در کنار پنجاهمین دوره مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس برگذار شد بیان کرد.

ارز دیجیتال کاردانو

هاسکینسون طی این گفتگو بیان کرد هاردفورک این ارز دیجیتال که مشتمل بر اجرای پروتکل اجماع تحمل خطای بیزانس است، دشوار نخواهد بود. پس از هارد فورک، به روز رسانی‌هایی نیز در پروتکل اجرا خواهد شد که در نهایت کاردانو را به غیرمتمرکزترین ارز دیجیتال دنیا تبدیل خواهد کرد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.