پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
ارز دیجیتال ریپل

احتمال افزایش قیمت 66 درصدی ریپل

سال 2019 بهترین سال برای عملکرد ارز دیجیتال ریپل از آغاز تا کنون به شمار نمی‌رفت. این در حالی است که بسیاری از دارایی‌ها در این سال به افزایش قیمت قابل توجهی دست یافتند. ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2019 با افزایش قیمت 95 درصدی همراه بود و شاخص سهام ( ( Standard and Poor’s index و طلا به ترتیب افزایش قیمت 30 و 20 درصدی را تجربه کردند. با در نظر گرفتن این موضوع که اغلب آلت کوین ها طی سال گذشته عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند، سومین ارز دیجیتال دنیا موفق به افزایش قیمت 50 درصدی شد.

طبق اظهارات یکی از تحلیل‌گران برجسته ارزهای دیجیتال، چشم انداز عملکرد ریپل برای سال جاری صعودی‌تر از سال گذشته خواهد بود. البته در صورتی که یک سطح کلیدی طی روزها و هفته‌های آینده شکسته شود، احتمال شکل گیری رفتار صعودی این ارزدیجیتال بیشتر خواهد شد.

آیا ریپل افزایش 66 درصدی را تجربه خواهد کرد؟

یکی از تحلیل‌گران برتر حوزه ارزهای دیجیتال به نام Josh Olszewicz به تازگی با اشاره به اینکه قیمت ریپل برای چند ماه گذشته با روند نزولی همراه بوده است بیان کرد، قیمت این رمز ارز یک استعداد بالقوه برای تبدیل شدن به بازار گاوی  را در خود جای داده است.

این بدان معنی است که اگر ارز دیجیتال ریپل موفق به شکست سطح 0.30  دلار شود، احتمال تشکیل رالی 66 درصدی به سمت محدوده 0.50 دلار طی ماه‌های بعدی بسیار بالا خواهد بود. بسیاری از تحلیل‌گران جواب این سوال را که آیا ریپل می‌تواند به افزایش قیمت 66 درصدی دست یابد قاطعانه مثبت اعلام می‌کنند.

یکی از معامله‌گران باسابقه ارزهای دیجیتال گفت: ارز دیجیتال ریپل خود را برای افزایش قیمت 20 درصدی و رسیدن یه محدوده 0.28 دلار آماده می‌کند. وجود یک روند صعودی در حال تشکیل در نمودار قیمت این ارز دیجیتال کاملا مشهود بوده و این ارز دیجیتال موفق شده چندین سطح کلیدی مقاومتی را به حمایتی تبدیل کند. همچنین یک معامله‌گر دیگر خاطر نشان کرد که ارز دیجیتال ریپل سرانجام الگوی وج نزولی را که طی هفت ماه گذشته قیمت این ارز را تحت تاثیر قرار داده شکست داده است.

رالی افزایش قیمت ریپل در راه است

با در نظر گرفتن این نکته وی گفت رمز ارز ریپل سطح فیبوناجب بازگشتی 0.382 درجه‌ای را طی هفته‌های پیش رو مورد هدف قرار داده است که این امر به منزله شکل‌گیری رالی افزایش قیمت 25 درصدی و رسیدن قیمت آن به محدوده 0.30 دلار می‌باشد.

جاش اولشویچ (Josh Olszewicz)  یکی از تحلیلگران محبوب کریپتو نیز در پیام ویدیویی خود عنوان کرد جایی درست در محدوده بالای قیمت کنونی احتمال  رالی افزایش قیمت به سمت محدوده 0.30 دلار وجود دارد.

ناگفته نماند بسیاری از تحلیل‌گران افزایش قیمت بیت کوین و احتمال رالی پر قدرت صعودی این ارز دیجیتال را پیش بینی کرده بودند که در صورت افزایش قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا، سایر رمز ارزها نیز افزایش قیمت را تجربه خواهند کرد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.