سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
ارز دیجیتال ام کش EmCash - نخستین حمایت دولتی در جهان، از کریپتو کارنسی ها را در دبی انجام شد.

ارزدیجیتال ام کش EmCash در دبی

ارز دیجیتال ام کش EmCash - نخستین حمایت دولتی در جهان، از کریپتو کارنسی ها را در دبی انجام شد.

امارات متحده عربی قطب ارزهای دیجیتال خاورمیانه

اگر پیگیر اخبار ارز دیجیتال بوده اید بخاطر خواهید داشت که پیش تر در اکسکوینو به بررسی وضعیت قانونی ارزهای دیجیتال در میان برخی کشورهای جهان پرداخته شد .دراین بین کشور امارات متحده عربی بعنوان قطب ارزهای دیجیتال در خاورمیانه معرفی شد که با دادن مجوز به شرکت های  فعال در زمینه ارزهای رمزنگاری شده و بلاک چین آمادگی توسعه و پیشرفت در این زمینه بود ، اکنون در میان اخبار منتشر شده در خصوص کریپتو کارنسی ها به نام دبی ، بزرگترین شهر این کشوربرخورده ایم .

ارز دیجیتال ام کش  EmCash در پرداخت های روزمره شهروندان دبی

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که بزودی شهروندان این شهرشیخ‌نشین قادرند امور روزمره ای چون پرداخت شهریه مدرسه ، صورتحساب  ها و خدمات خورده فروشی خود را  با ارز دیجیتالی پایا موسوم به  ام‌ کش  emcash پرداخت نمایند. این ارزرمزنگاری شده  برروی پلتفرمی ماحصل  همکاری  Pundi X  و Ebooc Fintech & Loyalty Labs LLC و شرکت  emcredit  دبی اجرا خواهد شد.

100 هزار دستگاه پوز در سراسر دنیا از ارزدیجیتال  ام کش EmCash پشتیبانی خواهد کرد

با راه اندازی این بستر پرداخت ،  Pundi X  وظیفه تامین دستگاه های پرداخت در محل یا همان پوز های منطبق با ام کش را بعهده خواهد داشت ، این شرکت موفق سعی دارد 100 هزار دستگاه پوز مبنتی برپرداخت با ام کش را به متقاضیان آن در سراسر جهان ارائه کند.

استفاده از ام کش EmCash و ثبیت جایگاه دبی در میان پیشگامان عرصه فناوری

این امر دبی را بعنوان اولین شهرمبتکر در استفاده از پرداخت های مبتنی بر بلاک چین در دنیا مطرح خواهد نمود و جایگاه این شهر حامی فناوری را در حوزه پیشگامان استفاده از فناوری در جهان مطرح و تایید خواهد نمود. و بنیان گذار شرکت پوندی ایکس نیز استفاده از ارزدیجیتال ام کش را موفقیتی بزرگ در فناوری بلاک چین دانست و افزود این فناوری نتایج ملموسی را برای شهروندان به ارمغان خواهد آورد.

امکان راه اندازی ام کش EmCash تا پایان سالی مالی جاری

خالقین این ارز دیجیتال امیدوارند این ارزدیجیتال با طی مراحل قانونی و کسب موافقت مقامات دولتی کشور امارات متحده عربی ، تا پایان سال مالی جاری آماده بهره برداری شود .  همچنین سخنگوی emcredit  نیز با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد مثبت  این ارزدیجیتال اظهار داشت آن‌ها متعهد خواهد بود خدمات ارائه شده به مشتریان را بطور مدارم بهبود بخشند و مطابق دستورات شیخ محمد بن رشید آل مکتوم، معاون رئیس جمهور امارات متحده عربی و نخست وزیر و حاکم دبی عمل نمایند.

پرداخت های سریع امن و real time با ارزدیجیتال ام کش EmCash

عبدالله الشامزی، مدیر عامل شرکت DFP و یکی از موسس های ebooc، نیز با ابراز خوشحالی از این همکاری تاریخی زمانیکه  دبی اولین ارز دیجیتال خود را در جهان عرضه می کند،  افزود ” بر این باورند  مشتریان در دبی قادر به پرداخت real time هستند و با استفاده از ارز دیجیتال دبی  می‌توانند تمام نیازهای خود در  خرید، پرداخت هزینه های دولتی و غیره را پوشش دهند ، و شرکت  ebooc نیز به دنبال توسعه  دست آورد های خود در این زمینه  خواهد بود  تا بعنوان یک شریک مجرب برای   Pundi X برای ارائه  POS های مبتنی بر ام کش  باشد.

هر ام کش EmCash دبی معادل یک درهم ایالات متحده عربی

گفتنی است ارزدیجیتال ام کش قراراست مبلغی  معادل یک درهم ، واحد پول رسمی این کشور داشته باشد  و از این رو قیمت این ارزدیجیتال دارای ثبات نسبی و معادل ارز ملی و پول رسمی این کشور خواهد بود و دچار نوسانات قیمتی شدیدی نخواهد شد. که از این نوع ارزهای دیجیتال با عنوان stable-coin می‌شود.

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.