ارز دیجیتال استلار چیست و در حال حاضر، چرا در بین 10 ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد؟

ارز دیجیتال استلار چیست؟

در بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر تعداد بسیار زیاد و متنوعی از ارزهای دیجیتال وجود دارند که هر یک از این ارزهای دیجیتال دارای قیمت‏‌های متفاوت و مختلفی نسبت به هم بوده و هر کدام از این ارزها در راستای عملی‌سازی یک هدف مشخص وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌‏اند. از آن جایی که سرمایه‏‌گذاران در خرید و فروش‎های خود با این تعداد متنوع از ارزهای دیجیتال سر رو کار دارند، برای رسیدن به موفقیت و کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال، کارشناسان بازار به این افراد توصیه می‏‌کنند که علاوه بر خرید و فروش و بررسی آمار نوسانات قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود، سعی کنند که نسبت به دلایل پیدایش و هدف به وجود آمدن این ارزها نیز اطلاعاتی را بدست آورند.

در واقع هر چقدر که یک سرمایه ‏گذار بتواند نسبت به یک ارز دیجیتال مشخص، اطلاعات جامع‌‏تر و کامل‏‌تری را بدست آورد، بهتر می‌‏تواند شرایط و وضعیت فعلی آن ارز را در بازار درک کرده و در مورد نوسانات بعدی احتمالی این ارز پیش‌‏بینی‌‏های بسیار بهتری را انجام دهد.

استلار ، ارز آینده دار در بازار ارز دیجیتال

حال در این بین برای افزایش آگاهی نسبت به ارز استلار قصد داریم، توضیحاتی را در مورد این ارز، دلایل پیدایش، پروژه‏ های پیاده ‏سازی شده در حول این ارز و همچنین هدف‏‌های آینده‏‌ی آن در اختیار شما قرار دهیم. ارز دیجیتالی که به واسطه‌‏ی این مسائل توانسته خود را در حال حاضر از نظر حجم بازار، در بین 10 ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال قرار دهد. در شرایط فعلی در مورد استلار می‌‏توان گفت که حجم خرید و فروش ‏های روزانه‎ی صورت گرفته در حول این ارز دیجیتال در رقم‏ های قابل توجهی بوده و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال این ارز را به عنوان یکی از آینده ‏دارترین ارزهای بازار در نظر می‏‌گیرند. لذا کسب اطلاعاتی اولیه در مورد این ارز کمک شایانی برای افزایش آگاهی و انجام استراتژی‏‌های خرید و فروش مناسب نسبت به استلار خواهد داشت.

ارز دیجیتال استلار رقیب ریپل در بازار کریپتو

حال در مورد ارز دیجیتال استلار باید گفت که این ارز دیجیتال اساساً به عنوان یک رقیب اصلی برای ارز دیجیتال ریپل در بازار مطرح می‌‏باشد. یکی از بزرگ‏ترین تفاوت‏‌های موجود بین استلار و ریپل در این است که ارز دیجیتال استلار به عنوان یک ارز بدون محوریت تجاری است بدین منظور که در راستای پیاده‌ ‏سازی پروژه‌‏ای خاص وارد عرصه‌‏ی ارزهای دیجیتال شده و هدف اولیه از پیدایش این ارز دیجیتال، تجاری و مالی نبوده است که در حال حاضر علاوه بر این که اهداف ذاتی خود را برآورده می‌‏نماید، به عنوان یکی از ابزار مالی در معاملات صورت گرفته در بازار ارزهای دیجیتال نیز شناخته می‌‏شود. در عین حال باید گفت که ریپل در شرایط کاملاً متفاوتی قرار داشته و هدف اولیه از ایجاد و وارد کردن ریپل در بازار، کاملاً تجاری بوده و در راستای کسب درآمد می‏باشد.

هدف از ایجاد ارز دیجیتال استلار

در مورد ارز دیجیتال استلار باید گفت که این ارز دیجیتال برخلاف آن چیزی که تصور می‌شود، یک ارز دیجیتال مشابه سایر ارزهای دیجیتال نبوده و هدف از ایجاد آن این بوده است که از استلار به عنوان یک ابزار دیجیتالی در راستای انتقال پول از جایی به جایی دیگر، در سریع‏ترین زمان ممکن و کمترین مقدار هزینه، استفاده شود. در این بین ارز دیجیتال استلار به مانند ریپل در ارتباط با بانک‏‌ها، سیاست‏‌های مشابهی را دنبال می‏‌کند. بدین صورت که هر دوی این ارزها، این اعتقاد را دارند که به جای دوز زدن و سرنگون کردن نظام بانکی، در ارتباط با این نظام به فعالیت‏ های خود بپردازند. با توجه به توضیحات داده شده، زیر ساخت انتقالات مالی استلار قابل استفاده در حواله‏‌های بانکی، پرداخت‏‌های موبایل، تراکنش‏‌های کوچک و فراهم سازی برخی از سرویس‏‌های مالی می‏‌باشند.

مزایای استلار

ارز دیجیتال استلار در کنار داشتن قابلیت بالا در سودآوری معاملات و خرید و فروش ‏های صورت گرفته در حول آن در بازار ارزهای دیجیتال، امکانات و خدمات متمایزی را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌‏دهد. به طوری که از طریق استلار، سرعت تراکنش‏ های مالی بسیار بیش‏تر شده و در حد 2 تا 5 ثانیه صورت می‏‌گیرد. همچنین تراکنش‌‏های صورت گرفته با هزینه‏‌های بسیار پایینی انجام می‏‌شوند. به طوری که کاربرانی که از استلار برای انجام تراکنش‏‌های خود استفاده می‌‏کنند، نسبت به بسیاری از روش‌‏های انتقال مالی دیگر، به مراتب هزینه‌‏ی کم‏تری را جهت شکل‏‌گیری انتقال، پرداخت می‏‌نمایند. از این رو این ویژگی‏‌ها، باعث شده‌‏اند از ارز استلار به عنوان یکی از سرویس‌‏های حواله‏‌های مالی محبوب در سراسر دنیا یاد شود که طرفداران قابل توجهی را هم پیدا کرده‌‏است.

موفقیت‏ های اخیر استلار

یکی از دست‌آوردهای اخیر استلار، پیاده‏سازی پروژه ” Stellar Partnership Grant Program ” بوده است که به واسطه‌‏ی آن، شرکت‏های بسیاری برای استفاده و همکاری با شبکه‏‌ی استلار جمع شده‌‏اند و سودها و جوایزی در قالب ارز استلار به این شرکت‏‌ها، اختصاص داده شده‏ است. در عین حال شکل‏‌گیری و پیاده‌‏سازی پروژه‏‌ی ” SDEX ” نیز تأثیر قابل توجهی را بر رشد و گسترش بازارهای استلار داشته است. به طوری که از طریق این پروژه، فرصت‏‌های مناسبی در راستای فعالیت ” ICO “های مبتنی بر استلار به وجود آمده است که فعالیت این ” ICO “ها، باعث افزایش استفاده از استلار و در عین حال افزایش نقدینگی بازار این ارز شده است. علاوه بر این، ارز دیجیتال استلار، به مانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، تلاش فراوانی را در پیاده‏‌سازی شبکه ” Lightning ” خود داشته است.

در واقع با استفاده از این شبکه‏، استلار قادر خواهد بود که سطح ارائه‌‏ی خدمات خود را بالاتر برده و امنیت شبکه‌‏ی خود را نسبت به قبل بسیار افزایش داده باشد و در کل کارایی شبکه‌‏ی خود را افزایش دهد که همه‌‏ی این پیشرفت‌‏ها، به عنوان عواملی تأثیرگذار در افزایش محبوبیت این ارز به عنوان روشی قابل استفاده در حواله‌‏‏های مالی و پرداخت‏‌های موبایل شده است. همچنین یکی از دلایل بالا بودن گردش مالی استلار، این می‌باشد که این ارز دیجیتال سعی داشته است که در طی پروژه‌‏ها و اموری مختلف، ارز دیجیتال خود را در اختیار کاربران و سرمایه‌‏گذاران قرار دهد و در واقع با این کار حجم گردش مالی خود را بالاتر برده و خود را به جمع 10 ارز دیجیتال برتر در این زمینه رسانده باشد.

سخن آخر

در کل باید گفت که ارز استلار با پیشرفت‌‏ها و فعالیت‌‏های اخیر خود و در عین حال پیاده‌‏سازی پروژه‌‏هایی بسیار موفق، توانسته خود به جایگاه مناسبی در بازار ارزهای دیجیتال برساند و علاوه بر این سرمایه ‏‌گذاران و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال را برای داشتن آینده ‏ای درخشان در بازار امیدوار نگه دارد. حال باید دید که در ماه‏ های آینده، پروژه‌‏های جدید پیاده‌‏سازی شده در مورد استلار، چه تأثیری بر روند حرکتی این ارز در بازار خواهند داشت.

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.