ارز دیجیتال

پرداخت هزینه استارباکس توسط بکت کش امکان‌پذیر شد

کاربران اپلیکیشن استارباکس به زودی قادر خواهند بود هزینه نوشیدنی‌های خود را توسط بکت کش ( Bakkt Cash ) پرداخت کنند. ICE  ( بورس بین قاره‌ای ارائه دهنده اوراق مشتقه بیت کوین ) پیش از این در ماه آگوست 2018 اعلام کرده بود استارباکس درصدد است پرداخت هزینه نوشیدنی‌ها توسط ارزهای دیجیتال را فراهم کند.

آدام وایت ( Adam White ) امروز طی پیغام توییتری خود از یک برنامه پرداخت جدید پرده برداشته و گفت:

ما همچنین در نظر داریم هزینه‌های پرداخت را برای کاربرانی که ارز دیجیتال استفاده می‌کنند کاهش می‌دهیم. کاربرانی که قصد پرداخت خود از طریق ارزهای دیجیتال را دارند پس از باز کردن اپلیکیشن استارباکس باید گزینه بکت را بکت را انتخاب کرده و در دسترسی اولیه ( Easy access ) ثبت نام کنند.

استارباکس

بکت ( Bakkt ) که یکی از نویدبخش‌ترین برنامه‌های مبتنی بر ارز دیجیتال به شمار می‌رود، اخیرا 300 میلیون دلار برای ادامه توسعه خدمات متمرکز بر ارزهای دیجیتال جذب کرده است.

بکت در صدد جذب سرمایه برای خرید نرم افزار

بکت در حالی موفق به جذب سرمایه مذکور شده است که به دلیل عواقب ناشی از شیوع ویروس مرگبار کرونا بازارهای بورس جهانی و همچنین ارزهای دیجیتال نوسانات شدیدی را تجربه کردند. لازم به ذکر است که ICE پیش از این نیز اعلام کرده بود درصدد جذب سرمایه برای خرید نرم افزار به منظور توسعه برنامه بکت است.

با اینکه تمامی کاربران در نهایت قادر خواهند بود در اپلیکیشن استارباکس هزینه نوشیدنی خود را از طریق بکت کش پرداخت کنند ولی در حال حاضر مشتریان برای بهره‌مندی از این گزینه پرداخت ابتدا باید ثبت نام خود را انجام دهند.

طبق اطلاعات به دست آمده از کوین تلگراف، بکت مدعی است در حال حاضر پرداخت با ارز دیجیتال فقط در نسخه آزمایشی محدود در دسترس می‌باشد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا استارباکس در حال حاضر تمام فروشگاه‌های خود برای مشتریان حضوری را بسته و تا اطلاع ثانوی فقط ثبت سفارش‌های بیرون بر امکان پذیر خواهد بود.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.