پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
صعود قیمت بیت کوین و ارز دیجیتال

افزایشی امیدوارکننده در قیمت بیت کوین

صعود قیمت بیت کوین

بیت کوین با ارزش‌‏ترین ارز بازار ارز دیجیتال

بیت کوین به عنوان با ارزش‌‏ترین ارز بازار ارز دیجیتال ، در طی یکی دو هفته‌‏ی اخیر شاهد نوسانات متنوعی شده است. به طوری که قیمت این ارز در برخی از روزها بسیار پایین آمده و در مرز 6000 هزار دلار قرار گرفته است و در بعضی روزها و زمان‌‏ها هم شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال بوده‌‏ایم تا جایی که نهایت قیمت این ارز تا 6 هزار و 500 دلار افزایش داشته است ولی امروز یعنی 25 آگوست سال 2018، قیمت بیت کوین خود را فراتر از حالت و جایگاه یکی دو هفته‏‌ی اخیر خود نشان داده و توانسته است که قیمت خود را در صبح روز شنبه به 6 هزار و 739 دلار برساند و یک شوک مثبت در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد نماید.

نجات بیت کوین از مرگ

حال گویا بیت کوین توانسته است که خود را از مرز شکست قیمتی 6 هزار و 500 دلار بالا برساند و به احتمال زیاد هم در روزهای آتی، شاهد افزایش قیمت در این ارز دیجیتال و شروع روزهای سبز در بازار خواهیم بود. همانطور که قبلاً گفته شده بود، بیتکوین در روزهای قبلی در تلاش بسیار بود تا با شکست این بازه‏‌ی قیمتی خود را دوباره به بالا بکشد که زمان آن مصادف با امروز ثبت می‌‏شود. حال پیش‏بینی می‏‌شود که نقطه‏ و حد شکست قیمت بعدی بیتکوین برابر با 6 هزار و 900 دلار باشد، یعنی بیت کوین باید توان و قدرت خود را جمع کند تا بتواند از این مرز قیمت فراتر رود و تنها در آن صورت است که می‏‌تواند افزایش قیمت‌‏های بسیار بیش‏تری را برای خود تجربه نماید.

در عین حال در شرایط موجود دارای دو سناریوی احتمالی برای قیمت بیت کوین هستیم که در ادامه به بررسی، آنالیز و تحلیل این سناریوها، می‎پردازیم.

سناریوی منفی آینده قیمت بیت کوین

در ابتدای تحلیل به بررسی سناریوی منفی می‎پردازیم. همانطور که گفته شد، قیمت فعلی بیتکوین در صبح روز 25 آگوست برابر با 6 هزار و 739 دلار می‏باشد. در این شرایط بیت کوین باید قیمت فعلی خود را در این حد نگه دارد و در برابر نوسان‏‌های موجود مقاومت نماید ولی اگر احیاناً نتوانست وضعیت فعلی را نگه دارد، به احتمال زیاد شاهد کاهش قیمت این ارز دیجیتال تا 6 هزار و 400 دلار خواهیم بود که این کاهش قیمت یک شیب تند به سمت پایین بوده و به احتمال زیاد، وضعیت بازار را دگرگون خواهد نمود. لذا باید خود را به عنوان یک سرمایه‌‏گذار موفق برای وقوع چنین شرایط بدی، از الان آماده نمایید و استراتژی‌‏های ممکن و احتمالی را بررسی کرده و در زمان وقوع این کاهش قیمت، این استراتژی‌‏های نجات بخش را عملی نمایید.

سناریوی مثبت آینده قیمت بیت کوین

در عین حال در شرایط برعکس نیز، امکان این وجود دارد که قیمت بیت کوین به سیر صعودی خود ادامه دهد که این امر با رونق و استقبال بازار همراه خواهد شد. همانطور که گفته شد، در شرایط صعود قیمت، بیتکوین باید مرز قیمت 6 هزار و 900 دلار را بشکند تا بتواند به قیمت‌‏های بسیار بالاتری برسد. در این وضعیت پیش‏بینی می‏‌شود که بیت کوین بتواند قیمت خود را تا 6 هزار و 850 دلار افزایش دهد ولی این موضوع مشخص است که بیت کوین نیاز به یک شوک و قدرت اضافی دارد تا بتواند قیمت خود را فراتر از مرز 6 هزار و 900 دلار برساند، باید دید و منتظر ماند که آیا بازار ارزهای دیجیتال شوک مثبتی از بیرون به خود می‏‌بیند تا این که بیت کوین بتواند چنین حرکت رو به بالایی ار از خود نشان دهد یا نه؟‍!

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.