پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
قیمت ارز دیجیتال لایت کوین در هالوینگ

افزایش قیمت لایت کوین تا چه مقدار ادامه دارد؟

قیمت ارز دیجیتال لایت کوین طی چند روز اخیر، رشد زیادی داشته است و حتی نمودارها نشان می دهند که قیمت این ارز نسبت به سایر ارزهای دیجیتال ، 5 برابر بهتر عمل کرده است. هالوینگ لایت کوین تاثیر زیادی روی این موضوع داشته است و تقاضا برای آن افزایش پیدا کرده است. قیمت لایت کوین در هفته گذشته 37 درصد افزایش قیمت داشت.

تحلیل تکنیکال قیمت لایت کوین

به تازگی یک نظرسنجی صورت گرفته است و در آن بهترین را برای افزایش مقدار بیت کوین را، آلت کوین دانسته اند. سرمایه گذاران حرفه ای می توانند آلت کوین های ارزان بخرند و با فروختن آن در زمان اوج قیمت، آن را به بیت کوین تبدیل کنند و این گونه مقدار دارایی بیت کوین خود را افزایش دهند. البته حتما این موضوع را مد نظر داشته باشید که آلت کوین هایی مانند لایت کوین نوسان قیمتی زیادی دارند.

طی چند روز اخیر شاهد کاهش قیمت بیت کوین بوده ایم و این موضوع شدیدا با قیمت آلت کوین ها در تضاد است چون آن ها در دامنه بزرگتری نوسان قیمت دارند و همین موضوع باعث شده است تریدر ها به سمت لایت کوین روی آورده اند تا از طریق آن بتوانند مقدار بیت کوین خود را افزایش دهند.

افزایش قیمت لایت کوین در چند روز گذشته، به دلیل اتفاقات مثبتی بوده است که در on-chain اتفاق افتاده است که شامل پیش بینی اضافه شدن در تراکنش های محرمانه و هالوینگ بوده است. هالوینگ لایت کوین باعث کمیاب تر شدن این ارز دیجیتال می شود و بر همین اساس تقاضا برای دریافت این ارز بالا می رود و پیرو آن قیمت آن در مارکت کپ افزایش پیدا می کند.

تحلیل قیمت آلت کوین لایت کوین

تحلیل های قیمت لایت کوین چه می گوید؟

دی پاسکوآل یک تحلیل گر معروف تکنیکال است که در این باره می گوید: قیمت لایت کوین 125 دلار است که اگر این رشد قیمت پایدار باشد و حتی اصلاح قیمت های کوچک در آن اتفاق بیفتد، میتوان امید داشت که 150 دلار هم بالا برود. این موضوع زمانی قوت می گیرد که قیمت بیت کوین در بازه 7600 دلار تا 8000 دلار باقی بماند.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت لایت کوین حدود 135 دلار بوده است و به نظر می رسد بازار گاوی در تلاش است تا قیمت این ارز را همچنان در حال رشد نگه دارد و بازار را در اختیار بگیرند تا قیمت آن به 150 دلار و حتی بیشتر برسد.

 

مقالات مرتبط:

لایت کوین یک ارز مکمل کنار بیت کوین

آلت کوین چیست؟

 

منبع: newsbtc

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.