امکان انتقال پول در اپلیکیشن فیسبوک با « فیسبوک پی »

پس از آن‌که ارز دیجیتال لیبرا متعلق به شرکت فیسبوک با استقبال بسیار کم روبه رو شده و موفق به جلب رضایت سرمایه‌گذاران و غول‌های مطرح تکنولوژی نشد، این شرکت یک سیستم پرداخت فیات به نام فیسبوک پی ( Facebook Pay ) را به افراد علاقمند به تکنولوژی معرفی کرده است.

امکان خرید و فروش آنلاین

در تاریخ 12 نوامبر، غول رسانه‌های اجتماعی فیسبوک، از سیستم پرداخت جدید خود که برای تسهیل امر پرداخت در انواع رسانه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ طراحی شده است پرده برداشته و به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. یکی از مدیران ارشد فیسبوک به نام Debora Liu اعلام کرده است:

در حال حاضر افراد بسیار زیادی از نرم افزارهای متعلق به شرکت فیبسوک برای انجام خریدهای خود، کمک‌های مالی و ارسال وجه نقد به سایر افراد استفاده می‌کنند. سیستم پرداخت فیسبوک پی با حفظ اطلاعات پرداختی شما، انجام این تراکنش‌ها را آسان‌تر خواهد کرد.فیسبوک به وضوح بیان کرده است که سیستم پرداخت فیسبوک پی بر اساس زیر ساخت مالی و مشارکت موجود این شرکت ساخته شده است.  شرکت فیسبوک همچنین اذعان داشته است که این سیستم پرداخت ربطی به پروژه لیبرا و کیف پول این ارز دیجیتال نخواهد داشت.

فیسبوک پی

سیتم پرداخت فیسبوک پی در هفته جاری برای پرداخت‌های مربوط به اموری از جمله خیریه، پرداخت‌های مربوط به بازی‌ها، تهیه بلیط و پرداخت‌های شخصی در مسنجر و فیسبوک در دسترس کاربران کشور ایالت متحده آمریکا قرار خواهد گرفت.

شرکت فیسبوک با راه اندازی سیستم مذکور اعلام کرده است این اقدام می‌تواند سبب رشد کسب و کارها شود و افراد مختلف را در امر خرید و فروش آنلاین کمک کند.

در اوایل ماه اکتبر انجمن لیبرا 7 عضو از میان 28 عضو اصلی و قدرتمند خود از جمله پی پال، ویزا، مسترکارت و … را از دست داد. ولی طولی نکشید که آلفرد اف کلی، مدیر عامل ویزا کارت اعلام کرد که درباره پروژه لیبرا با فیسبوک در حال مذاکره می‌باشد و بر این باور است که پول دیجیتال پرداخت‌های ایمن‌تری را برای افراد جامعه فراهم خواهد کرد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.