قیمت بیت کوین و ارز دیجیتال

بالاخره قیمت بیت کوین به 7 هزار دلار رسید!!!

قیمت بیت کوین به 7 هزار دلار رسید

امروز 29 آگوست سال 2018 است و در صبح روز چهار شنبه شاهد آن هستیم که بعد از کش و قوس‏‌های فراوان که تقریباً چند هفته به طول انجامید، بالاخره قیمت بیت کوین به 7 هزار دلار رسیده است!!! در واقع همه‌‏ی افراد دخیل در بازار ارزهای دیجیتال و سرمایه‏‌گذاران فعال حاضر در این بازار، در طی چند هفته‌‏ی گذشته در امید این بودند که بیت کوین دوباره بتواند قیمت خود را بهبود بخشد و شاهد رونق و افزایش قیمت‏‌های مناسب در بازار ارزهای دیجیتال باشیم که بالاخره این اتفاق افتاد و می‏‌توان این حرکت مثبت بیت کوین را به عنوان یک حرکت رو به بالا و کسب یک موفقیت ارزشمند در نظر گرفت.

مقاومت قیمت بیت کوین در مقابل رکود های اخیر ، برخلاف پیش‌بینی ها

باید توجه داشت که کسب چنین موفقیتی در چه شرایط بسیار دشواری اتفاق افتاده است. یکی از دشواری‏های این شرایط مربوط به این است که بیت کوین به تازگی و در حدود یکی دو هفته‌‏ی قبل بود که قیمت‎های نزدیک به 6 هزار دلار را تجربه کرده بود و این در حالی اتفاق افتاده بود که قیمت این ارز دیجیتال تا 8 هزار و 400 دلار هم رسیده بود و کاهش شدید قیمت بیت کوین از 8 هزار دلار و خورده‌‏ای به نزدیکی 6 هزار دلار را کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال به عنوان ضربات محکمی بر پیکره‌‏ی بازار ارزهای دیجیتال می‌‏دانستند و این احتمال داده می‌‏شد که بازار تا مدت‏ها نتواند شرایط مثبت قبلی را فراهم نماید که بالاخره بعد از گذشت چندین هفته، شاهد آن هستیم که بازار به سمت یک جهش مثبتی دیگر نیز در حال حرکت می‏‌باشد.

اعلام استقلال بیت کوین و بازار ارز‌ دیجیتال از مشکلات اقتصادی نظام های مالی

از دشواری‏‌های دیگر کسب چنین موفقیتی، می‏‌توان به شرایط مالی و اقتصادی فعلی دنیا اشاره کرد که در این شرایط اکثر نظام‏‌های مالی دنیا با مشکل مواجه بوده و بسیاری از کشورهای مطرح در دنیا، وارد جنگ اقتصادی شده‏‌اند. در این شرایط همیشه از بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال این انتظار را داشتیم که دچار کاهش قیمت‏‌های بسیار شدیدی شود و وضعیت بازار به شرایط اضطراری تغییر نماید. حال با کسب این موفقیت مشاهده می‏‌شود که نه تنها بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال از وجود شرایط فعلی در دنیای اقتصادی، دچار تأثیرات منفی نشده‌‏اند، بلکه توانسته‏‌اند با غلبه بر تأثیرات این وضعیت، خود را یک قدم بالاتر برده و بر استقلال خود از نظام‏‌های مالی دنیا بیفزایند.

درست است که ارزهای دیجیتال در عمل از نظام‏‌های مالی و کشورهای دنیا مستقل هستند ولی این نکته را باید در نظر داشت که در ماه‌‏ها و زمان‏‌های قبلی نظام‏‌های بانکی و برخی از دولت‏‌ها، به راحتی می‏توانستند با گرفتن تصمیماتی خاص، بازار ارز دیجیتال و بخصوص بیت کوین را تحت تأثیر قرار دهند که در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که نظام‏‌های بانکی و کشورها، این قدرت خود را تا حدودی از دست داده‌‏اند.

به نوعی می‏توان گفت که بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال در جهت استقلال کامل خود از اقتصاد دنیا، حرکت می‏‌کنند و این امر باعث می‏ شود که بر جذابیت استفاده و کاربرد ارزهای دیجیتال توسط بسیاری از افراد افزوده گردد و شاهد گسترش و توسعه‏‌ی هر چه بیش‏تر استفاده و کاربرد ارزهای دیجیتال در بین مردم از سراسر دنیا باشیم که در شرایط محدودیت به سر می‌‏برند و ارز دیجیتال را به عنوان دروازه‌‏ای برای رهایی از محدودیت‏‌های اقتصادی در نظر می‌‏گیرند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.