با قسطنطنیه ( کنستانتینوپول) هارد فورک پیش رو ، اتریوم چه خواهد شد؟

با قسطنطنیه هارد فورک پیش رو ، اتریوم چه خواهد شد؟

با قسطنطنیه ( کنستانتینوپول) هارد فورک پیش رو ، اتریوم چه خواهد شد؟

قسطنطنیه چیست ؟ و با ارز دیجیتال اتریوم چه خواهد کرد؟

اتریوم  در آستانه  ی اجرای هاردفورک قسطنطنیه در  حدود 16 ژانویه  است و اولین چیزی که باید به آن اشاره کرد این است که این هارد فورک یک بلاک چین جدید ایجاد خواهد کرد ، اما نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این است  که این هارد فورک یک هارد فورک منازع و متضاد با اتریوم نیست . پیش از این ، هنگامی که اتریوم کلاسیک و اتریوم از هم جدا شدند ، اختلاف‌نظر جدی در مورد مفاهیم مختلف وجود داشت و در این نزاع  ما دو اردوگاه داشتیم که راه های  جداگانه‌ای برای حل این اختلاف  داشتند .

قسطنطنیه : یک هارد فورک سازگار و صلح طلب

هارد فورک پیش روی اتریوم نزاعی  را به راه نخواهد انداخت ، فرضیه ها بر این است که  که ماینر ها  به زنجیره جدید سوئیچ خواهند کرد، تمام  قراردادهای هوشمند فعلی در بلاک چین فعلی اتریوم در زنجیره جدید تکرار خواهند شد این هارد فورک درواقع  ارتقا کلی بلاک چین اتریوم است و نوعی شکاف و جدایی از جامعه فعلی اتریوم محسوب نمی‌شود ارتقاء بلاک چین اتریوم  تغییری مهم و قابل توجه است ، به همین دلیل است که  سازندگان اتریوم نیازمند یک هارد فورک هستند . با توجه به  تغییرات بزرگی که قرار است رخ دهند اتریوم باید یک هارد فورک داشته باشد.

بطور معمول با انتشار هر هارد فورک سکه های جدید بوجود می‌آیند اما از آنجاییکه قسطنطنیه یک ارتقاء در اتریوم است ، بنابراین شکاف در اتریوم نتیجه چندان محتملی نیست.  هرچند ممکن است  که برخی از استخر های بزرگ  استخراج تصمیم  بگیرند  مسیر جداگانه ای پیش گرفته و سکه جدید ایجاد کنند. اما با این وجود به احتمال زیاد سکه های جدید تولید نخواهد شد. هرچند باید دید چه پیش خواهد آمد!

اتریوم به کجا می رود؟

در حال حاضر، اتریوم  در مرحله گذار کاملاً بحرانی قرار دارد. که این  فاز گذار یا به  تغییر شکل اتروم می انجامد و یا در بلند مدت به شکست اتریوم ختم خواهد شد. این  فورک درواقع حرکتی است بسوی استفاده از  اثبات انجام کار بجای روش  اثبات سهام.  (در اثبات انجام کار ماینر ها با انجام عملیات سخت ریاضی سکه هایی بعنوان پاداش از آن ارز دریافت می‌کنند درحالی که در روش اثبات سهام، هر ماینر بر حسب میزان توان خود در حل مسئله کارمزد دریافت می‌کند و هیچ پاداش بلاکی وجود ندارد) ارتقا قسطنطنیه بخشی از این ارتقا در روش کار را داراست.

اگر اتریوم  بخواهد رهبر برتر جهان Dapp بماند، باید به مقیاس پذیری نیز توجه کند. ما راه حل لایه دو مقیاس پذیری را داریم  ، بهرحال با ارتقا جدید ، تراکنش های  اتریوم  ارزان تر و سریع تر شده  و در عین حال  این انشعاب پاداش ماینر ها را از سه اتریوم برای یک بلاک به دو اتریوم کاهش خواهد داد.

چه اتفاقی برای توکن های ERC۲۰ شما در طی ارتقا قسطنطنیه خواهد افتاد ؟

توکن های ERC۲۰ نوعی از قراردادهای هوشمند هستند که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شوند . بنابراین آن ها  نیز  با سایر اجزای  دیگر به زنجیره جدید منتقل خواهند شد. پس مطلقا ً هیچ نیازی به انجام کاری نیست . در حقیقت ، ارتقاء اتریوم جدید در حال انجام است تا توکن های ERC۲۰ و ERC۷۲۱ شما نیاز به Gas (هزینه پرداخت معامله ) کمتری داشته باشند.

هارد فورک قسطنطنیه به بهینه سازی کانال‌های دولتی کمک می‌کند

بخش مهم دیگر ارتقا قسطنطنیه به بهینه‌سازی کانال‌های دولتی کمک خواهد کرد . بنابراین ما در این ارتقاء  می‌توانیم به راستی شاهد راه‌حل‌های لایه دومی باشیم که با آن ها این هارد فورک می‌تواند کمک کند که  فرآیند State channels حتی آسان‌تر شود .

قسطنطنیه و مقاومت در مقابل ای سیک ها

نکته مهمی که در هارد فورک قسطنطنیه باید بدانیم این است که توان ایسیک ها در قسطنطنیه گنجانده نشده است و در حال حاضر بحث های زیادی در خصوص این موضوع درجریان است. پروپزالی که برای پیشرفت در حرکت از روش اثبات انجام کاربه روش اثبات سهام  ارائه شده میتواند ای سیک هایی که جعبه های بزرگ ماینینگ هستند و یا کامپیوتر های ویژه ی استخراج ارزهای دیجیتال  را بتدریج  مسدود کند.

در گذشته ، اتریوم تنها با استفاده از یک کارت گرافیک ساده  قابل استخراج بود اما ای سیک ها بازی را تغییر دادند و بسیاری از ماینر های خانگی و ماینر های کوچک تر را در خصوص این و آنچه ای سیک ها به بار آورده اند نگران ساختند ، اما این اتفاق در هارد فورک قسطنطنیه اتفاق نخواهد افتاد.

اگر شما یک ماینر اتریوم هستید

اگرشما یک ماینر اتریوم هستید و از طریق یک استخر استخراج ماین می‌کنید ، اوپراتور های استخر ها بایستی نرم افزار خود را آپدیت نمایند ، بنابراین باز هم نیازی نیست شما کار خاصی انجام دهید.

مراقب کلاهبرداری ها باشید!

مراقب کلاهبرداری ها باشید . در حال حاضر چیزی به نام  Ethereum Nova وجود دارد  که اساس کار آن فیشینگ کلیدهای خصوصی مردم و دزدی پول است. فقط به خاطر داشته باشید که شما مجبور نیستید هیچ کار خاصی برای فورک Constantinople انجام دهید. کلیدهای خصوصی خود را در هر جایی قرار ندهید، هیچ ایر دراپ  / airdrop مجانی یا هیچ گونه توکنی  رایگان نخواهد بود. سایت‌هایی که ادعا می‌کنند یک فورک  جایگزین هستند، چیزی جز اسکمر نیستند. بنابراین تاکید میکنیم شما ” واقعاً نیازی به انجام هیچ کاری ندارید جزاینکه از دادن کلیدهای خصوصی خود به این افراد اجتناب کنید تا آن‌ها نتوانند پول شما را بدزدند!”

اگر اتریوم یا توکن های شما در یک اکسچنج  باشند چه؟

اگر چه بهترین روش این است که ارزهای دیجیتال خود را در اکسچنج ها نگهداری نکنید ، چرا که صرافی ها بیشتر یک بازار برای معامله هستند.  اما اگر شما یک تریدر ارز دیجیتال هستید، و هدفتان معاملات روزانه این ارز دیجیتال است می‌توانید اتریوم خود  را در کیف پول صرافی های شناخته شده و امنی نگه دارید  که اعلام کرده اند از هارد فورک اتریوم پشتیبانی می‌کنند و در این صورت آن ها هستند که نیاز به ارتقاء دارند و بنابراین باز هم  ” شما نیاز به انجام هیچ کاردیگری ندارید.”

منبع : coinnounce

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

2 نظرات

  1. در خصوص بند اخر…كيف پول بنده در همون سايتي كه معرفي كرديد هست….اون سايت ارتقا پيدا ميكنه؟

    • سلام
      در خصوص پشتیبانی از ارزها سایت های صرافی خودشون اطلاع رسانی میکنن . باید بررسی کنید که این سایتی که میفرمایین چنین اطلاعیه ای داده یا خیر

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.