پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
پروژه های ICO

آمریکا به عنوان بهترین کشور در زمینه پیاده سازی ICO

بر اساس گزارشات منتشر شده، آمریکا به عنوان بهترین کشور در زمینه پیاده سازی پروژه‎های ICO می‏‌باشد.

پروژه های ICO

ارزهای دیجیتال با ظهور و پیدایش خود، دنیای تجارت را به گونه‌‏ای تحت تأثیر قرار داده و دگرگون نمودند که علاقه و رغبت عموم برای سرمایه‌گذاری و کسب ارزهای دیجیتال به صورت چشمگیری افزایش یافت و شاهد انقلابی در این زمینه شدیم. ارزهای دیجیتال در یک سال اخیر، به قدری پر سود و پر استفاده بودند که برخی از افراد و سرمایه‌گذاران تصمیم گرفتند که حساب ویژه‏‌ای را در این صنعت باز کرده و نسبت به ایجاد و تولید ارز دیجیتال مخصوص به خود اقدام نمایند. البته هدف از ایجاد ارزهای دیجیتال مخصوص به خود فقط کسب درآمد و سودآوری از آن‏‌ها نمی‌‏باشد.

بلکه دلایلی مانند کاهش نفوذ قدرت‏‌ها و تجارت‏‌های جهانی بر اقتصاد داخلی کشورها، که باعث تولید و به وجود آمدن ارزهای دیجیتال مخصوص به خود کشورها شد، همچنین ایجاد ارزهای دیجیتال برای استفاده و کاربرد در راستای رفع نیازهایی خاص نیز از جمله دیگر کاربردها و دلایل پیدایش این ارزها بوده است که افراد با استفاده از تولید ارز دیجیتال خاص، در پی رفع مشکل و مسئله‌‏ی خاص موجود در جامعه بوده‎اند تا نیاز گروه مشخصی از این راه تأمین شود و حتی برخی دیگر از ارزهای دیجیتال نیز تنها برای رفع مشکلات و ضعف‎های ارزهای قبلی در بازار ارزهای دیجیتال به وجود آمده‏‌اند، حال به هر دلیلی که باشد، همه روزه شاهد تولید ارز دیجیتال خاصی هستیم که از این حیث می‏‌توان سال 2018 را سال شکوفایی و رونق ICOها نامید.

ICO اصطلاحی برای ورود به ارز دیجیتال

در واقع ICO اصطلاحی است که برای ورود ارز دیجیتال تازه تولید شده به بازار ارز دیجیتال از آن استفاده می‌‏شود. بدین‌گونه که وقتی قرار است ارز دیجیتال جدیدی وارد بازار شود، طی یک پروژه و یا فعالیتی، تعداد بسیاری از این ارزها برای عموم عرضه می‏‌شوند. در واقع در ابتدای کار عرضه، قیمت این ارزها پایین بوده و در پی روش‌‏ها و طرح‌‏های تبلیغاتی مختلف تولیدکنندگان آن‏‌ها سعی در ارائه‌‏ی این ارزها به سرمایه‌گذاران و علاقه‎مندان ارزهای دیجیتال می‌‏باشند.

پروژه‌های انجام شده بر روی ICO

در این بین همانطور که گفته شد، در طی یک سال اخیر تعداد بسیار زیادی پروژه‎ی ICO شکل گرفته و انجام شده است که برخی از آن‏‌ها موفقیت‌آمیز بوده ولی برخی دیگر با شکست مواجه شده‌‏اند. بر این اساس، آمار منتشر شده نشان می‌‏دهد که کشورهای آمریکا، سوئیس و سنگاپور در زمینه‌‏ی پیاده‌سازی و کسب موفقیت در پروژه‌‏های ICO در این کشورها، نسبت به کشورهای دیگر از موفقیت بیش‏تری برخوردار بوده‌‏اند. بدین‌صورت که در این رتبه بندی، آمریکا اول شده و کشورهای سوئیس و سنگاپور به ترتیب دوم و سوم شده‎اند که این آمار در تصویر زیر قابل مشاهده است:

آمار پروژه های ICO

همانطور که در تصویر بالا، قابل مشاهده است، در کشور آمریکا، در حدود 30 پروژه‌‏ی ICO به موفقیت رسیده‌‏اند، در کشور سوئیس این تعداد 15 عدد بوده و در کشور سنگاپور نیز تعداد پروژه‎های ICOای که کسب موفقیت نموده‌‏اند، 11 عدد می‌‏باشد. البته کشورهایی مانند روسیه، انگلیس و چین نیز در این زمینه موفق بوده‎اند ولی نتوانسته‌‏اند که رتبه‌‏های بالاتری را برای خود اختصاص دهند. با وجود اول شدن آمریکا در این رتبه‎بندی، این کشور همچنان با وضع برخی از قوانین محدود کننده، به دنبال مقابله با پیشرفت و همگانی‌‏تر شدن استفاده از ارزهای دیجیتال می‌‏باشد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.