بهبود نسبی بازار ارز دیجیتال بیت کوین

اپراتورهای مختلف ارزهای دیجیتال برای راه اندازی یک سیستم ریتینگ ( Rating ) که درجه بندی ارزهای مختلف برای تامین امنیت را تعیین می‌کند دست به دست هم دادند. این درجه بندی از 5 سطح تشکیل شده است که ارز دیجیتال سطح اول کمترین تامین کننده امنیت و دارایی سطح پنجم از بیشترین سطح امنیت بهره می‌برد. این سیستم درجه بندی در جهت تسهیل کارهای مدیرانی است که به دلیل وضعیت قانونی نامعین از این حیطه دور شده‌اند.

همزمان با کاهش قیمت ارزهای دیجیتال، اظهار نظرات منفی فراوانی هم روانه بازار می‌شوند. در همین راستا مارک کوبان نیز همچنان موضع منفی خود را درباره ارزهای دیجیتال حفظ کرده است. پیروی کردن از اظهار نظرات منفی در بازار کار سختی نیست ولی با این حال ما معتقدیم که کاهش قیمت اخیر ممکن است یک تله خرسی قبل از آغاز جهش قیمت بیت کوین در بازار باشد.

شایان ذکر است بازار خرسی کنونی که به رهبری بیت کوین صورت گرفته است سبب کاهش میزان تسلط ارز دیجیتال بیت کوین در بازار و رسیدن این عدد به 67.5 درصد شده است. این آمار نشان می‌دهد طرفداران ارز دیجیتال بیت کوین پس از تجربه افت قیمت اخیر، جذب آلت کوین ها شده و آن‌ها را به عنوان دارایی برای سرمایه گذاری انتخاب کرده‌اند.

ارز دیجیتال بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین دوباره با یک سطح حمایت خرید در محدوده 7,700 دلار روبه رو است. این موضوع به عنوان یک عامل مثبت در نظر گرفته شده و نشان می‌دهد گاوها تمام تلاش خود را برای دفاع از سطح حمایتی 7,451.63 تا 7,337.78 دلار به کار خواهند بست. شاخص قدرت نسبی در محدوده فروش بیش از حد قرار دارد که این موضوع احتمال شروع روند صعودی را در نمودار قیمت بیت کوین بیشتر کرده است. لازم به ذکر است بیت کوین در مسیر کاهش قیمت خود به سمت سطوح پایین‌تر، با سطوح مقاومت در محدوده شاخص های میانگین متحرک روبه رو خواهد شد.

 

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

تریدرهای ریسک پذیر می‌توانند حد ضرر خود را در محدوده 7,700 دلار در نظر بگیرند. نخستین قیمت هدف در محدوده 9,080 قرار دارد. شکست شاخص میانگین متحرک را می‌توان به عنوان نشانه مثبت در شرایط فعلی در نظر گرفت. شکست قیمت در محدوده خط روند نزولی می‌تواند روند حرکت قیمت این ارز دیجیتال را به سمت سط.ج مثبت تغییر دهد.

از طرفی، اگر خرس‌ها بتوانند قیمت جفت ارز بیت کوین/ دلار را به محدوده زیر 7,451.63 و 7,337.78 دلار هدایت کنند احتمال تغییر روند نزولی شکل گرفته در نمودار کاهش می‌یابد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.