قیمت بیت کوین

بهبود وضعیت بازار ارز دیجیتال

بهبود وضعیت ارزهای دیجیتال

بعد از گذشت دوران افول و ناراحت کننده‏‌ی بازار ارز دیجیتال ، از روز 16 ژولای، شاهد تغییراتی مثبت در بازار ارز دیجیتال بوده‏‌ایم. در حالی که شرایط افت ارزش ارزهای دیجیتال و در رأس آن‌‏ها، بیتکوین در حال ادامه بود، به یک‌باره، قیمت بیت کوین شاهد جهشی قابل توجه شده و قیمت آن از حوالی 6500 دلار به 7200 دلار افزایش یافت. البته این افزایش ادامه‌دار بوده و در روز 17 ژولای نیز شاهد افزایش متداوم ارزش بیتکوین هستیم که قیمت این ارز در حال حاضر به 7500 دلار افزایش پیدا کرده است.

همانطور که می‌‏دانید ارز دیجیتال غیر از بیتکوین، که به اصطلاح به آن‏‌ها ” AltCoin ” گفته می‌‏شود، همواره تحت تأثیر قیمت بیت کوین هستند به طوری که با افزایش قیمت بیتکوین شاهد افزایش قیمت تقریباً همه‏‌ی ارزهای دیجیتال هستیم و در شرایط برعکس، با کاهش قیمت بیت کوین، قیمت اکثر ارزهای دیجیتال نیز کاهش می‏‌یابد. حال با در نظر گرفتن شرایط حاضر، شاهد این امر هستیم که قیمت و ارزش ارز دیجیتال در حال افزایش است و این بر کل ارزش بازار ارز دیجیتال نیز تأثیر خواهد گذاشت و اگر این روند رو به مثبت ادامه داشته باشد، مطمئناً رونق بازار ارزهای دیجیتال، به روزهای پر شکوه خود خواهد رسید.

نظر کارشناسان نسبت به تغییرات قیمت بیت کوین

در این بین نظرات و افکار متفاوتی نسبت به عملکرد بیت کوین مطرح است. کارشناسان این اعتقاد را دارند که ممکن است قیمت بیت کوین و در نتیجه ارزهای دیجیتال، بیش‏تر از شرایط فعلی نیز افزایش داشته باشد و این شرایط فقط زمانی عملی خواهد شد که بیتکوین بتواند از مرز 7700 دلار بالاتر رود. در واقع این مرز به عنوان نقطه‏‌ی شکست رو به بالای بیت کوین در بازار بورس ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است که پیش ‏بینی می‏‌شود در صورتی که بیتکوین بتواند از این مرز عبور کند، به قیمت 9 هزار دلار و حتی 10 هزار دلار نیز برسد و این به معنای شروع زندگی دوباره‌‏ی بازار ارزهای دیجیتال می‌‏باشد.

از طرفی، افرادی هستند که این اعتقاد را دارند که شرایط افول بیت کوین به معنای شرایط به اصطلاح ” اصلاح بازار ” می‏‌باشد. بدین صورت که این افراد عقیده دارند شرایط فعلی بیت کوین که در بازه‌‏ی قیمت خیلی پایین‏‌تر از سال پیش قرار دارد، یک روند اصلاح بازار بوده و در ماه‏‌های آینده، شاهد افزایش چشم‌گیر قیمت بیت کوین و در نتیجه افزایش رونق بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود.

نگرش های منفی نسبت به بیت کوین

البته در این بین افراد دیگری هم هستند که نظرات و نگرش‏‌های منفی را نیز در نظر می‌‏گیرند. به عقیده‏‌ی این افراد اگر بیتکوین نتواند مرز 7700 دلار را بشکند و شاهد کاهش قیمت آن تا 7 هزار دلار و یا کم‏تر باشیم. این روند به عنوان زنگ خطری برای بیت کوین بوده و ممکن است قیمت این ارز در یک شیب تند رو به پایین قرار گرفته و تا 5500 دلار نیز کاهش داشته یابدکه می‏‌تواند ضربه‌‏ی بسیار شدیدی برای بازار ارزهای دیجیتال باشد. ولی در حال حاضر وضعیت بازار سبز بوده و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال از سودهای بدست آمده از این وضعیت لذت می‌‏برند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.