سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

بیت کوین بهتر است یا بیت کوین کش ؟

راجر ور مدیرعامل Bitcoin.com که در دنیای ارز دیجیتال به مسیح بیت کوین معروف است، طرفدار سرسخت بیت کوین کش است. او به تازگی در مورد بیت کوین و بیت کوین کش اظهاراتی داشته است و موضع خود را در مورد آن ها مشخص کرد. او بیان کرد که هر کاری که بیتکوین توانایی انجامش را دارد، بیتکوین کش همان را بهتر انجام می دهد.

راجر ور در واقع صحبت هایی که  گابریل کاردونا، مدیر سرویس های دولوپ و رییس تحقیق و توسعه بیتکوین کش داشت را مطرح کرد و اعلام کرد که با او موافق است.

صحبت های او با بحث در مورد ارز دیجیتالی که ایلان ماسک در مورد آن صحبت کرده بود و گوشی گلکسی S10 که کیف پول ارز دیجیتال دارد شروع شد و در نهایت به بحث در مورد این که بیتکوین بهتر است یا بیتکوین کش به پایان رسید.

هفته گذشته همچنین پلتفرم جدید پرداختی در حوزه ارز دیجیتال معرفی شد که نام Tippin.me بود و به کاربران اجازه می داد تا بتوانند از طریق کیف پول های شخصی بر بستر شبکه لایتنینگ بیت کوین ارسال و دریافت کنند.

ارز دیجیتال بیت کوین یا بیت کوین کش در شبکه لایتنینگ

راجر ور در این باره بیان کرد:

همه در مورد خدمات متصدی هیجان زده هستند. اگر شما از خدمات متصدی هیجان زده هستید، به نظرم کل جریان را اشتباه متوجه شده اید.

شبکه لایتنینگ یا بیت کوین کش

کاردونا در این سخنرانی اعلام کرد که الان در برهه ای هستیم که بازار شبکه لایتنینگ داغ است و این موضوع به خاطر حضور افراد جدیدی است که در بحث هایی که سال 2014 و 2015 پیش آمده بود، حضور نداشتند. به خاطر کمپین هایی که در شبکه اجتماعی برگزار می شود و سانسورهایی که وجود دارد، مردم فکر می کنند که شبکه لایتنینگ بهتر است.

کاردونا عنوان کرد که کاربران بیتکوین تجربه زیادی از کار کردن روی شبکه لایتنینگ ندارند و این موضوع را برای کاربر سخت می کند در حالی که بیتکوین کش اینطور نیست. راجر ور هم در ادامه گفت زمان شبکه لایتنینگ در مقایسه با بیت کوین کش اصلا قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به کیف پول Bitcoin.com بیان کرد که در صفحه Bitcoin.com تعداد افرادی که بیتکوین کش ارسال و دریافت می کنند از کل تاریخچه شبکه لایتنینگ بیشتر است.

مسیح بیت کوین در ادامه گفت که احساس تنفری نسبت به شبکه لایتنینگ ندارد و امیدوار است که این شبکه موفق شود. او همچنین بیان کرد که امضای شنور (Schnorr Signatures) در بیتکوین کش هم به اجرا در خواهد آمد و در ۱۵ ماه می آپدیت آن به دست کاربران می رسد. او اضافه کرد که میتوان از شبکه لایتنینگ در بیت کوین کش هم استفاده کرد.

کاردونا با تاکید بر این که مدل بیتکوین کش بهتر از شبکه لایتنینگ بیت کوین است توضیح داد:

هر کاری که بیتکوین توانایی انجامش را دارد، بیتکوین کش بهتر انجام می دهد. می دانم که بیان این موضوع باعث عصبانیت برخی افراد می شود اما حقیقت است.

منبع: ambcrypto

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.