پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تحلیل قیمت ارز دیجیتال اتریوم – 29 اردیبهشت

بد نیست کمی از بحث داغ این روزهای بیت کوین فاصله بگیریم و نگاهی هم به رفتار اخیر اتریوم در بازار بیندازیم. تحلیل ارز دیجیتال اتریوم با توجه به نموداری که در دست داریم به نظر پیچیده نیست چون همان‌طور که در این نمودار می‌بینید خط‌ها، در حال تکامل پروسه یک منحنی رو به بالا هستند و وجود ناحیه نارنجی رنگ در این منطقه را نمی‌توان به منزله وجود یک بازار خرسی در نظر گرفت واین امر بیشتر به شکل گیری قسمت پایینی یک منحنی رو به بالا شباهت دارد.

تحلیل قیمت اتریوم به زبان نمودار

وجود شمع مربوط به حجم بازار چیزی نیست که بتوانیم آن را نادیده بگیریم و دقیقا همان علامتی است که خرس‌ها منتظر مشاهده آن هستند و همچنین شکست خط سبز حمایت می‌تواند وجود بازار خرسی را به واقعیت تبدیل کند. اگر قادر باشیم حداقل یک روز دیگر هم به همین روال پیش رویم، بهتر می‌توانیم درباره مسیر آینده این خطوط پیش بینی کنیم. طبق اطلاعات به دست آمده از سایت btc احتمال افت قیمت برای دومین ارز دیجیتال برتر دنیا وجود دارد و به نظر می‌رسد که احساسات بازار به سمت خرسی شدن تمایل دارد ولی به نظر من (نویسنده) همچنان علائم صعودی برای قیمت این ارز دیجیتال وجود دارد.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال اتریوم

همانطور که مشاهده می‌کنید یک دامنه بزرگ بین سطوح 225 و 250 وجود دارد. شکست حجم 225 می‌تواند منجر به صعود قیمت شود و انتظار می‌رود سطح حمایت بعدی هم نقطه 205 باشد. از طرفی شکست 250 به منزله ادامه رالی افزایش قیمت نخواهد بود ولی به هر حال عوض شدن شرایط به قدرت شکست قیمت و حجم آن بستگی دارد. هر چه قدرت حجم معاملات و شکست قیمت 250 بیشتر باشد شانس بیشتری برای تصحیح قیمت وجود دارد. همچنین با دنبال کردن منطقه کوچکی که در سمت راست نمودار تشکیل شده است می‌توانیم سطح 240 را به عنوان سطح مقاومت در نظر بگیریم.

اما چه خواهد شد؟

معمولا اگر نشانه‌های خرسی بازار رو به ضعیف شدن باشند، هنگام طی مسیر صعودی قیمت در بازار، حجم معاملات هم افزایش می‌یابد. از این نشانه می‌توان در تحلیل رفتار ارزهای دیجیتال استفاده کرد ولی در حال حاضر ما شاهد چنین اتفاقاتی در مورد نمودار پیش رو نیستیم. ممکن است در روزهای آینده شاهد صعود قیمت این ارز دیجیتال باشیم.

به نظر من و طبق پیش بینی من احتمال افزایش قیمت تا 255/260 و سپس افت فاحش قیمت وجود دارد.

منبع: tradingview

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.