تحلیل قیمت ارز های دیجیتال

تحلیل قیمت بیت کوین از زبان نمودارها – 30 خرداد

اگر شما هم در این روزهای حساس به دنبال راهی برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بیت کوین می‌گردید، مطالعه مقاله زیر مفید خواهد بود.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

پیش از این، در تحلیل‌های تکنیکال قیمت بیت کوین یادآور شده بودیم که قیمت این ارز دیجیتال قبل از شروع روند صعودی خود، یک اصلاح قیمت را تجربه خواهد کرد و به نظر می‌رسد طی چند روز اخیر، خرس‌ها تلاش‌های زیادی برای پایین کشیدن بازار انجام داده‌اند ولی گاوها با مقاومت خود تحقق این امر را به تاخیر انداخته‌اند.

با این حال من ( نویسنده ) همچنان معتقدم که بیت کوین روند کاهش قیمت خود را تا مرز 8500/8800 دلار ادامه خواهد داد و پس از آن با تشکیل یک روند صعودی، به 9850 و سپس 10,550 دلار خواهد رسید که این نقطه به نوعی هدف قیمت فروش فوری خواهد بود.

در حالی که ما منتظر افت قیمت به سمت 8,800 دلار هستیم، باید به این نکته توجه کنیم که ممکن است قیمت این ارز دیجیتال  بدون تصحیح قیمت، روند صعودی خود را آغاز کند.

تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین

در حال حاضر اگر بیت کوین موفق به شکست قیمت شود، موقعیت کنونی را می‌توان به عنوان سطح مقاومت فوری و موقعیت خرید در نظر گرفت.

از طرفی با توجه به منحنی قرمز رنگ ترسیم شده در نمودار، امکان افت قیمت در سطح 10,000 دلار هم دور از انتظار نخواهد بود.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال

قیمت ارزهای دیجیتال

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 10 هزار دلار چقدر است؟

قیمت این ارز دیجیتال در حال  نزدیک شدن به 9,470 دلار است و بیتکوین در این سطح تقلای زیادی برای بالا بردن قیمت خود خواهد کرد و در صورت عدم موفقیت به شکست این سطح، احتمال سقوط قیمت به سطح 8,500/8,800 دلار دور از انتظار نخواهد بود.

ولی شکست قیمت در سطح 9,470 دلار منجر به افزایش قیمت و رسیدن قیمت بیتکوین به 10,000 دلار خواهد شد. بنابراین موقعیت بیت کوین در سطح 9,470 دلار بسیار حساس خواهد بود.

قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

با این حال بیت کوین راه طولانی برای رسیدن به قیمت 10,000 دلار پیش رو ندارد

شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید:

چه زمانی برای خرید بیت کوین مناسب است؟

از سرمایه خود در برابر کلاهبرداران ارز دیجیتال محافظت کنید

منبع: tradingview

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.