تحلیل قیمت بیت کوین و آلت کوین ها

روز سه شنبه 17 سپتامبر بیشتر آلت کوین‌ها موفق به ثبت افزایش قیمت در نمودار روزانه خود شدند، این در حالی است که بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا در محدوده 10,200 دلار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد.

ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال بیت کوین که در اواسط روز گذشته توانست قیمت خود را به 10,320 دلار برساند، ادامه روز کاری خود را با ثبت افزایش قیمت جزئی 0.8 درصدی در محدوده 10,200 دلار سپری کرد.

قیمت بیت کوین

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید مثلث نزولی  شکل گرفته در نمودار قیمت این ارز دیجیتال در سطح فیبوناجی بازگشتی با یک الگوی لوور های ( Lower High ) نا موفق همراه است.  اگر چه بیت کوین نتوانست به این سطح نزدیک شود ولی موفق به حفظ سطح حمایت یک روزه 9100 دلاری شد بنابراین می‌توان گفت طرفداران ارز دیجیتال بیت کوین تا زمان شکسته شدن سطح 9,100 دلار دیدگاه گاوی خود را حفظ خواهند کرد.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

به نظر می‌رسد بیت کوین در یک چرخه حساس قرار دارد. اگر سطح 9,800 دلار شکسته شود سطح فیبوناجی 0.786   حفظ خواهد شد و در این صورت ممکن است قیمت بیت کوین به 11,000 دلار هم برسد.

ارز دیجیتال بیت کوین در بازه زمانی یک ماهه روند صعودی داشته، ولی در نمودار هفتگی و روزانه خود با علائم بازار خرسی همراه است.

طبق تحقیقات انجام شده توسط شرکت بریتانیایی Michelmores LLP، 20 درصد از سرمایه گذاران در انگلستان دارایی‌های خود را به بازار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اختصاص داده‌اند.

یک تحقیق دیگر از یک موسسه آمریکایی نشان می‌دهد که وجود ارز دیجیتال بیت کوین بین انتخاب ‌های اول سرمایه گذاران نسل Y ( نسل هزاره – متولدین ۱۹۸۰ میلادی تا ۲۰۰۰ میلادی ) سه برابر بیشتر از نسل X ( متولدین ۱۹۶۳ میلادی  تا ۱۹۸۰ میلادی ) است.

ارز دیجیتال اتریوم هم در ادامه روند گاوی خود با افزایش قیمت 8.76 درصدی در محدوده 208.26 دلار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد.

از بین ارزهای دیجیتال برتر، ارزهای ریپل، ترون و تزوس موفق به ثبت افزایش قیمت  10 درصدی روزانه شدند  و به دنبال آن‌ها، ارزهای ایوتا و استلار هم با افزایش قیمت 7 درصدی در روز روبه رو بودند.

مقدار کل سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال حدودا 270.1 میلیارد دلار است که بیت کوین 68.3 درصد از این مقدار را از آنِ خود کرده است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.