تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم و ریپل و… (14 اردیبهشت)

طبق اظهارات جفری اسپرچر ( Jeffrey sprecher)، مدیر اجرایی صرافی بین قاره ای ICE  ، این شرکت در حال بارگزاری دارایی‌های دیجیتال، روی پلتفرم بکت ( bakkt ) است. این موضوع به ICE در خرید دارایی ‌ها با تخفیف کمک کرده است که تحقق این امر، اگر بازار گاوی وجود نداشت، ممکن نبود. جفری از bakkt انتظار دارد که این صرافی از اواخر 2019 شروع به کار کند. تحلیل قیمت ارز دیجیتال از مهم ترین قسمت های سرمایه گذاری است. در این مقاله به تحلیل قیمت بیت کوین و قیمت اتریوم و قیمت ریپل و قیمت بیت کوین کش می پردازیم.

از زمانی که بازار وارد فاز خرسی شده است، سرمایه گذاران سازمانی بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. ثبات در بازار ارز دیجیتال نیازمند سرمایه کافی است. طی یک تحقیق در مورد 411 تن از سرمایه گذاران سازمانی، 47 درصد از شرکت‌کنندگان تصدیق کردند که دارایی‌های دیجیتال سهم خاصی در سرمایه گذاری‌های آن‌ها دارد. جاذبه اصلی این موضوع ارتباط پایین آن با دیگر دارایی‌ها است. از طرف دیگر، مقررات مبهم، فقدان اصول، نوسان و غیره برخی از موانع در سرمایه‌گذاری دیجیتال هستند. همراه با دخالت سازمانی، خرید انبوه ارز دیجیتال می‌تواند سبب افزایش قیمت آن  شود. در این خصوص بازار‌ها شاهد رشد قیمت ارز دیجیتال فیسبوک که با نام FB coin  شناخته شده است هستند.

ارز دیجیتال فیسبوک

طی مکالمه چند تن از منابع آگاه با مجله وال‌استریت، آن‌ها گفته اند که فیس بوک به دنبال افزایش سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری روی استیبل کوین ارز دیجیتال خود است.  با دسترسی انبوه فیس‌بوک، ارز دیجیتال با سرعت بیشتری به مسیر اصلی خواهد برگشت.
بهبودهای اخیر در مورد قیمت بیت کوین ، توانسته است جمع کل سرمایه گذاری‌های بازار را به چیزی بیشتر از 100 میلیارد دلار برساند. در مورد آلت‌کوین ها هم روند صعودی قابل قبولی انتظار می‌رود.

با این بهبود در اوضاع بازار آیا زمان خرید ارز دیجیتال رسیده است؟ برای پاسخ به این پرسش با ما همراه باشید.

تحلیل قیمت بیت کوین /  دلار

بیت کوین به سطح مقاومت 5900 دلاری خود رسیده است. این نرخ افزایش قیمت خوشایند است و به همراه  اعتماد سازی در بازار گاوی این نکته را در بر دارد که بازار ارز دیجیتال رو به بهبود است. اگر قیمت بیت کوین به بیش از 5900 دلار برسد می‌تواند به یک نگرش مثبت در بازار منجر شود.  یک مقاومت روان‌شناختی کوچک در 6000 دلار وجود دارد ولی انتظار شکسته شدن این قیمت می‌رود. سطح مقاومت بعدی 6480.54 دلار است و ما انتظار داریم که به یک سطح مقاومت سرسختانه بین محدوده 6000 تا 6480.54 دلار برسد.

تحلیل قیمت بیت کوین

برخلاف دیدگاه صعودی ما، اگر جفت بیت کوین /  دلار نتواند بالاتر از 5900 دلار برسد احتمال افزایش فروش و رسیدن به شاخص میانگین متحرک20 روزه دور از انتظار نیست. این جفت ممکن است به رقم 4914.11 و 5900 دلار هم برسد. این روند منجر به شکست دوباره 4914.11 دلار  خواهد شد. معامله گران می‌توانند توقف ضرر یا همان فروش اضطراری خود را در 5400 دلار در نظر بگیرند.

در حال حاضر هر دو شاخص میانگین رو به رشد هستند و شاخص قدرت وابسته (RSI  ) هم در صدد شکستن واگرایی های منفی است. این می‌تواند نشانه ای از بازار گاوی باشد و این نشان می‌دهد مسیر حداقل شاخص های مقاومت، وارونه است.

تحلیل قیمت اتریوم /  دلار

ارز دیجیتال اتریوم در حال شکست روند نزولی خود است و در حال حاضر سطح مقاومتی 180 تا 190.54 دلاری دارد. این سطح مقاومت می‌تواند قیمت این ارز را به 225 دلار و حتی بالاتر، به رقم 256 دلار هم برساند. معامله گران می‌توانند در حدود قیمت بالای 192 دلار این ارز را بخرند و حد ضرر (stop loss) اولیه را در 146 دلار نگه دارند.

تحلیل قیمت اتریوم

اگر زوج دلار و اتریوم نتوانند از بالای خط مقاومت فراتر روند و در حدود قیمت زیر 148 دلار بشکنند، دیدگاه صعودی ما بی اعتبار خواهد شد، در حال حاضر شاخص میانگین متحرک (EMA) و شاخص قدرت وابسته (RSI) هم وضعیت مثبت دارد. این نشان می‌دهد که گاوها در کوتاه مدت مفید واقع شده‌اند. چند روز آینده بسیار حساس هستند چون مرحله بعدی حرکت پایدار را تعیین می کنند.

تحلیل قیمت ریپل /  دلار

در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال روند رو به رشد دارند، ارز دیجیتال ریپل رو به عقب حرکت می‌کند. ریپل با شاخص میانگین متحرک 20 روزه و نزدیک به انتهای پایین این محدوده معامله می‌شود. این موضوع نشان دهنده عدم وضعیت مناسب در بازار گاوی است.

تحلیل قیمت ریپل
زوج دلار و ریپل در حال شکست شاخص‌های میانگین و رسیدن به 0.33108 دلار برای خرید هستند. اگر این خریدها بتوانند قیمت را به بیشتر از 0.37835 دلار برسانند، انتظار حرکت صعودی و افزایش قیمت برای این زوج هست.

از سوی دیگر، اگر این ارز دیجیتال نتواند رشد صعودی خود را طی کند، خرس‌ها سطح حمایتی خود را در 0.27795 خواهند شکست. ما منتظر شکست در محدوده بالای 0.33108 دلار خواهیم بود قبل از این که به موقعیت پایداری برسد.

تحلیل قیمت بیت کوین کش / دلار

بیت کوین کش توانسته خط روند نزولی (downtrade line) را بشکند که این موضوع را می‌توان نشانه خوبی به شمار آورد. شاخص میانگین متحرک 20 روزه روند صعودی دارد و شاخص قدرت وابسته هم وارد محدوده مثبت شده است. این ها نشان دهنده روند مثبت و سیر صعودی بازار برای این ارز است.

تحلیل قیمت بیت کوین کش

جفت بیت کوین کش و دلار می‌توانند حرکت صعودی را طی کنند و به قیمت 335.62 دلار و حتی بیشتر از آن، به 363.30 دلار هم برسند. ما انتظار یک مقاومت در این سطح را خواهیم داشت.  اگر قیمت از یکی از این دو عدد پایین‌تر بیاید این جفت معامله های زیادی در چند روز آینده در بازار خواهند داشت.

اگر این ارز دیجیتال نتواند بالای خط روند نزولی (downtrade line  در تصویر( برسد و دوباره به قیمت 225 دلار برسد، دیدگاه صعودی ما نامعتبر خواهد شد و با شکست 225 دلار، تاثیر منفی در بازار این ارز دیجیتال خواهد داشت.

تحلیل قیمت لایت کوین / دلار

ارز دیجیتال لایت کوین توانست شاخص میانگین متحرک (EMA) 20 روزه را بشکند که این نشانه خوبی است. این ارز دیجیتال می‌تواند اکنون به قیمت بالای 84.3439 و حتی بالاتر به 91 دلار هم برسد. این ارز دیجیتال (همان‌طور که در نمودار قابل مشاهده است) شکل یک فنجان را تشکیل داده است و یک شکست قیمت را با رسیدن به 91 دلار تجربه خواهد کرد. این الگو هدف 158.91 دلاری دارد و معامله گران می‌توانند تا بالا آمدن قیمت و رسیدن آن به بیشتر از 91  دلار، برای معامله صبر کنند. حد ضرر اولیه برای این ارز دیجیتال 66 دلار در نظر گرفته شده است که ممکن است در آینده از این مقدار بیشتر شود.

تحلیل قیمت لایت کوین

ولی اگر زوج لایت کوین و دلار نتواند از سطح مقاومت بالاتر برود تغییراتی برای چند روز نخواهیم داشت. شاخص میانگین متحرک  20 روزه در یک خط صاف در حال حرکت است و شاخص قدرت وابسته بالای حد وسط است.
این نشان دهنده بازار محدود در کوتاه مدت است. بازار روند صعودی خود را با شکست و رسیدن به زیر 66.470 دلار، طی خواهد کرد. همیشه برای خرید و فروش بهتر است صبر کنیم تا الگو شکل کاملی به خود بگیرد تا این که بر اساس پیش بینی‌ها خرید خود را انجام دهیم.

تحلیل قیمت ایاس / دلار

ایاس هم از خط روند نزولی و EMA 20 روزه گذر کرده است. این نشان می‌دهد که نزول‌های اخیر تمام شده و حالا می‌تواند به 6.0726 دلار و حتی بیشتر ار آن به 6.8299 دلار هم برسد. شاخص میانگین متحرک 20 روزه روند صعودی دارد و شاخص قدرت وابستگی هم در ناحیه مثبت قرار دارد. این نشان می‌دهد که گاوها در کوتاه مدت از بازار سود خواهند برد.

تحلیل قیمت ایاس

اگر گاوها نتوانند سطح مقاومت‌های فعلی را نگه دارند ممکن است زوج ایاس و دلار دوباره به شاخص میانگین متحرک 20 روزه برگردند. شکست روند صعودی الگوی وج رو به بالا را تکمیل می کند و بازار را خرسی می کند، تا آن زمان هر گونه کاهش به سمت شاخص میانگین متحرک 20 روزه، می تواند به عنوان یک فرصت خرید محسوب شود.

تحلیل قیمت بایننس کوین/ دلار

بایننس کوین توانسته همچنان که توانسته روند صعودی خود را طی کند، حالا به رقم 26.6428765 دلار رسید. اگرچه گاوها نتوانستند این قیمت جدید را حفظ کنند و قیمت دوباره به زیر این رقم رسید.

تحلیل قیمت بایننس کوین

این نشان دهنده سودهای بیشتر در بازار است ولی اگر گاوها نتوانند این زوج را زیر خط EMA نگه دارند، می توانیم شاهد ثبت قیمت بالای جدید باشیم. هر دو شاخص میانگین روند رو به رشد دارند و RSI هم در ناحیه مثبتی قرار دارد و این موضوع نشان می‌دهد که بازار این ارز دیجیتال تحت فرمان گاوها هستند به هر حال اگر قیمت به زیر خطEMA  برسد می‌تواند روند نزولی هم در خط SMA داشته باشد. ولی درکل ما بازار صعودی برای این ارز پیش بینی می‌کنیم.

تحلیل قیمت ترون / دلار

ترون در تلاش است میانگین‌های متحرک را بشکند. اگر قیمت بالای این حد نگه داشته شود می‌تواند بالاتر هم برود و به قیمت 0.02815521 دلار هم برسد. گاوها این رقم را قبلا شکسته بودند ولی نتوانسته بودند آن را حفظ کنند.

تحلیل قیمت ترون

اگر این جفت دوباره قادر به شکست سطح مقاومت‌ها شوند، می‌توانند شانس بالا باقی ماندن طولانی مدت در بازار را داشته باشند. این جفت در نه ماه گذشته توانسته اند رابطه محکمی داشته باشند و این موضوع گویای این مطلب است که شکست قیمت، می‌تواند منجر به حرکت بزرگی شود. بنابراین ما همچنان توصیه های قبلی خود برای خرید این ارز را ادامه می‌دهیم. بر خلاف تصورات ما، اگر این ارز دیجیتال به جایی پایین تر از سطح‌های فعلی برسد، می‌تواند به 0.02094452 دلار هم برسد. شکست این سطح می‌تواند به سطح مقاومتی حساس 0.01830 دلار برسد.

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.