تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و آلت کوین ها

تحلیل قیمت بیت کوین – 7 خرداد

آیا شما هم درباره آینده قیمت بیت کوین دچار شک و دودلی هستید؟ با مطالعه این مقاله با شرایط بازار و ارز دیجیتال بیت کوین بیشتر آشنا می‌شوید.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

با توجه به اینکه پیش از این، بسیاری از افراد پیش بینی‌های من (نویسنده) را جدی نمی‌گرفتند ولی طبق تحلیل‌هایی که من در گذشته انجام داده‌ام احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 10000 دلار امریکا را در صورت شکست قیمت 6300 دلار پیش بینی کرده بودم. در حال حاضر تا به واقعیت تبدیل شدن پیش بینی‌های من راه طولانی باقی نمانده است.

من  در این قسمت سه هدف برای قیمت این ارز دیجیتال در نظر گرفته‌ام

هدف اول: 9444

هدف دوم: 10162

هدف سوم و مهم‌ترین هدف: 10750

حجم معاملات بیت کوین در بازار در حال تغییر و نسبتا رو به رشد است و همچنین تغییرات مثبتی هم در میزان سرمایه‌گذاری کل بازار در ارز دیجیتال بیت کوین و همچنین سایر آلت کوین‌ها مشاهده می‌کنیم. طی دو روز اخیر میزان نفوذ ارز دیجیتال بیت کوین در بازار در رقم 57.4 درصد تثبیت شده است و این موضوع امکان افزایش قیمت برای آلت کوین‌ها را فراهم کرده است.

تقریبا با شروع ماه می، مقدار کل سرمایه گذاری در بازار به رقم 100 میلیارد دلار رسیده است که رقم قابل توجهی است و طی 24  ساعت گذشته مقدار کل سرمایه گذاری در بازار بین 90 تا 110 میلیارد دلار به منظور شکست سطوح کلیدی در نوسان بوده است.

هنگام افزایش میزان نفوذ بیت کوین در بازار چه اتفاقی میفتد؟

باید به این نکته اشاره کرد که، با افزایش میزان نفوذ این ارز دیجیتال، مقدار پولی که روانه بازار می‌شود از سمت سایر آلت کوین ها به سمت بیت کوین جاری می‌شود و به این ترتیب میزان نفوذ بیت کوین در بازار افزایش پیدا می‌کند.  نهنگ‌ها معتقد هستند که بیت کوین پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال  است و بازار را کنترل می‌کند.

همچنین دلیل دیگر این امر را می‌توان دیدگاه رسانه‌ها بر شمرد که توجه خود را فقط به سمت بیت کوین معطوف کرده‌اند و به سایر آلت کوین ها توجه به خصوصی ندارند و به موجب این امر و به محض افزایش قیمت بیت کوین تمام افراد جامعه و خرده فروشان با هدف کسب سرمایه بیشتر اقدام به خرید این ارز دیجیتال می‌کنند که این امر سبب افزایش نفوذ ارز دیجیتال در بازار  می‌شود. این موضوع در دهه 60 چهره پررنگ‌تری به خود گرفته است .

همچنین این موضوع می‌تواند سبب طمع خریداران شود و FOMO سرمایه داران هم وارد بازی می‌شود. در واقع همه چیز در حال حاضر بستگی به شکست بالاترین قیمت بیت کوین بستگی دارد و در حال حاضر من می توانم شکست عدد 10,750 دلار را به  راحتی در نمودار مشاهده کنم و با افزایش هیجانات رسانه‌ای امکان افزایش بیشتر قیمت هم دور از انتظار نیست.

بازگو کردن این موارد اهمیت میزان نفوذ ارز دیجیتال در بازار را مشخص می‌کند و امکان تشخیص جهت بازار را با توجه به شاخصه‌هایی مثل میزان نفوذ بازار و میزان پول وارد و خارج شدن در یک ارز دیجیتال را فراهم می‌کند و می‌تواند به منزله یک ابزار در جهت تشخیص آینده بازار به کار گرفته شود.

لطفا این مقاله را به عنوان توصیه برای خرید و فروش خود در نظر نگیرید هدف ما صرفا آشنایی شما با بازار ارزهای دیجیتال و بالا بردن سطح آگاهی شماست.

منبع: tradingview

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.